• Файл

Анастасія

Рекрутер, ресечер, менеджер з підбору персоналу

Вік:
47 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 2 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Місто:Київ
Контактна інформація
Адреса:
Деснянський район
Телефон:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Досвід роботи:
Рекрутер, менеджер з підбору персоналу .
2024 по нині
OneCar Group, Київ (Автобізнес та автосервіс)
Моніторинг ринку праці, робота з базою резюме, оперативна робота з відгуками.
Співпраця з керівниками підрозділів щодо потреб у персоналі.
Створення опису вакансій та їх ефективне розміщення на пошукових майданчиках.
Оперативне закриття гарячих вакансій.
Підбір персоналу: робочий, технічний, адміністративний, топ-менеджмент. (Від автослюсаря до директора з маркетингу)
Проведення первинного інтерв'ю по телефону та узгодження, за результатами співбесіди, зустрічей з керівниками.
Організація та контроль виконання програми адаптації; участь в адаптації нових співробітників.
Забезпечення потрібними інструментами кваліфікованих працівників для успішного проходження адаптації (кабінети, паролі, доступи).
Участь в розробці посадових інструкцій.
Реалізація проектів корпоративних заходів компанії.
Складання звітів, створення та ведення статистики та бази кандидатів.
Формування кадрового резерву.
Робота в СRM системі Binotel.
Формування особових справ співробітників. Підготовка документів для бухгалтерії для ведення кадрового обліку.

Рекрутер (заміщення вакантної посади)
RetailGroup, Київ (Роздрібна торгівля) 2024

Забезпечення підприємства лінійним/адміністративним персоналом.
Створення профілю вакансій.
Розміщення вакансій на сайтах пошуку роботи/альтернативних джерелах.
Проведення співбесід.
Збір та оформлення документів, навчання, адаптація до нових умов роботи та оцінка персоналу.
Складання звітів.
Оцінка потенціалу.
Переведення та звільнення.
Контроль за дотриманням корпоративної культури та цінностей компанії, встановлених процедур та стандартів.
Планування та організація своєї роботи.
Постійне навчання та розвиток професійних навичок.
Адміністратор мультимаркету «Аврора»
Тов «Вигідна покупка» , Київ (роздрібна торгівля) 2023-2024
Відкриття 2 магазинів, набір та навчання персоналу на нові магазини, що заплановано до запуску.
Адміністративні функції.
Управління персоналом. (співбесіди, приймання, звільнення, переведення, адаптація, навчання).
Контроль проходження навчальних курсів в LMS системі.
Товарний облік.
Вирішення конфліктних ситуацій.
Забезпечення життєдіяльності магазину, поточні ремонти.
Закриття/відкриття.
Звітність.
Контроль за виконанням стандартів компанії по обслуговуванню покупців.
Виконання плану продажів.
5S, система Lean.

Керівник відділу продажу
Vi:tim Послуги для населення – інше
2019-2022
Адміністративні функції:
підбір персоналу
навчання, проведення тренінгів.
адаптація нових працівників
складання/коригування робочого графіку.
табелювання.
контроль якості роботи менеджерів.
складання опису товарів та розробка методів продажу, написання скриптів.
оцінка потенціалу співробітників.
нарахування заробітної плати.
участь в розробці мотивації ( матеріальної та нематеріальної), корпоративні заходи.
Робота з програмою AmoCrm , НП, та ір-телефонією

ФОП БРИЖАХА А.О. 2016-2018
Менеджер з продажу.
AV.company Послуги для населення - інше
Консультація з приводу товарів та послуг.
Робота з запереченнями.
Продаж додаткових товарів. Cross-sell, up-sell.
Оформлення заявки.
Доведення до викупу та оплати за товари.
Тім-лід. – в підпорядкуванні 6 менеджерів.
Теплі дзвінки
Холодні дзвінки

Адміністратор/продавець/товарознавець
«Аеропорт взуття» 2015-2016
Пошук локації для відкриття магазину.
Пошук актуальних моделей для закупівлі, відвідування виставок, презентацій.
Товарознавство.
Ведення бази даних (наявність та повний опис взуття та аксесуарів) для подальшого продажу на торгових майданчиках (маркетплейсах).
Консультація, розрахунок покупців в магазині.
Звітність.
Дотримання виконання планів.
Забезпечення життєдіяльності магазину.

Касир-старший касир
Тов «Епіцентр-К» 2006-2011
Робота з персоналом:
Адаптація
Навчання
Мотиваційні програми
Первинна бухгалтерія
Касова дисципліна
Співпраця з банками та фінансовими установами.
Вирішення конфліктних ситуацій
Освіта
«Українсько-Польський вищий навчальний заклад « Центрально-Європейський університет»
Управління та адміністрування, менеджмент, Київ Вища, з 2005 по 2009 (4 роки)
Знання і навички
Користувач SAP, Користувач 1:С, Користувач Бітрікс24, Бізнес, Бінотел, Підбір виробничого персоналу, Підбір керівного персоналу, Підбір персоналу для рітейлу, Оцінка персоналу, Масовий рекрутинг, Підбір лінійного персоналу, Висока працездатність,
Комунікабельність, Толерантність, Проведення тренінгів, Здатність до навчання, Цілеспрямованість
Знання мов
 Українська ─ вільно
 Російська ─ вільно
Рекомендації
За запитом.

Додаткова інформація
Особисті якості:
-Вміння ефективно спілкуватись з різними типами людей.
-Вміння організовувати свій робочий час та пріоритезувати завдання.
-Вміння працювати з великим об'ємом інформації, здатність до системного аналізу.
-Здатність працювати як самостійно, так і співпрацювати з іншими відділами компанії з однаково високою ефективністю.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: