- PRO
Ірина
Бухгалтер, 40 000 грн
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 38 років
- Місто проживання:
- Ірпінь
- Готовий працювати:
- Буча, Ірпінь
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/1373610/
Досвід роботи
Бухгалтер ФОП
з 06.2020 по нині
(5 років 2 місяці)
ФОП Полішук В.К., Ірпінь (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
1. Ведення кілька ФОП 2групи ЄП
2. Рознесення банківський операцій
3. Реєстрація та налаштування ПРРО та касирів
4. Ведення кадрової дисципліни по найманих працівниках
5. Нарахування та виплата заробітної плати та відпускних.
6. Підготовка та подача помісячної Звітності по ЄСВ
7. Підготовка та подача щорічної Декларації по ФОП
Начальник економічно-договірного відділу, Економіст
з 12.2012 по 05.2020
(7 років 5 місяців)
ТОВ «УБМ-ГРУП», Київ (Машинобудування)
1. Обов'язки бухгалтера з первинної документації: створення в 1С.8 рахунків-фактур, актів виконаних робіт, видаткових накладних, актів звірки, процентовки.
2. Передача первинних документів замовникам та контроль повернення оригіналів.
3. Введення архіву первинної документації.
4. Проведення банківських виписок в 1С.
5. Участь у переміщені та списанні запчастин та матерів в 1С.
6. Ведення, звірка і контроль дебіторської заборгованості.
7. Введення рапортів відпрацьованих годин та звірка табелів на оплату праці.
8. Підготовка та підписання договорів та додаткових угод.
Контроль передачі їх замовнику, стану підписання та повернення оригіналів.
9. Участь у плануванні доходів та витрат підприємства.
10. Складання калькуляцій на послуги підприємства.
11. Поточне ведення різних фінансово-аналітичних звітів.
12. Складання та надсилання ділової переписки, листів, супровідних листів.
Економіст планового відділу
з 06.2012 по 12.2012
(6 місяців)
ПрАТ «Бориспільський автозавод», Київ (Машинобудування)
1. Підготовка калькуляцій готової продукції
2. Участь в підготовці бюджетів діяльності;
3. Супровід кредитних договорів;
4. Розрахунок цін, тарифів на товари та послуги заводу;
5. Підготовка інформації та розрахунків, звʼязаних з поточною діяльністю підприємства
6. Підготовка оперативної звітності
(Звіт про фінансово-господарську діяльність підприємства);
7. Підготовка звітності для Наглядової Ради (звіти про фінансові результати; виробничо-господарські результати; доходи та собівартість за видами діяльності о финансовых результатах; собівартість основної реалізованої продукції; розшифровки загальновиробничих, адміністративних, збутових, фінансових витрат та інших витрат і доходів; Рух грошових коштів; розшифровки дебіторської та кредиторської заборгованості; аналіз росту оборотних активів (аналіз 2, 3, 5, 6 класи Плану рахунків); звіт про капітальне будівництво та купівлю основних засобів)
8. Підготовка звітів для банківських установ (Аналіз виконання плану реалізації; Капітальне будівництво; Розшифровка статей Балансу (Ф1) та Звіту про фінансові результати.
9. Підготовка документів та інформації для банків для тримання нових банківських продуктів;
Менеджер відділу документообігу
з 10.2009 по 02.2011
(1 рік 4 місяці)
Октагон-Аутдор, ТОВ, Київ (Маркетинг, реклама, PR)
1. Складання та підготовка фактичного бюджету грошових витрат
2. Складання та підготовка планового бюджету витрат
3. Ведення аналітичних форм бюджетів
4. Участь у Складання річних планів та фактів бюджету компанії
5. Складання та визначення собівартості та рентабельності рекламних конструкцій
6. Складання та підготовка різних фінансових звітів за вимогою керівництва
7. Робота з базою 1С: Бухгалтерія 7.7
8. Збір даних для підготовки та затвердження оплат. Контроль за своєчасністю оплат.
9. Ведення дозвільної документації та контроль за терміном їх дії та умовами продовження
10. Підписання Договорів та контроль за умовами їх виконання
11. Ведення контролю документообігу (рахунки, акти, податкові накладні, довіреності, інформаційні листи та ін.)
12. Ведення переговорів із постачальниками
13. Робота з підрядними організаціями
14. Реєстрація вхідної та вихідної документації відділу
15. Ведення та контроль архівування документів.
Касир відділу касові операції
з 09.2009 по 11.2009
(2 місяці)
МЕТРО Кеш енд Кері, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Освіта
Уманський державний аграрний університет
Факультет "Економіки та підприємництва", Спеціальність "Бухгалтерський облік і аудит, Умань
Вища, з 2004 по 2009 (5 років)
Знання і навички
- MS Outlook
- Сводные таблицы
- Мини-АТС
- Создание диаграмм
- Чесність
- Комунікабельність
- Здатність до навчання
- Неконфліктність
- Доброзичливість
Знання мов
- Українська — вільно
- Англійська — початковий
Рекомендації
Пархоменко Маргарита Володимирівна
Замісник главного бухгалтера, ТОВ “УБМ-ГРУП"
Додаткова інформація
Відповідальна, комунікабельна, трудолюбива, цілеспрямована, чесна, весела, без шкідливих звичок. Швидко навчаюсь. Активна, завжди щось організовую)).
Вмію працювати в команді та досягати поставлених цілей. Шукаю можливості для застосування своїх знань та навичок у вашій компанії.
Інші резюме цього кандидата
- PRO
45 000 грн
Ірпінь, Київ, Буча
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Бухгалтер ФОП, ФОП Поліщук В.К., 5 років 2 місяці
- Начальник економічно-договірного відділу, ТОВ "УБМ-ГРУП", 7 років 4 місяці
Схожі кандидати
-
Помічник бухгалтера
Ірпінь -
Бухгалтер
Ірпінь -
Бухгалтер
Ірпінь, Дистанційно -
Помічник бухгалтера
Ірпінь, Буча, Гостомель -
Бухгалтер
Ірпінь -
Головний бухгалтер
Ірпінь, Київ, Дистанційно