Резюме від 11 липня 2022 PRO

Мар'яна

Інженер з проєктно-кошторисної роботи

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто проживання:
Вишневе (Київська обл.)
Готовий працювати:
Вишневе (Київська обл.), Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фахівець із супроводу договорів проектного сектору відділу інженерних мереж

з 02.2019 по 01.2022 (2 роки 11 місяців)
ДП ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА, Київ (інтегратор телекомунікаційних та корпоративних систем, постачальник ІТ- послуг)

- перевірка (складання) договорів, повний супровід та контроль за підписанням та виконанням умов договору із замовниками, аж до моменту повного взаєморозрахунку;
- формування первинних бухгалтерських документів(рахунки на передплату, акти виконаних робіт, видаткові накладні) в програмі SAP, тісна співпраця з бухгалтерським відділом;
- співпраця з логістичним відділом, контроль за строками поставки матеріалів, та обладнання відповідно до умов договору;
- складання кошторисів в програмному комплексі АВК-5 (інженерні мережі, СКС, СВН, СКД, ЕТР);
-складання та погодження актів КБ2в та КБ3 із замовником, ведення накопичувальної відомості взаєморозрахунків по об'єкту в програмі EXCEL;
- перевірка актів КБ2в та КБ3 з фактично виконаними об'ємами робіт від субпідрядників.
На даній посаді здобула досвід роботи з об'єктами, що фінансувались за рахунок бюджетних коштів, досвід проходження державної експертизи.

Керуючий магазину

з 10.2014 по 02.2019 (4 роки 4 місяці)
Фірма Бакалія ПрАТ мережа магазинів Економ, Бар (Оптова і роздрібна торгівля продуктами харчування)

На посаді Керуючого магазином виконувала наступні обов'язки:
-Організація роботи магазину, вирішення організаційних та господарських питань(контроль викладки, наявність товару, відповідність цінників, строки зберігання);
- Ведення касової дисципліни відповідно до законодавства;
-Підбір та управління персоналом;
-Планування та регулювання товарних запасів, замовлення товарів у постачальників згідно дозволеного асортименту;
-Управління товарним запасом, проведення інвентаризації;
-Складання робочого графіку персоналу;
-Подання щомісячних та щорічних звітів, табелювання персоналу;
- З 03.2016р.по 02.2019р. знаходилась у декретній відпустці.
-Перебуваючи у відпустці, частково займалась консультуванням з організації роботи магазину.
- допомагала у оформлені виконавчої документації в будівельній організації (внутрішніх, зовнішніх інженерних мереж по розділах ВК, ОВ і загально будівельних роботах).
- Допомагала в обрахунку об’ємів будівельних робіт і складення кошторисів на дані роботи в АВК 5, AutoCad.
- Допомагала в веденні робочої документації із підрядником при виконанні монтажу зовнішніх мереж водопроводу с. Журавліка, Барського району, Вінницької області.

Асистент керівника відділу

з 06.2014 по 07.2014 (1 місяць)
Компанія Епіцентр К, Київ (Роздрібна торгівля)

-Формування заявок для замовлення товару постачальнику;
-Контроль якісного та своєчасного виконання замовлень, співпраця з постачальниками;
-Аналіз та контроль товарних запасів;
-Участь у проведенні інвентаризації;
-Організація роботи відділу, робота з персоналом;
-Складання поточної звітності;

Менеджер відділу логістики та маркетингу

з 11.2012 по 09.2013 (10 місяців)
Флоріан - Т ТОВ, Вінниця (Проектування, монтаж, технічне обслуговування систем пожежної безпеки)

- Взаємодія з постачальниками, закупівля устаткування, матеріалів і комплектуючих, ведення бухгалтерських документів в 1С Бухгалтерії 7,7;
- Взаємодія з проектним відділом, підрахунок об'ємів матеріалів по проектно-кошторисній документації;
- Пошук нових постачальників;
- Організація робіт по технічному обслуговуванню первинних засобів пожежогасіння (підготовка договорів та інших бухгалтерських документів).

Фахівець з організації замовлень відділу доставки

з 07.2010 по 11.2012 (2 роки 4 місяці)
ТОВ Метро кеш енд керрі Україна, Вінниця (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Консультація та прийняття замовлень від клієнтів на товар;
- Контроль комплектування замовлень та графік їх відвантаження;
- Оформлення бухгалтерських документів по розрахункам з клієнтами;
- Оформлення ТТН;

Оператор пк

з 12.2009 по 07.2010 (7 місяців)
ТОВ Метро кеш енд керрі Україна, Вінниця (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Організація внутрішнього паперового та електронного товарообігу (введення, обробка, накопичення, систематизація, виведення інформації)
- Контроль присутності замовлення в системі GMS;
- Оформлення документів постачання;
- Введення даних про прийняття товарів в систему GMS.
- Оформлення звітів.

Адміністратор торгового залу

з 06.2007 по 12.2009 (2 роки 6 місяців)
ТОВ Метро кеш енд керрі Україна, Вінниця (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Приймання перевірка та введення в базу даних товаросупровідних документів;
- Видача посвідчення якості та сертифікатів відповідності на товар;
- Рекламація товарів, вирішення конфліктних ситуацій.

Лаборант

з 12.2006 по 03.2007 (3 місяці)
ЗАТ Вінницький насіннєвий завод, Вінниця (надання послуг у рослинництві)

- Проведення досліджень;
- Документальне оформле результатів

Освіта

Вінницький національний аграрний університет

Менеджмент організацій, Вінниця
Вища, з 2001 по 2006 (4 роки 9 місяців)

По закінченні навчання отримала знання в сфері менеджменту організацій, економіки підприємств, основ маркетингу, основ бухгалтерського обліку, основ оплати праці. Та здобула диплом спеціаліста з відзнакою за кваліфікацією менеджер- економіст

Додаткова освіта та сертифікати

Київський навчальний центр "Курсор". "Кошторисна справа. Практичний АВК"

2019, 2 місяці

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet 1С:Бухгалтерія Internet Explorer Бухгалтерський облік АВК

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Німецька — початковий

Додаткова інформація

Під час трудової діяльності навчилася систематизувати і аналізувати отриману інформацію;
- працювати в умовах багатозадачності;
-опрацьовувати великий об’єм інформації,
- виділяти найбільш пріоритетні цілі та досягати їх в першу чергу;
- організовувати свою роботу та роботу підлеглих відносно поставлених цілей;
- самостійно приймати рішення.
Властиві такі риси вдачі : відповідальність, організованість, пунктуальність, чесність, ініціативність, уміння працювати з людьми.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: