Резюме від 29 квітня 2024 PRO

Олена

Керуючий магазином

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
32 роки
Місто:
Буча

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керуючий магазином

з 06.2023 по нині (11 місяців)
Копійочка, Буча (Роздрібна торгівля)

Повна відповідальність за загальне управління всіма видами діяльності в магазині.

За період роботи сформувала штат робітників до належного, збільшила ТО на 20%, привела магазин в гарний стан, налагодила усі внутрішні процеси роботи, створила гарну атмосферу в команді.

Головні обов’язки:
- планування, аналіз, розрахунок ТО магазину
- цілі на день/тиджень/місяць
- контроль виконання всіх поставлених задач, цілей і участь в їх реалізації
- планування графіку роботи персоналу
- забезпечення ефективної роботи ТТ та всіх бізнес-процесів
- виконання планових економічних показників
- контроль за якістю обслуговування покупців
- управління персоналом (організація роботи, контроль, відбір, адаптація, навчання)
- проведення інвентаризації
- прийняття товару
- контроль термінів придатності
- уцінка, списання, брак
- ведення документації, складання звітів

Адміністратор бізнес центру

з 12.2021 по 01.2023 (1 рік 1 місяць)
БЦ Башта 5, Київ (Нерухомість)

Займала посаду адміністратора Бізнес центру у центрі міста.
Відповідала за обслуговування 32 орендарів. (+-, так як їх кількість не рідко змінювалась).
Організовувала роботу інженерної служби (сантехніки, електрики, столяри, різноробочі) та взаємодіяла з кліннінг службою.
Під моєю відповідальністю було повне забезпечення усіх потреб орендарів.

Окрім цього була відповідальна за:
- отримання та розподілення пошти для БЦ та орендарів;
-реєстрацію вхідної/вихідної документації;
-відправлення кореспонденції укрпоштою та нп;
-замовлення необхідного обладнання, матеріалів для роботи інженерної служби (замовлення, розрахунок, контроль доставки, отримання);
-фіксацію в 1С усіх заявок від орендарів та контроль їх виконання;
-документообіг та занесення усіх документів до 1С;
-пошук підрядчиків для виконання робіт , повна відповідальність за організацію робочого процесу та його результат(документи, розрахунок, прийом виконанної роботи);
-організацію роботи працівників(ІТ, юрист, бухгалтер, служба безпеки, охорона, водії, інженери, координатор з кліннінгу) для реалізації усіх можливих запитів від орендарів.
-вирішення конфліктних ситуацій та створення гармонійних відносин з орендарями, максимальне забезпечення їх комфортного існування у просторі БЦ.
-сповіщення та інформування орендарів про нововведення, зміни, попередження та постійна комунікація.
-виконання особистих доручень керівництва.

Менеджер з адміністративної діяльності

з 02.2019 по 04.2020 (1 рік 2 місяці)
Карго, Київ (Транспорт, логістика)

Я відповідала за:
-повне забезпечення життєдіяльності та настрою офісу;
-закупку канцелярії, побутової хімії, смаколиків та всього необхідного для комфортної роботи усіх працівників;
-організацію роботи водіїв, формування завдань для них та контроль виконання;
-ведення графіків роботи/відпусток працівників;
-реалізацію усіх поточних потреб працівників офісу;
-організацію та контроль кліннінгу;
-організацію відряджень для працівників та керівництва (проїзд, житло, фінансування);
-організацію тимбілдингів;
-організацію Birthday time для працівників;
-вхідну/вихідну документацію;
-документообіг через Бітрікс 24;
-виконання доручень від керівництва;
-організацію переїзду у новий офіс (повністю самостійно організовувала та контролювала цей процес);
-періодично виконувала обов’язки HR.

Дуже подобалось працювати, але нажаль компанія завершила свою діяльність перед початком першого карантину. Тому якийсь час я була на фрілансі, поки не пішла працювати до БЦ.

Інженер ПТО

з 09.2018 по 02.2019 (5 місяців)
ТОВ "БК"Укрбудмонтаж", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

З самого початку напишу, що це була тимчасова робота (по знайомству) по дуже сильній необхідності у той період життя. Тому не довго попрацювала, бо це було зовсім не моє.

Відповідала за:
-закупку устаткування на ЦСВЯТ (Централізоване сховище відпрацьованого ядерного топлива)
-організацію та проведення тендерів на необхідне обладнання;
-взаємодію з постачальниками, підтримку ділових відносин, обмін документами з ними;
-оформлення та підпис договорів на закупівлю устаткування та його монтаж.

Адміністратор салону краси

з 06.2017 по 09.2018 (1 рік 3 місяці)
Салон краси "Schwarzkopf", Київ (Краса, фітнес, спорт)

Відповідала за:
-запис/зустріч/розрахунок клієнтів;
-ведення бази клієнтів та облік продажів у Beauty Pro;
-за гарний настрій і максимальне задоволення від відвідування салону;
-за продаж продукції салону та максимально можливе збільшення чеку;
-формування графіків роботи працівників салону;
-інвентаризацію та контроль використаних матеріалів працівниками;
-замовлення необхідної продукції для салону та розширення її лінії;
- вирішення конфліктних ситуацій та формування гарних відносин з клієнтами;
-ліквідацію форс-мажорних обставин , аварійних ситуацій усіма можливими способами;
-за поширення реклами, акційних пропозицій доступними інструментами.

Працювати подобалось, але переживала складний період у житті (розлучення,переїзд) і у зв’язку з цим потрібно було змінити роботу та її графік.

Освіта

Київський Колеж будівництва, архітектури та дизайну

Архітектура будівель та споруд, Київ
Середня спеціальна, з 2006 по 2010 (4 роки)

Знання і навички

Користувач ПК Бітрікс24 Знання касової дисципліни Управління магазином Створення команди Мотивація та контроль Цілеспрямованість Комунікабельність Ведення документації Лідерство Ведення CRM Управління командою Інвентаризація Користувач 1С

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Я відповідальна, охайна, доброзичлива та маю високий рівень емпатії. Маю гарно розвинені лідерські якості.
З позитивним поглядом на життя.

Займаюсь спортом та читаю книжки. Виховую самостійно доньку. Цікавлюсь психологією.

Нещодавно пройшла курс навчання по СММ з наставником.

Проходила різні тренінги під час роботи на різні компанії та відвідувала семінари на потрібні теми для постійного розвитку себе та своїх навиків.

Завжди прагну до розвитку і покращення усього навколо себе.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: