• Файл

Артур

Начальник відділу маркетингу

Розглядає посади:
Начальник відділу маркетингу, Executive director, Head of marketing
Вік:
46 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Освіта:
1996 – 2001 Київський національний економічний університет
Повна вища освіта за спеціальністю „Економіка підприємств”
Кваліфікація магістра з менеджменту підприємницької
діяльності; дана рекомендація для вступу до аспірантури
1996 – 2000 Київський національний економічний університет
Базова вища освіта за напрямом підготовки „Економіка і
підприємництво”; кваліфікація бакалавра з економіки
підприємства зі знанням іноземної мови, викладача економіки;
Друга базова вища освіта за напрямом підготовки „Економіка”
Кваліфікація бакалавра з фінансів і кредиту
1993-1996 Ліцей „Наукова зміна”, Економічний факультет

Досвід роботи, обов’язки та основні результати роботи

08.2022 – дотепер Начальник управління маркетингу Ідея Банку

Посадові обов’язки: Управління маркетинговою діяльністю компанії; розвиток бренду; розробка нових продуктів, управління воронкою продажу в каналі онлайн, запуск рекламних кампаній; проведення досліджень; запуск реферальної програми тощо.
Результати роботи: Аудит діяльності та покращення результатів роботи управління маркетингу (створення оргструктури, функціональні обов’язки, підсилення та створення команди однодумців). Збільшення продажу з каналу сайт на 99,3% в 2024, на 49% - в 2024, та на 48% в планах на 2025 (поточне виконання - 108%). А/B тестування рекламних кампаній, сайту, покращення UX/UI сайту, мобільного застосунку. Запуск реферальної програми (20% нових продаж депозитів, 9% кеш-кредитів та 14% кредитних карток). Розробка нового проривного карткового продукту (параметри продукту, неймінг, дизайн, маркетингвий план виводу на ринок). Запуск рекламних кампаній по депозитам, кеш-кредитам, кредитним карткам, сейфовим скринькам. Маркетингова підтримка відділень, збільшення долі продаж з маркетингових каналів з 15 до 23%.

03.2021 – 08.2022 СМО поштового стартапу великої бізнесової групи
(1380 заправок)

Посадові обов’язки: Активна участь у розробці стратегії нового бізнесу (місія, візія, цінності, унікальні торгові пропозиції); проведення необхідних досліджень; створення сучасного бренду, який відповідає стратегії (разом з партнером Banda); створення з нуля усіх веб-сервісів (сайт, кабінет, мобільний застосунок, чат-боти); запуск CRM-системи; побудова департаменту маркетинга з «0»; планування рекламних кампаній (запуск планувався на березень 2022 р.); активна участь у створенні продуктового ряду бізнесу, складання річних планів та бюджету; розробка брендбуку; запуск системи діджитал.
Результати роботи: Створено стратегію бізнесу, визначено та погоджено основні напрямки розвитку продуктів та сервісів; розроблена система нового бренду (в грудні 2021 р.), розроблено та активно наповнюється фірмовий стиль та брендбук; створено UX/UI усіх веб-сервісів (запуск сайта та чатботів планується на вересень, мобільного застосунку – на жовтень); налагоджена робота CRM-системи (ведуться картки клієнтів, працює воронка продажу, інтегровано з сервісом «Вчасно», в процесі інтеграція з 1С та Кол-центром); створено департамент, набраний штат ключових фахівців; оформлено 130 пріоритетних точок присутності.

11.2020 – 03.2021 Заступник генерального директора з маркетингу та стратегії
ТОВ «Укр Кредит Фінанс»

Посадові обов’язки: Управління маркетинговою діяльністю компанії; створення бренду; складання річних планів та бюджету; запуск нових продуктів, рекламних кампаній; аудит та покращення системи діджитал.
Результати роботи: Аудит діяльності та покращення результатів роботи департаменту маркетингу (створення оргструктури, функціональні обов’язки, підсилення та створення команди однодумців). Запуск рекламних кампаній. Розробка маркетингової стратегії, діджитал-стратегії/ А/B тестування сайту, покращення UX/UI сайту. Виконання KPIs в середньому на 99,7%.

12.2018 – 02.2020 Директор департаменту маркетингу та аналітики
компанії Джаст Ін (Justin), Фоззі Груп

Посадові обов’язки: Управління маркетинговою діяльністю компанії; запуск бренду, проведення маркетингових досліджень (якісні, кількісні, регулярні. Як власними силами, так і у співпраці з дослідницькими агенціями); складання річних планів та бюджету; запуск нових продуктів, рекламних кампаній; розробка брендбуку, мерчбуку, стандартів мерчандайзингу; запуск системи діджитал з нуля; запуск партнерського маркетингу; управління проектом впровадження CRM-системи, системи лояльності тощо.
Результати роботи: При обмежених бюджетах запуск рекламних кампаній, які за півроку підвищили знання бренду з 0 до 26% із підказкою, 13% без підказки, 4% перший названий серед ЦА. Запуск департаменту маркетингу з нуля (створення оргструктури, функціональні обов’язки, підбір команди однодумців). Розробка маркетингової стратегії, діджитал-стратегії, місії, візії, цінностей. Запуск нового чат-боту в ФБ, Вайбері, Телеграмі, розробка мобільного застосунку з нуля (запуск у лютому 2020), створення UX|UI для сайту, написання та захист ТЗ для створення CRM-системи, системи лояльності. Налагодження співпраці з партнерами з е-комерс, запуск понад 70 кобрендингових промо-кампаній. Написання та захист перед керівництвом групи плану активностей та бюджету 2019/2020. Проведення 3-х внутрішніх досліджень, 2-х зовнішніх (Омнібус та спеціалізоване на виході з точок продажу). Запуск великої весінньої хвилі рекламних активностей (Інтернет, транспорт, ООН, in-door), розробка комунікаційної платформи («Поштомаркет») та креативної концепції, запуск осінніх рекламних кампаній (приріст посилок В2С у 2,7 разу, приріст посилок С2С у 5 разів за період з вересня по грудень. Приріст темпу залучення нових клієнтів - у 3 рази).

10.2016- 12.2018 Заступник генерального директора з маркетингу Укрпошти

Посадові обов’язки: Управління маркетинговою діяльністю компанії; проведення ребрендингу «Головна пошта країни» (розробив концепцію нового бренду); запуск нових продуктів, національних рекламних кампаній; проведення тендерів; розробка власними силами брендбуку, бренчбуку та стандартів розміщення рекламної продукції/викладки товарів та послуг; проведення маркетингових досліджень (якісні, кількісні, регулярні) як силами власного контакт-центру, так і на замовлення дослідницьким агенціям; складання річних планів та управління маркетинговим бюджетом, закупівлі всього маркетингового обладнання та інструментарію.
Результати роботи: Проведення ребрендингу «Головна пошта країни» та прийняття комунікаційної платформи на період змін #здатнадивувати. За результатами першої рекламної кампанії знання основних продуктів виросло з 67% до 83%, бажання скористатися послугами виросло з 34% до 53%. Завдяки відсутності внутрішньої аналітики з продажу важко визначити чіткий ROMI з прив’язкою до періоду кампанії, але продаж посилок в сегменті фізосіб загалом за рік виріс на 30% (до цього приріст був до 5% на рік). Запуск продуктового маркетингу, запуск digital-маркетингу, розробка та запуск нового мобільного застосунку, чат-ботів у Вайбері, ФБ, Телеграмі, розробка нового сайту та загалом оновлення діджитал-обличчя компанії. Розробка нового бренд- та бренч-буку, розробка стандартів розміщення рекламної продукції. Запуск централізованих тендерів на закупівлю рекламного обладнання. В 2018 р. отримав нагороду «Кращий маркетинг-директор року» за версією премії Х-Ray Marketing Awards 2017, а ребрендинг Укрпошти визнано ребрендингом року.

04.2014 – 10. 2016 Директор з маркетингу та реклами Ощадбанку

Посадові обов’язки: Управління маркетинговими та PR-активностями банку; ребрендинг «Мій банк. Моя країна» (автор неймінгу та суті нового бренду); створення брендінгу для преміального банкінку; управління рекламними кампаніями; планування, складання бюджету маркетингу; маркетинговий супровід створення мережі нових відділень; побудова системи досліджень; проведення тендерів на рекламне обладнання та маркетингові сервіси.
Результати роботи: Впровадження нової комунікаційної платформи, з якою прийшов в Ощадбанк - «Мій банк. Моя країна». За перший рік запуску 16% клієнтів знають новий слоган (2 місце серед банків згідно з дослідженням GfK). Запуск ефективних рекламних депозитних кампаній (ROMI=10, тобто на 1 вкладену рекламну гривню отримано 10 грн. прибутку). Розвиток продуктових рекламних матеріалів. Запуск digital-маркетингу (в 4 кв. 2015 увійшов до топ-банків за оцінками Google), стрімкий розвиток SMM (банк перемістився з 13 на 3 місце за кількістю фанів у мережі Фейсбук за 2015 рік за кількісними показниками та розділив із Приватбанком 1 місце за якісними). Розробка нового сайту www.oschadbank.ua, дизайн нового мобільного застосунку та загалом оновлення діджитал-обличчя банку. Запуск централізованих тендерів на рекламне обладнання для облаштування мережі однотипними брендовими рекламними конструкціями. Розробка та актуалізація нового брендбуку, стандартів розміщення рекламної продукції тощо. Вперше українська кампанія отримала міжнародну нагороду Red Dot Awards за ребрендинг Ощадбанку. В 2016 році, завдячуючи саме цій нагороді, маркетингова команда Ощадбанку стала кращою маркетинговою командою року.

2006 – 2014 Начальник управління маркетингу та аналізу
корпоративного бізнесу Райффайзен Банку Аваль
Посадові обов’язки: Управління маркетинговою діяльністю корпоративного та малого бізнесу банку; участь в управлінні банківським іміджем; розробка та розвиток CRM-системи; складання бюджету маркетингу та вертикалі корпоративного бізнесу загалом; складання стратегічних планів розвитку бізнесу, управління процесом «мотивація за цілями» регіональних дирекцій; підготовка управлінської звітності корпоративного бізнесу як для правління банку, так і для Віденського офісу Групи Райффайзен.

Результати роботи: Побудова з нуля управління маркетингу та аналізу, запуск успішних іміджевих рекламних кампаній банку загалом та кампаній, які зміцнили імідж Райффайзен Банку Аваль як такого, що активно обслуговує корпоративний сегмент (банк за дослідженнями GfK Україна - був абсолютним лідером в сегменті); ефективна рекламна підтримка продажу продуктів корпоративного бізнесу (карткові продукти, факторинг, документарні операції, програми фінансування тощо); проекти в сфері маркетингу з розрахованим ROI не нижче 3 (на 1 інвестовану в маркетинг гривню, отримано мін. 3 грн. ЧП); очолюваний проект покращення умов надання послуг купівлі–продажу валюти юридичним особам за 10 міс. показав приріст обсягів купівлі корпоративними клієнтами валюти на 50%, продажу - на 20%; розробка та запуск процедури централізованого управління інформаційними приводами корпоративного бізнесу (централізований PR); розроблена процедура замовлення та проведення корпоративних заходів регіональними дирекціями для ключових клієнтів; успішна реалізація проекту запуску CRM-системи в корпоративному бізнесі банку; налагодження системи бюджетування корпоративного бізнесу; створення системи управлінських звітів для ефективного управління діяльністю корпоративного бізнесу; завдяки системним заходам відбудова іміджу банку як активного гравця-лідера в сегменті агро; отримання перемоги в номінації «Найкращий аграрний банк» премії Ukrainian Banker Awards (згідно з дослідженням GfK Україна, яке проводилося у травні-липні 2013, 13,5% усіх аграріїв згадали цільову рекламу банку, рекламу найближчого конкурента згадало лише 6,7% аграріїв).

2003 – 2006 Центральний офіс АППБ “Аваль”
Головний експерт відділу менеджменту Управління
по роботі з клієнтами

2001-2002 Центральний офіс АППБ “Аваль” Оператор центру інформаційної підтримки клієнтів

Додаткові відомості

Володіння мовами: Вільно володію українською, російською та англійською мовами.
Володіння ПК: Кваліфікаційне посвідчення оператора-користувача.
Операційні системи DOS, Windows; Microsoft
Office (World, Excel, Power Point, Access), Lotus Notes, CRM-системи,
системи розсилок, Google Ads, Google Analytics та ін.

Ділові риси: Стратегічне мислення, системність, творчий підхід, лідерські
здібності, комунікабельність, ініціативність.

Сімейний стан: Одружений, маю сина.

Захоплення: Гра на гітарі, спів, професійна та художня література, настільний
теніс, футбол, рибальство.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: