- Файл
Максим
Business assistant
- Розглядає посади:
- Business assistant, Support manager
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13877167/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
ФАХІВЕЦЬ З ПІДТРИМКИ
КАР’ЄРНІ ЦІЛІ
Я — фахівець із освітою в галузі психології та соціології, що допомагає мені
краще розуміти людей і ефективно комунікувати. Маю досвід у customer
support, де розвинув емпатійність, стресостійкість і навички вирішення
проблем. Також працював у сфері маркетингу, тому поєдную аналітичне
мислення з клієнтоорієнтованим підходом. Шукаю можливості для
професійного зростання в динамічному середовищі.
ПОСАДИ, ЯКІ Я ЗАЙМАВ
КВАЛІФІКАЦІЯ СПЕЦІАЛІСТ З ПІДТРИМКИ КЛІЄНТІВ (ПРОЄКТ UBER)
Компанія «Teleperformance» | Січень 2020 – 2024
Високий рівень комунікації та емпатії, досвід
роботи з CRM-системами (Salesforce, Zendesk), Надавав якісну підтримку клієнтам Uber через чат і електронну пошту.
глибоке розуміння психології клієнта, навички Ефективно вирішував запити щодо поїздок, оплат та технічних труднощів,
швидкого вирішення конфліктів і адаптації до демонструючи емпатію та клієнтоорієнтованість. Дотримувався стандартів
змін. Володіння англійською мовою на рівні сервісу та показників ефективності. Завдяки освіті в психології та соціології
Upper-Intermediate. Вміння працювати у успішно працював із запитами навіть у стресових ситуаціях, підтримуючи
стресових ситуаціях і підтримувати лояльність високий рівень задоволеності користувачів.
клієнтів через індивідуальний підхід.
МЕНЕДЖЕР З ТУРИЗМУ
МОЇ КОНТАКТИ: Компанія «Expedia Group» | червень 2018 – грудень 2020
Забезпечував професійну підтримку клієнтів у виборі турів, бронюванні готелів
[
та квитків, враховуючи їхні потреби та емоційний стан. Координував складні
запити, швидко вирішував проблеми з використанням емпатії та активного
слухання. Працював із CRM (Salesforce, Zendesk) та платформами бронювання
(Amadeus). Аналізував відгуки клієнтів для покращення сервісу та розробляв
тренінги для команди.
ОСВІТА
НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УКРАЇНИ
«КИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ ІМЕНІ ІГОРЯ
СІКОРСЬКОГО»
Ступінь магістра з психології
- Період навчання: серпень 2020 – травень 2024
НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УКРАЇНИ
«КИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ ІМЕНІ ІГОРЯ
СІКОРСЬКОГО»
Ступінь бакалавра з соціології
- Період навчання: серпень 2018 – травень 2022
Інші резюме цього кандидата
Схожі кандидати
-
Помічник керівника
Дистанційно -
Офіс-менеджер
Дистанційно -
Асистент керівника
Дистанційно -
Помічник керівника
Дистанційно -
Офіс-менеджер
40000 грн, Дистанційно, Київ -
Офіс-менеджер
Дистанційно