Резюме від 16 вересня 2018

Гавалешко Світлана Вікторівна

Начальник, заступник керівника

Повна зайнятість, неповна зайнятість.

Вік:
27 років
Місто:
Чернівці (Чернівецька обл.)

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Старший персональний фінансовий консультант з среднього та малого бізнесу

з 03.2016 по нині (2 роки 9 місяців)
АТ Укрсиббанк, Черновцы (банки)

Посадові обов*язки:
-Відповідальність за виконання встановлених планів продаж відділом по цільовим продуктам та послугам банку для клієнтів CМБ та VIР-клієнтів;
- Консолідування результатів відділу МСБ та VIР-клієнтів, розподілення напрямків роботи відділу, контроль за виконанням планових показників відділу;
-Організація супроводження існуючого портфеля клієнтів: реалізація активних дій по утриманню клієнтів, продаж додаткових продуктів та послуг і забезпечення умов для розвитку довгострокової співпраці з клієнтами сегменту СМБ за принципом «dual–relationship»;
-Самостійні прямі продажі та робота з клієнтами (кредитних продуктів банку та ЗКП, та ін.)
-Супроводження операційної діяльності клієнтів CМБ, зокрема операції на МВРУ;погодження нових та супровід існуючих валютних контрактів клієнтів СМБ
-Формування кредитних справ клієнтів Банку та оформлення справ з юридичного оформлення рахунків.
-Проведення ідентифікації клієнтів та здійснення первинного фінансового моніторингу;
- Виконання обов’язків начальника відділення при його відсутності.

Менеджер по роботі з малим та середнім бізнесом

з 07.2015 по 03.2016 (8 місяців)
UniCreditBank, Черновцы (банки)

Основні обов´язки:
- продаж всього спектру продуктів Банку бізнес клієнтам з метою виконання планів продажу;
- активне залучення клієнтів на обслуговування до Банку;
- проведення фінансово-економічного аналізу, оцінки бізнесу клієнта для підготовки кредитної заявки;
- укладання кредитних договорів, договорів застави та додаткових угод до них;
- контроль внесення клієнтами грошових коштів для сплати кредитної комісії;
- виконання операцій відкриття/ закриття поточних, ощадних, депозитних та карткових рахунків клієнтів;
- формування кредитних справ клієнтів Банку та оформлення справ з юридичного оформлення рахунків;
- здійснення періодичної перевірки заставного майна та фінансово-економічного стану клієнтів – позичальників.

Головний експерт відділу продажів малого та мікробізнесу

з 11.2014 по 04.2015 (5 місяців)
АТ Райффайзен Банк Аваль, Чернівці (банк)

Посадові обов’язки: моніторинг клієнтських рахунків, контакти з клієнтами для вивчення їх потреб, надання клієнтам повного продуктового ряду банківських продуктів, безпосередній продаж активних і пасивних продуктів, підготовка кредитних заявок, формування кредитної справи, контроль за процесом розгляду кредитних заявок, консолідація додаткових документів для формування договірних відносин, забезпечення та контроль за здійсненням страхування заставного майна, попередження клієнта про настання терміну здійснення чергового платежу по кредиту, прийняття та розгляд пакету документів щодо розгляду можливостей реструктуризації, рефінансування кредитної заборгованості та проведення пролонгації, аналіз та контроль дохідності від обслуговування клієнта, залучення нових та підтримка відносин з діючими клієнтами, виконання планових показників, контроль та координація працівників відділень, що до здійснення продаж продуктів .

Економіст (менеджер по роботі з фіз.особами)

з 02.2014 по 11.2014 (9 місяців)
АТ Райффайзен Банк Аваль, (банк)

Посадові обов’язки: відкриття, супровід та закриття поточних рахунків та карткових рахунків (зарплатних, пенсійних на соц.виплати); оформлення документів на видачу кредитів готівкою та кредитних карток; підключення клієнтам ін. додаткових послуг банку (мобільний банкінг, інтернет банкінг); відкриття депозитів; формування юридичних справ їх сканування, реєстрація і відправлення в архів; заповнення відомостей про нарахування пенсій та соц. виплат; зберігання, облік та видача пін-конвертів; виїзд з начальником відділення на залучення нових клієнтів; обдзвін клієнтів для здійснення перехресних продаж, а саме кридитних карток та кредиту готівкою. Всі дії здійсненні менеджером не відхиляються від стандарту обслуговування клієнтів.

Касир

з 11.2013 по 02.2014 (3 місяці)
АТ Райффайзен Банк Аваль, Заставна (банк)

Посадові обов’язки: оформлення прибутково-видаткових касових ордерів, валюто-обмінні операції, виплата грошових переказів, видача чекових книжок та форми-377, оформлення інкасації, розрахунок середньоденних залишків в касі та їх ліміту, замовлення та продаж монет і злитків із дорогоцінних металів, складання документів дня


Освіта

Буковинський держаний фінансово-економічний університет (колиш. БДФА)

Обліково-економічний, облік і аудит, Чернівці
Вища, з 09.2008 по 06.2013 (4 роки 9 місяців)

диплом з відзнакою


Додаткова освіта

ЧНУ ім.Ю.Федьковича, Юридичний факультет, спеціальність "Правознавство", спеціалізація "фінансове право" (2008-2013)


Професійні та інші навички

Навички роботи з комп’ютером
Ознайомлена з програмами: 1С 7.7-8.2, Акцент, Медок та інтернет сервісом Приват24.

Впевнений користувач ПК, зокрема програм офісного пакету (MS Word, MS Excel, MS Power Point), Біфіт, та офісного обладнання.


Додаткова інформація

Пунктуальна, відповідальна, комунікабельна, здібна до навчання, трудолюбива, направлена на результат, без шкідливих звичок.

Наявні водійські права категорії В (з 2010року).


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: