- PRO
Аліна
Операційний менеджер по роботі з клієнтами (В2В), 35 000 грн
- Розглядає посади:
- Операційний менеджер по роботі з клієнтами (В2В), Акаунт-менеджер, Менеджер по роботі з клієнтами (B2B), Менеджер із супроводу клієнтів
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 22 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13824721/
Досвід роботи
Менеджер інформаційних технологій (Операційний менеджер B2B)
з 12.2024 по 06.2025
(6 місяців)
Смарт Сінерджи, ТОВ, Київ (IT)
Зони відповідальності:
Обробка запитів від замовників: комунікація з вендорами та дистрибʼюторами щодо технічних питань продукції та умов ліцензування; заведення проєктів на партнерських порталах
Запит вартості: запити на прорахунок вартості програмної продукції на партнерських порталах/запити на комерційні пропозицій у постачальників
Формування комерційних пропозицій для замовника: прорахунок комерційних пропозицій, запит бухгалтерських назв продукції та уточнення строків поставки у постачальників
Управління життєвим циклом ліцензій замовника:
підключення ліцензій через партнерські портали, надання ліцензійних ключів/сертифікатів з ліцензійними ключами для замовників
ведення таблиць для відслідковування термінів дії ліцензій
формування листів для замовників з нагадуванням про пролонгацію ліцензій до закінчення їхнього терміну дії
Внутрішня комунікація: обробка та деталізація рахунків від постачальників, передача супровідної документації відповідним відділам і менеджерам для подальшого опрацювання
Досягнення: навички роботи з вендорами та дистрибʼюторами ESET, Microsoft, IBM та управління процесом ліцензування програмного забезпечення — робота на партнерських порталах, підключення ліцензій, контроль термінів дії ліцензії
Секретар
з 10.2023 по 12.2024
(1 рік 2 місяці)
Мегатрейд, Київ (IT)
Зони відповідальності:
Вхідна та вихідна комунікація: прийом внутрішніх та зовнішніх дзвінків, розподілення вхідних дзвінків по департаментам компанії
Кореспонденція: відправлення, прийом, реєстрація в 1С та розподіл вхідної та вихідної кореспонденції
Прийом гостей: готування напоїв, замовлення перепустки на гостя в адміністрації БЦ
Адміністративно-господарське забезпечення: забезпечення закупівель усіх продовольчих, канцелярських товарів;
Оформлення відряджень: замовлення проїзних квитків усіх видів, пошук і бронювання готелів; організація процесу бюджетування та оплати поїздок; складання та надання фінансових звітів з поїздок, підготовка супровідних документів, а саме: накази, посвідчення і т.д.
Внутрішня комунікація: комунікація з усіма департаментами компанії з питань документообігу
Асистування спеціалісту з діловодства: реєстрація договорів, додаткових угод та специфікацій в обліковій системі 1С; розподілення документів в архіві
Досягнення: навички роботи з програмою 1С, ведення діловодства, багатозадачність, стресостійкість, уміння розставляти пріоритети, уміння організовувати час та ресурси, швидко знаходити нові шляхи вирішення проблем та форс-мажорів
Секретар
з 01.2023 по 09.2023
(8 місяців)
Медідея, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Зони відповідальності:
Вхідна та вихідна комунікація: прийом дзвінків, здійснення комунікації з постачальниками
Кореспонденція: прийом, відправка, розподіл пошти
Прийом гостей: готування напоїв, підготування конференц-зали для проведення зустрічі, дотримування правил ділового етикету
Відділ адміністративно-господарського забезпечення: забезпечення закупівель усіх господарських, продовольчих, канцелярських товарів для життєдіяльності офісу, а також комп`ютерної техніки; вирішення техніко-комунікаційних питань справності обладнання в офісі та самого приміщення офісу; обслуговування корпоративних автомобілів
Travel management: замовлення проїзних квитків усіх видів, пошук і бронювання готелів, трансфертів і регістрація участі для працівників і клієнтів компанії; організація процесу бюджетування та оплати поїздок; складання та надання звітів з поїздок, затрат на захід
Внутрішня комунікація: комунікація з бухгалтерією з оплати та документації, комунікація з прибиральницею з слідкування за чистотою в офісі
HR management: розміщення та редагування вакансій на сайтах пошуку роботи, пошук та підготовка кандидатів до співбесіди, редагування посадових інструкцій
Освіта
Київський університет ім. Б. Грінченка
Китайська філологія, Київ
Вища, з 2020 по 2024 (4 роки)
Знання і навички
- Уміння працювати в режимі багатозадачності
- MS Excel
- Уміння аналізувати
- Користувач 1С
- Робота в команді
- Неконфліктність
- Планування бюджету
- Адаптивність
- Дисциплінованість
- Продаж B2B
- Швидкий набір тексту
- Відповідальність
- Комунікабельність
- Здатність до навчання
- Старанність
Знання мов
Англійська — середній
Схожі кандидати
-
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B, B2C супровід існуючих клієнтів та адміністрування, E-commerce)
32000 грн, Київ -
Клієнт-менеджер
25000 грн, Київ -
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Київ, Вінниця , ще 8 міст -
Менеджер роботи з клієнтами
55000 грн, Київ -
Менеджер роботи з клієнтами
Київ, Дистанційно