• PRO

Марія

Оператор чата, менеджер з листування

Розглядає посади:
Оператор чата, менеджер з листування, Support manager, Менеджер чата, Оператор з обслуговування клієнтів, Менеджер інтернет-магазину
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
53 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер відділу підтримки

з 01.2018 по 05.2025 (7 років 4 місяці)
Проект «Жити Життя», Київ (Освіта, наука)

- Щоденний контроль відповідей, коментарів у всіх каналах комунікації проекту
- Модерація коментарів у соціальних мережах
- Здійснення інформаційно-довідкової та передпродажної підтримки клієнтів за продуктами компанії (книги, онлайн-курси та ін.)
- Куратор онлайн-курсів та закритого клубу читачів (відповіді на питання учасників)
- Здійснення консультаційної підтримки учасників онлайн-курсів
- Обробка та оформлення замовлень при прямому зверненні клієнтів
- Вирішення нестандартних та врегулювання проблемних питань
- Систематизація та ведення бази даних, робота в CRM-системі

Освіта

Міжнародний Еріксоновський Університет

Life Coaching, Київ
Вища, з 2008 по 2009 (1 рік)

Національний Університет Харчових Технологій

Енергетичний, Київ
Вища, з 1990 по 1998 (8 років)

Знання і навички

  • Самостійність
  • Відповідальність
  • Уміння розставляти пріоритети
  • Уміння планувати
  • Ведення CRM
  • Користувач ПК
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Знання офісних програм
  • YouTube
  • Відеомонтаж
  • Manychat
  • Уважність
  • Комунікабельність
  • Організованість

Знання мов

Українська — вільно

Додаткова інформація

Мета - шукаю дистанційну роботу без здійснення дзвінків та інших активних форм комунікацій по телефону.

Навички
- Великий досвід самостійної роботи та вміння організовувати робочий час у віддаленому режимі
- Здатність працювати з великими обсягами інформації в інтенсивному режимі
- Високий рівень відповідальності та уважності до деталей
- Здатність не втрачати контролю у кризових ситуаціях та приймати рішення в умовах жорстких термінів і обмежених ресурсів
- Розуміння специфіки ведення YouTube каналу, оформлення відео на YouTube та створення коротких відео у соціальних мережах
- Гарні навички роботи з комп'ютером та офісними програмами

Досвід роботи з сервісами
- CRM системи: AmoCRM, RetailCRM
- Чатбот та служба підтримки: Manychat, Angryspace, Chotam
- Робота з відео: Premiere Pro, VN, Subtitle Edit, VidIQ
- Вміння працювати з Google Диском та Dropbox для прийому/передачі матеріалів
- Досвід роботи з сервисами для обліку активностей і звітності: AmoCRM, RetailCRM, Manychat, Angryspace, Chotam, Notion, Airtable, Clickup

Для зв’язку: @coach_mari

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: