• Файл

Євген

Директор виконавчий, операційний, з розвитку, керівник проєктів

Розглядає посади: Директор виконавчий, операційний, з розвитку, керівник проєктів, Керівник департаменту, Начальник відділу маркетингу, Директор з логістики, Спеціаліст з впровадження, Директор представництва, Директор виробництва, HR-керівник, HR бізнес-партнер, Спеціаліст бізнес-процесів
Вік: 47 років
Місто проживання: Київ
Готовий працювати: Київ, Львів, Одеса
Розглядає посади:
Директор виконавчий, операційний, з розвитку, керівник проєктів, Керівник департаменту, Начальник відділу маркетингу, Директор з логістики, Спеціаліст з впровадження, Директор представництва, Директор виробництва, HR-керівник, HR бізнес-партнер, Спеціаліст бізнес-процесів
Вік:
47 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Київ, Львів, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Вовк Євген
47 років
Київ

Контактна інформація
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи


Операційний директор/директор з розвитку (з березня 2025)
Грин Культура / Fine-o-Fresh
08.2022
Розробка регламентів відділів, бізнес-процесів.
2 роки керівник HR-відділу.
Впровадження HR процедур, визначення потреби, рекрутинг, онбординг, навчання. Розробка систем мотивації для керівників відділів, всіх категорій працівників. Налагодження комунікаццій між відділами. Особисто підібрані та адаптовані керіник відділу продажів, фіндиректор, керівник відділу логістики, керівник проектного відділу.
Певний час керівник логістики, маршрутизація, вдосконалення кластеризації та розподілу автотранспорту, підвищення ефективності маршрутів. Переведення відділу на нічний режим маршрутизації.
Ребрендинг (оновлена айдентика, лого). Участь у розробці брендбуків. Реєстрація нової ТМ.
Розробка концепції бренду, стратегія розвитку, цільова аудиторія, нішування, конкурентна стратегія.
Розробка та інтеграція оновленої облікової платформи УНФ.
Впровадження управлінської звітності та фінансових метрик відділів логістики, закупок, продажів, складу.
Розробка сайтів інтернет-магазинів B2C, B2B (візуал, концепцт, структура, семантичне ядро, функціонал особистого кабінету, категорії каталогу, контенту, системи оплат. Позиціювання, конкурента стратегія).
Розробка ассортиментної матриці напрямку b2c, категоріїйна та цінова політика.
За час роботи, оборот по профільному типу клієнта (HoReCa) виріс в 3 рази
Релокація в складський комплекс площі якого в 3 рази більші за попередні. Оновлення складської топографії, зонування. Розробка бізнеспроцесів. Переозброєння складського устаткування, вдосконалення використання складських зон та процесів.
Планування схеми складського комплексу з нуля (розташування на земельній ділянці, підїзди, розташування допоміжних приміщень комунікацій, внутрішній простір, ємність і призначення камер, зон, приміщень, забезпечення проектної енергоефективності за рахунок додаткових альтернативних джерел енергії).
Впровадження принципів ХАССП. Реєстрації виробничих потужностей. Отримання експлуатаційних дозволів. Участь у аудитах та перевірках.
Ліцензування транспорту під міжнародні комерційні перевезення.
Впровадження TMS Rinkai. Впровадження системи управління автопарком.
Розробка функціоналу чат-боту по вдосконаленню взаємодії з клієнтами з приводу взаємних розрахунків.
Розробка функціоналу чат-боту з ШІ, автоматизоканої прийомки замовлень від клієнтів.
Розробка та впровадження різних автоматизованих рішень на основі ШІ.
Супроводження інтеграції CRM.
Реєстрація компанії в асоціації GS1, для введення власних маркувань продукції.

Виконавчий директор
04.2023 – 05.2024
Донецьке обласне управління Товариства Червоного Хреста України
Ініціювання та супроводження проектів щодо захисту та підтримки постраждалого від війни населення області. Визначення потреб населення окремих населенних пунктів в технічному устаткуванні, обладненні, спеціальних транспортних засобах.
Координація територіальних підрозділів, загонів швидкого реагування. Налагодження транспортної і складскьої логістики територіальних складів. Інші заходи передбачені політикою та функціоналом організації.

Операційний керівник
08.2022 – 01.2023
Психологічний простір Воля
Медицина та Охорона здоров'я
Операційне управління.
Впровадження управлінської звітності (P&L, Cash flow, оперативні, регулярні звіти).
Впровадження СRM Pipedrive.
Налагодження питань роботи суб'єктів господарювання в умовах міжнародних оплат.
Участь у розробці системи мотивації терапевтів.
Участь у розробці внутрішньої документації організації.

Виконавчий директор/HR директор
01.2016 – 04.2022
FreshMart
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
Торгівля фреш, B2B (HoReCa), B2C (інтернет-магазин), власний відділ доставки.
Участь у розвитку компанії та стратегічному керуванні.
Впровадження повного спектру HR-процедур Компанії з нуля.
Юридичний супровід діяльності компанії, договірна робота, представлення інтересів компанії перед державними органами, установами, контрагентами. Реєстрація торгової марки.
Антикризове оперативне управління в період введення пандемії, локдаунів, початок війни.
Моделювання бізнес-процесів нотація BPMN.
Розроблення внутрішніх процедур безпеки компанії.
Вдосконалення технічного оснащення РЦ (розподільчого центру).
Запуск та управління проектами:
• власне виробництво (соки, фреші, смузі, фрічіпси, пастила, су-від, горіхово-фруктові батончики);
• відкриття філіалу в Дніпрі, повний цикл задач від ідеї до передачі в оперативне управління;
• відкриття дарксторів м. Київ (Оболонь, Печерськ, Позняки) повний цикл задач від ідеї до передачі в оперативне управління;
• впровадження платіжної платформи UAPAY для інтернет-магазину FM;
• впровадження пропрієтарного ПРРО;
• впровадження HACCP;
• проектування та зонування РЦ:
• технічне оснащення складських процесів, холодильні камери зберігання (розрахунок, підбір обладнання) стелажне зберігання (розрахунок, впровадження стандартів), вагове та навантажувальне обладнення, засоби зв"язку та контролю безпеки;
• розробка операційних процессів зборки замовлень, складання бізнес-процесів.
Проекти які були напрацьовані до певної готовності, але не були реалізовані з об'єктивних причин:
• впровадження скрізної автоматизації процессів складу/закупівлі/логістики на базі УНФ;
• аналіз та розрахунки філіалу в м. Харків;
• осередкове зберігання та WMS-система.

Асістент проекту
04.2017 – 08.2018 (1 рік 5 міс)
Академія сучасного політика
Освіта
Організація навчальних заходів для слухачів (політичний піар, комунікації, копірайтинг, публічні виступи, розробка та реєстрація нормативно-правових актів, законотворчість та правова експертиза, політтехнології), із залученням в якості менторів та спікерів громадських та політичних діячів, посадових осіб міністерств та громадських організацій. Участь у роботі комітетів Верховної Ради.

Провідний спеціаліст Юридичного департаменту
05.2015 – 12.2015
Міністерство оборони України

Юрисконсульт
02.2014 – 05.2015
ПАТ "Приватбанк"

Старший аналітик/керівник штабу
(на початку о/у, ст. о/у)
06.2004 – 11.2013
Головний відділ податкової поліції Кривий Ріг

Юрисконсульт
06.2003 – 04.2004
Криворізька райспоживспілка
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

Старший помічник прокурора
06.2002 – 07.2003
Природоохоронна прокуратура

Керівник юридичного сектору
09.2001 – 06.2002
Центрально-Міське управління Пенсійного Фонду України, Кривий Ріг

Юрисконсульт/інспектор відділу кадрів
04.1998 – 06.2001
ДП "Оранта Трейд КР", Кривий Ріг
Торгівля роздрібна нафтопродукти, власні АЗС

Юрисконсульт
08.1997 – 05.2000
УПП УТОС, Кривий Ріг
Промисловість та Виробництво

Освіта


Міжрегіональна академія управління персоналом (Киев) 2018
Аспірантура. Незакінченне отримання наукового ступеню "Доктор філософії" Ph.D

Міжрегіональна академія управління персоналом (Киев) 2011
Управління персоналом і економіка праці

Київський Національний економичний університет (Кривой Рог) 2000
Міжнародної економіки та права, Правознавство

Курси, тренінги, сертифікати


GDPR і захист персональних даних. Київ 2025
ТрadeMasterGroup, Категорійний менеджмент, оновлений курс Київ 2025
Ukraine Food security&livelihoods cluster UN Київ 2023
Координація субнаціональних кластерів
ICRC Організація медичної допомоги у разі інцедентів з масовими жертвами Дніпро 2023
Управління закупівлями, траспортною та складською логістикою в межах діяльності ТЧХУ Київ 2025
Продуктовий менеджер. Superludi.(Київ) 2023
Розробка ти вивід на ринок нових продуктів. Аналітичні дослідження. Юніт економіка.
Prodigy Finance 3.0 Київ 2022
Закупівлі в Prozoro Київ 2021
Управлінській облік Київ 2021
Brand-Underdog Київ 2021
Agile project management on practice Київ 2020
Міжнародна логістика Київ 2020
Digital marketing Київ 2020
Управління складами, складська логістика Київ 2020
Внутрішній аудитор/спеціаліст з систем управління безпекою харчових продуктів FSSC 22000 v.4.1, ISO 22000:2018, ISO/TS22002-1:2009, ISO 19011:2018 Standart Київ 2019
Свідоцтво Митний брокер Київ 2019
ТрadeMasterGroup, Категорійний менеджмент, поглиблений курс Г. Крок Київ 2019
Впровадження системи HACCP на підприємстві Екоконтроль Київ 2019
Безпечність харчових продуктів за принципами HACCP Київ 2019
Master of Political Management Shool - робота із ЗМІ, політичний маркетинг та PR, політтехнології Київ 2018
Оbjective and Key Results (OKR). К. Коптелов Київ 2018
Project Management IPMA, waterfall methodology Київ 2018
Higer shool communicatione "Команда и HR" Київ 2017

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: