• PRO

Ольга

Керівник виробництва, 40 000 грн

Розглядає посади:
Керівник виробництва, Керівник магазину, Директор з персоналу, Керівник відділу закупівель
Вид зайнятості:
повна
Вік:
39 років
Місто:
Івано-Франківськ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Експерт з продажу

з 04.2024 по нині (1 рік 4 місяці)
ВіЯр (Будівельна промисловість, деревообробка)

Регіональний представник

з 03.2023 по 04.2024 (1 рік 1 місяць)
Veko Home, Івано-Франківськ (Будівельна промисловість, деревообробка)

Впровадження та організація стратегії продажів нового бренду в місті, аналітика та звітність, запуск нестандартних позицій на прохання клієнтів. Підвищення продажів шляхом залучення нових дилерів, контрагентів. Щоквартальне збільшення продажів .

Адміністратор офісу та цеху меблевого виробництва

з 05.2019 по 02.2022 (2 роки 9 місяців)
ФОП Пилип'юк В.Б. "Козацькі Меблі", Кропивницький (Будівельна промисловість, деревообробка)

Робота в CRM системі, Excel та Google Sheets.
Дослідження ринкової ситуації, аналіз та висновки в звіті, організація та впровадження з нуля маркетингової стратегії продажів в інтернеті, підбір персоналу, навчання та керівництво команди (дизайнер, конструктор, працівники цеху). Підтримання існуючої звітності та розширення клієнтської бази, створення методик заохочення клієнтів, підвищення лояльності до бренду. Участь у державних тендерах, закупівлях, створення ринкової пропозиції. Підтримання зв'язків зі старими та залучення нових постачальників сировини, послуг (Віяр, Даск Центр). Тримання на контролі порядку роботи офісу та цеху, впорядкування документації згідно законодавства. Податкова звітність.

Інспектор відділу кадрів

з 03.2018 по 05.2019 (1 рік 2 місяці)
Центральноукраїнський державний університет ім. В.Винниченка, Кропивницький (Освіта, наука)

Пошук та підбір персоналу, ведення звітності, карток, відпусток, контрактів. Перевірка на достовірність наданої інформації, фомування особистих справ працівників.

Адміністратор готелю "Crystal Hotel"

з 04.2017 по 11.2017 (7 місяців)
Готель, Коблеве (Готельно-ресторанний бізнес)

Організація роботи персоналу, ведення звітності, CRM, вирішення проблемних питань з клієнтами, програма лояльності клієнтів, контроль за дотриманням норм та правил готелю постояльцями. Керування персоналом, що забезпечує порядок та вчасність вирішення поставлених задач і цілей.

Керівник освітньої програми (курсів)

з 02.2014 по 03.2017 (3 роки 1 місяць)
Центр вивчення іноземних мов, Кропивницький (Освіта, наука)

Організація роботи мовного центру з 0:
Від складення бізнес-плану та залучення інвестицій, пошуку місця розміщення в оренду, підбір персоналу, навчання, впровадження стратегії розвитку.

Викладач англійської

з 08.2011 по 07.2013 (1 рік 11 місяців)
Новенський, ліцей КМР (Кропивницький), Кропивницький (Освіта, наука)

Організація та проведення навчального процесу в середніх та старших класах (5-11 класи), впровадження різноманітних методик та заходів з метою зацікавити дітей до навчального процесу, впровадження сучасних способів мотивації, зацікавленості до предмету та в цілому знань.

Освіта

Центральноукраїнський Державний Педагогічний Університет

Викладач української та англійської мови та літератури, Кропивницький
Вища, з 2003 по 2008 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

"Дія", "Genius Space"

2022, 6 місяців

Знання і навички

  • Управління персоналом
  • Уміння аналізувати
  • Управлінські навички
  • Управління командою
  • Продаж B2B
  • Стресостійкість
  • Користувач 1С
  • Ведення CRM
  • Планування продажу
  • Продаж B2C
  • MS Office
  • MS Excel
  • Працьовитість
  • Комунікабельність
  • Ведення документації
  • Здатність до навчання
  • Водійські права кат. B

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — вище середнього

Додаткова інформація

Професійні навички:
- Великий досвід продажів;
- Навички роботи з клієнтами, робота із запереченнями;
-​ Вміння вести переговори та вкладати угоди з клієнтами та постачальниками;
-​ Свіжі знання більшості операторів меблевого ринку Івано-Франківської області та частково найбільших по Україні;
-​ Організація роботи команди, софт-скіли, знання психології людей;
-​ Ораторські здібності – уміння щиро та зі знанням справи розказати про продукт, описати переваги, схилити до купівлі товару, що завжди допомагає в продажах

Ділові якості:
Здатність до самостійного прийняття рішень, командний гравець, високий рівень відповідальності, завжди доводжу справи до кінця, глибоко проймаюся продуктом який пропоную клієнтам, емпатую клієнту та вважаю основою будь-якого бізнесу створення лояльних клієнтів і розширення завдяки цьому клієнтської бази, сервісність.
Вмію результативно і ефективно спілкуватися з колегами, клієнтами,
пертнерами. Виходячи з власного досвіду, спокійно відношусь до "нестадартних" ситуацій в роботі.
Вмію результативно і ефективно спілкуватися з колегами, клієнтами,
пертнерами.
Особисті якості:
Стресостійкість, відповідальність, уважність, пунктуальність, швидка реакція на зміни, постійно навчаюсь.


НАВИЧКИ
Керівні:
Знаю як скеровувати людей, розподіляти
між ними задачі, мотивувати, ставити цілі та
контролювати процес виконання аж до їх
досягнення. Робити підсумок зробленого.
Аналітичні:
Постійно збираю та аналізую наявну
інформацію, виявляю поточні проблеми,
знаходжу шляхи їх вирішення.
Технічні:
Знаю основні комп'ютерні програми, вмію працювати в них. Працювала з технікою і різним офісним обладнанням. Вмію
знаходити потрібну інформацію з різних джерел інтернету, месенджерів, соц мереж.
Організаційні:
Вмію налагоджувати процеси, знаходжу способи покращення мікроклімату в колективі. Командна робота і вміння працювати з великими
обсягами інформації.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: