• Файл

Олександра

Начальник відділу

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Лях Олександра Камілжонівна
Дата народження: 20 березня 1991
Місце проживання: Київ
Сімейний стан: Одружена
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета:
• Стати частиною кваліфікованої команди з перспективами професійного зростання.

Освіта:

2008-2015 роки
Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана
Повна вища освіта (ступінь магістра) за спеціальністю «Банківська справа», спеціалізація фінансування інвестиційних проектів.

2007-2008 роки
Київський ліцей «Сфер та послуг»
Кваліфікований спеціаліст за спеціальністю «Оператор ПК, контролер-касир у Банку»

Володіння мовами:
Українська, російська (вільне володіння), Англійський А1.

Досвід роботи:

10.2023- по теперішній час ПАТ «МТБ БАНК»

Посада: Головний фахівець відділу електронного еквайрингу Департаменту інноваційних проектів.

Функціональні обов'язки:
• Розвиток та супровід існуючих проєктів з інтернет еквайрингу (Low ris / Нigh risk), включаючи підключення, управління ризиками та операційну підтримку;
• Побудова системи оцінки ефективності Інтернет еквайрингу еквайрингу: щомісячний PL (аналіз CapEx/OpEx, визначення тарифу на точки беззбитковості та ціноутворення послуги), підготовка різних звітів, матеріалів результатів роботи напрямку;
• Формування бізнес – вимог і контроль їх реалізації ІТ-системах (нові продукти, звітність, автоматизація процесів);
• Виявлення та усунення помилок у звітності / банківских ситеемах;
• Підготовка обов’язкової звітності до НБУ та міжнародних платіжних системах;
• Налаштування логіки маршрутизації платежів у процесингових системах;
• Реєстрація нових мерчантів у МПС;
• Розробка та впровадження системи мотивації працівників Департаменту відповідно до КРІ (якісні та кількісні показники);
• Постійний моніторинг ключевих показників ефективності підрозділу;
• Впровадження технологічного оператора: інтеграція в процеси, навчання персоналу, супровідні роботи;
• Виявлення та аналіз підозрілих операцій у мережі торговців, участь в управлінні ризиками;
• Оптимізація життєвого циклу покупок на сайтах мерчантів:, покращення конверсії, покращення авторизації при збереженні високого рівня безпеки;

05.2020 – 10.2023р.р. рр. АТ «Ощадбанк»

Посада: Головний економіст відділу організації торгового еквайрингу Департаменту електронної комерції та платіжних засобів

Функціональні обов'язки:
• Проведення переговорів і презентацій для залучення нових корпоративних клієнтів на обслуговування в рамках торгового еквайрингу;
• Супровід ТОП Клієнтів Банку (Епіцентр К, Ельдорадо, ФК «ЕВО» (Розетка), Аптека низьких цін, ЕВА, Алло та інші): оперативнне вирішення питань, технічний супровід, розвиток співпраці;
• Побудова системи оцінки ефективності напрямку торгового еквайрингу: щомісячний PL (аналіз CapEx/OpEx, визначення тарифу на точки беззбитковості та ціноутворення), підготовка звітів і презентацій;
• Формуванні та подання регуляторної звітності (НБУ, МПС);
• Постановка бізнес – вимог і контроль їх реалізації в ІТ-системах (звітність для торговців, продуктова логіка, адаптація під регіони);
• Співпраця з регіональною мережею: координація підключення та обслуговування POS-терміналів, навчання та підтримка персоналу;
• Погодження та супровід договорів співпраці з внутрішніми підрозділами Банку (юридичний, фінансовий, комплаєнс, технічні блоки)

2014 – 05.2020 рр. АТ «Ощадбанк»

Посада: Головний економіст сектору обробки електронних звернень відділу підтримки держателів платіжних карток контакт-центру

Функціональні обов'язки:

• Надання клієнтам інформації щодо банківських продуктів;
• Підготовка та надання відповідей по усним та письмовим зверненням та запитам клієнтів;
• Спілкування з клієнтами по питанням, пов'язаним з проблемами при користуванні Web/Mobile-банкінг «Ощад 24/7»;
• Моніторинг і оцінка роботи операторів контакт-центру банку;
• Участь в забезпеченні стандартних і необхідних норм діяльності структурних підрозділів банку шляхом їх регламентації та фіксації;
• Моніторинг внутрішньої нормативної бази;
• Врегулювання спірних ситуацій та конфліктів з клієнтами:
• Консультування та вирішення спірних та конфліктних ситуацій ВІП-клієнтів Банку.

2011 – 2014 рр. АТ «Ощадбанк»

Посада: старший контролер-касир

Функціональні обов'язки:
• Проведення транзакційних операцій;
• Виконання обов'язків співробітника банку;
• Проведення презентацій банківських продуктів;
• Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами;
• Робота з банківськими картами;
• Навчання та наставництво для новоприйнятих співробітників;
• Відправка та отримання грошових переказів;
• Формування інкасаторської сумки;
• Виконання функцій завідуючої каси в її відсутність;
• Операції по вкладах і рахунках;
• Валюта обмінні операції.

2008 – 2011 рр. АТ «Ощадбанк»

Посада: Секретар

Функціональні обов'язки:
• Ведення ділової переписки, телефонних переговорів, діловодства;
• Виконання робіт з підготовки зборів і нарад (збір необхідних матеріалів, оповіщення учасників), ведення та оформлення протоколів;
• Контроль за виконанням співробітниками наказів і розпоряджень керівництва;
• Контроль якості підготовки та правильності складання документів, що подаються на підпис керівництву;
• Забезпечення своєчасного розгляду документів, переданих керівнику на підпис;
• Забезпечення схоронності документів і здача їх у встановлені терміни в архів;
• Організація відряджень керівництва: замовлення авіа- і залізничних квитків, бронювання готелів;
• Організація прийому відвідувачів;
• Організація проведення телефонних переговорів керівника;
• Прийом документів та особистих заяв на підпис керівника;
• Прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
• Прийом, облік, реєстрація і зберігання документів;
• Своєчасне доведення до відома керівника отриманої в його відсутність інформації;
• Складання листів, запитів, підготовка відповідей на отримані листи.

Технічні навички:
• Робота в банківському програмному забезпеченні: CardManagement, Way4 (DBManager), Visa Online, MasterCard Connect, Lira Softphone, Pusher, CRM-системи, Б2, SimilarWeb;
• Знання про порядок та особливості організації бізнес-процесів та операційної діяльності банку;
• Робота в операційних системах: Windows, Linux;
• Впевнений користувач MS Office (Word, Exсel, Power BI, Outlook), довідково-інформаційних програм.

Професійні навички:
• Знання нормативної бази та методологічних документів АТ «Ощадбанк»;
• Знання законодавчої та нормативної бази НБУ, правил роботи МПС.

Особисті якості:
• Бажання навчатись та здатність швидко освоювати новий матеріал;
• Здатність працювати з великою кількістю інформації;
• Стресостійкість;
• Вміння врегульовувати конфлікти, переконувати та відстоювати свою думку;
• Вміння аналізувати, планувати та контролювати рівень виконання КРІ.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: