• Файл

Ірина

Асистентка керівника, менеджерка з розвитку бізнесу (Sales)

Вік:
30 років
Місто проживання:
Чернігів
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ІРИНА ІЛЛЮХІНА
Франція (готова до переїздів і довготривалих відряджень)
Закордонний паспорт – дійсний | Водійські права – категорії A, B
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») | [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ПРОФІЛЬ
Комунікабельна та організована спеціалістка з міжнародним досвідом у сфері управління
проєктами, комунікацій та бізнес-розвитку. Успішно поєднувала функції помічника керівника
та sales-менеджера: вела переговори з клієнтами, організовувала логістику й побутові
питання, оптимізувала внутрішні процеси та контролювала фінанси. Впевнено працюю в
динамічному середовищі та легко знаходжу спільну мову з людьми різних культур.

КЛЮЧОВІ НАВИЧКИ
Sales та ведення переговорів із клієнтами
Організація роботи керівника: логістика, розклад, комунікація
Контроль фінансів та узгодження бюджетів
Оптимізація бізнес-процесів
Робота в умовах високої динаміки та зміни планів
Координація команд і вирішення організаційних завдань

ДОСВІД РОБОТИ
Frontend Developer – Vaimo (віддалено) Січень 2021 – Вересень 2024
- Координація завдань із міжнародними командами (ЄС, США)
- Робота в умовах високої динаміки: 2–4 проекти одночасно
- Планування та організація процесів у стислі терміни
- Постійна комунікація з клієнтами та вирішення оперативних питань

Асистентка керівника – EcoTravel Травень 2020 – Грудень 2020
Вела комунікацію з клієнтами та партнерами, вирішуючи організаційні та побутові питання
Брала на себе частину відповідальності керівника у прийнятті оперативних рішень
Оптимізувала внутрішні процеси та підвищила ефективність роботи команди
Займалася фінансовим супроводом проєктів: контроль витрат, звіти, узгодження бюджетів
Сприяла налагодженню роботи в команді та забезпечувала стабільність у динамічних
умовах

Sales Business Development Manager – Soft Industry Alliance Ltd. Грудень 2018 – Квітень 2020
- Ведення перемовин і організація співпраці з іноземними партнерами
- Вирішення організаційних і побутових завдань для міжнародних клієнтів

Міжнародна волонтерка – Solund Frivilligsentral, Норвегія Вересень 2017 – Вересень 2018
- Організація культурних і соціальних заходів
- Адаптація до нових умов та швидке налагодження комунікації з людьми
- Планування та проведення заходів у мультикультурному середовищі
ОСВІТА
Спеціаліст з історії – Національний університет ім. Т.Г. Шевченка, Чернігів (2012–2017)

LANGUAGES
Англійська – C1 (Fluent)
Французька – B2 (Upper-Intermediate)
Українська, російська – Native

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: