Олена
Керуючий магазином
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 32 роки
- Місто:
- Буча
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Instagram.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/1366371
Досвід роботи
Керуючий магазином
з 06.2023 по нині
(11 місяців)
Копійочка, Буча (Роздрібна торгівля)
Повна відповідальність за загальне управління всіма видами діяльності в магазині.
За період роботи сформувала штат робітників до належного, збільшила ТО на 20%, привела магазин в гарний стан, налагодила усі внутрішні процеси роботи, створила гарну атмосферу в команді.
Головні обов’язки:
- планування, аналіз, розрахунок ТО магазину
- цілі на день/тиджень/місяць
- контроль виконання всіх поставлених задач, цілей і участь в їх реалізації
- планування графіку роботи персоналу
- забезпечення ефективної роботи ТТ та всіх бізнес-процесів
- виконання планових економічних показників
- контроль за якістю обслуговування покупців
- управління персоналом (організація роботи, контроль, відбір, адаптація, навчання)
- проведення інвентаризації
- прийняття товару
- контроль термінів придатності
- уцінка, списання, брак
- ведення документації, складання звітів
Адміністратор бізнес центру
з 12.2021 по 01.2023
(1 рік 1 місяць)
БЦ Башта 5, Київ (Нерухомість)
Займала посаду адміністратора Бізнес центру у центрі міста.
Відповідала за обслуговування 32 орендарів. (+-, так як їх кількість не рідко змінювалась).
Організовувала роботу інженерної служби (сантехніки, електрики, столяри, різноробочі) та взаємодіяла з кліннінг службою.
Під моєю відповідальністю було повне забезпечення усіх потреб орендарів.
Окрім цього була відповідальна за:
- отримання та розподілення пошти для БЦ та орендарів;
-реєстрацію вхідної/вихідної документації;
-відправлення кореспонденції укрпоштою та нп;
-замовлення необхідного обладнання, матеріалів для роботи інженерної служби (замовлення, розрахунок, контроль доставки, отримання);
-фіксацію в 1С усіх заявок від орендарів та контроль їх виконання;
-документообіг та занесення усіх документів до 1С;
-пошук підрядчиків для виконання робіт , повна відповідальність за організацію робочого процесу та його результат(документи, розрахунок, прийом виконанної роботи);
-організацію роботи працівників(ІТ, юрист, бухгалтер, служба безпеки, охорона, водії, інженери, координатор з кліннінгу) для реалізації усіх можливих запитів від орендарів.
-вирішення конфліктних ситуацій та створення гармонійних відносин з орендарями, максимальне забезпечення їх комфортного існування у просторі БЦ.
-сповіщення та інформування орендарів про нововведення, зміни, попередження та постійна комунікація.
-виконання особистих доручень керівництва.
Менеджер з адміністративної діяльності
з 02.2019 по 04.2020
(1 рік 2 місяці)
Карго, Київ (Транспорт, логістика)
Я відповідала за:
-повне забезпечення життєдіяльності та настрою офісу;
-закупку канцелярії, побутової хімії, смаколиків та всього необхідного для комфортної роботи усіх працівників;
-організацію роботи водіїв, формування завдань для них та контроль виконання;
-ведення графіків роботи/відпусток працівників;
-реалізацію усіх поточних потреб працівників офісу;
-організацію та контроль кліннінгу;
-організацію відряджень для працівників та керівництва (проїзд, житло, фінансування);
-організацію тимбілдингів;
-організацію Birthday time для працівників;
-вхідну/вихідну документацію;
-документообіг через Бітрікс 24;
-виконання доручень від керівництва;
-організацію переїзду у новий офіс (повністю самостійно організовувала та контролювала цей процес);
-періодично виконувала обов’язки HR.
Дуже подобалось працювати, але нажаль компанія завершила свою діяльність перед початком першого карантину. Тому якийсь час я була на фрілансі, поки не пішла працювати до БЦ.
Інженер ПТО
з 09.2018 по 02.2019
(5 місяців)
ТОВ "БК"Укрбудмонтаж", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
З самого початку напишу, що це була тимчасова робота (по знайомству) по дуже сильній необхідності у той період життя. Тому не довго попрацювала, бо це було зовсім не моє.
Відповідала за:
-закупку устаткування на ЦСВЯТ (Централізоване сховище відпрацьованого ядерного топлива)
-організацію та проведення тендерів на необхідне обладнання;
-взаємодію з постачальниками, підтримку ділових відносин, обмін документами з ними;
-оформлення та підпис договорів на закупівлю устаткування та його монтаж.
Адміністратор салону краси
з 06.2017 по 09.2018
(1 рік 3 місяці)
Салон краси "Schwarzkopf", Київ (Краса, фітнес, спорт)
Відповідала за:
-запис/зустріч/розрахунок клієнтів;
-ведення бази клієнтів та облік продажів у Beauty Pro;
-за гарний настрій і максимальне задоволення від відвідування салону;
-за продаж продукції салону та максимально можливе збільшення чеку;
-формування графіків роботи працівників салону;
-інвентаризацію та контроль використаних матеріалів працівниками;
-замовлення необхідної продукції для салону та розширення її лінії;
- вирішення конфліктних ситуацій та формування гарних відносин з клієнтами;
-ліквідацію форс-мажорних обставин , аварійних ситуацій усіма можливими способами;
-за поширення реклами, акційних пропозицій доступними інструментами.
Працювати подобалось, але переживала складний період у житті (розлучення,переїзд) і у зв’язку з цим потрібно було змінити роботу та її графік.
Освіта
Київський Колеж будівництва, архітектури та дизайну
Архітектура будівель та споруд, Київ
Середня спеціальна, з 2006 по 2010 (4 роки)
Знання і навички
Знання мов
- Російська — вільно
- Українська — вільно
- Англійська — початковий
Додаткова інформація
Я відповідальна, охайна, доброзичлива та маю високий рівень емпатії. Маю гарно розвинені лідерські якості.
З позитивним поглядом на життя.
Займаюсь спортом та читаю книжки. Виховую самостійно доньку. Цікавлюсь психологією.
Нещодавно пройшла курс навчання по СММ з наставником.
Проходила різні тренінги під час роботи на різні компанії та відвідувала семінари на потрібні теми для постійного розвитку себе та своїх навиків.
Завжди прагну до розвитку і покращення усього навколо себе.
Схожі кандидати
Керуючий магазином
30000 грн, Буча, Ірпінь
Керівник магазину
Буча, Київ, Ірпінь
Директор магазина, администратор
Буча, Київ, Ірпінь
Керуючий магазином
Буча, Ірпінь, Гостомель