• PRO

Ольга

Керівник філії, 25 000 грн

Розглядає посади:
Керівник філії, Керівник відділу
Вид зайнятості:
повна
Вік:
40 років
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник філії

з 11.2024 по нині (9 місяців)
ТОВ "579", Одеса (Транспорт, логістика)

Обов'язки:
* Планування та організація своєї роботи.
* Дотримання встановлених процедур і стандартів якості.
* Постійне навчання та розвиток професійних навичок.
* Адаптація до нових умов роботи.
* Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням.
* Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів.
* Дотримання корпоративної культури та цінностей.
* Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань.
* Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи.
* Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку.
* Робота в команді.
* Організація ефективної роботи команди.

Досягнення: Підвищення статистичних показників філії в умовах великої конкуренції. Реорганізація штату, що підвищило ефективність команди. Комфортне середовище. Введення нових методик роботи.

Контролер якості

з 05.2018 по 02.2022 (3 роки 9 місяців)
4Service Group, Одеса (Маркетинг, реклама, PR)

Компанія 4Service — міжнародний дослідницький холдинг у сфері клієнтського сервісу, у тому числі ми є однією з найбільш динамічних та інноваційних спеціалізованих агенцій з надання послуг Mystery Shopping у Європі.

Прийшла в компанію на посаду Перебивача.
Через три місяці була підвіщена і переведена на посаду Валідатора-координатора.
Підвіщена до посади Старшого валідатора.

Обов'язки:
* Перевірка достовірності, відповідності та стилістичності інформації.
* Керування робочими процесами в відповідності з методиками.
* Аналітика процессів, підвіщення ефективності процесів.
* Ведення клієнтів компанії в частині валідації.
* Керування персоналом (навчання, контроль).
* Розробка, складання та оптимізація інструкцій.
* Перенесення анкетних даних із нашого сайту на сайт клієнта.
* Підготовка презентацій та звітності.

Досягнення: виконувала найбільший обсяг роботи у своїй команді перебивачів. Допомагала організувати роботу перебивачів, що підвищило ефективність.

Адміністратор сайту

з 10.2016 по 10.2019 (3 роки)
Metr.ua, Одеса (Нерухомість)

Обов'язки:
* Активна участь у розвитку сайту "з нуля" з моменту започаткування компанії.
* Складання, редагування текстів та розміщення контенту.
* Моніторинг та аналіз роботи сайту.
* Робота з клієнтами у телефонному режимі.
* Просування послуг.
* Перевірка оголошень на грамотність та стилістику.
* Модерація на достовірність інформації.
* Підготовка звітності та аналітики.
* Взаємодія з розробниками та дизайнерами.

Досягнення: Активно допомагала у розвитку сайту починаючи з одного маленького села та до охоплення ринку нерухомості всього міста Одеса та області. А також вихід на ринок нерухомості міста Харків. Створення стійкої позитивної думки про компанію за допомогою якісної роботи з клієнтами.

Керівник підприємства

з 02.2010 по 04.2013 (3 роки 2 місяці)
ФОП Лабжинская О.Ю., Одеса (Маркетинг, реклама, PR)

Обов'язки:
* Координація роботи всієї компанії.
* Розробка та організація промоакцій для різних компаній.
* Пошук клієнтів, презентація послуг.
* Пошук персоналу, навчання та управління.
* Розробка маршрутів.
* Контроль за виконанням замовлень.
* Співпраця з іншими рекламними компаніями та організаціями із супутньою діяльністю (поліграфія, розробка інтернет-сайтів) для надання ширшого спектру послуг.
*Упорядкування та підготовка статистик.

Досягнення: Розвиток рекламного агентства від початку існування до конкурентоспроможної компанії. Позитивні відгуки клієнтів та рекомендації від них іншим компаніям.

Освіта

Державний навчальний заклад «Одеський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості»

Адміністратор, Одеса
Середня спеціальна, з 2024 по 2024 (менш ніж 1 рік)

МФ КНУКіМ

Бібліотекар. Бібліограф. Книгознавець. Менеджер., Миколаїв
Незакінчена вища, з 2003 по 2005 (2 роки)

Знання і навички

  • Комунікабельність
  • Ведення переговорів
  • Управління персоналом
  • Уміння аналізувати
  • Управлінські навички
  • Стратегічне планування
  • Ведення CRM
  • Самостійне прийняття рішень
  • Користувач Бітрікс24
  • MS Office
  • MS Excel
  • MS Word
  • Дотримання дедлайнів
  • Систематизація процесів
  • Робота з касовим апаратом
  • Бажання вчитися і розвиватися
  • Здатність до навчання
  • Навчання персоналу
  • Розробка інструкцій
  • Редагування текстів
  • Робота з клієнтами

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Особисті якості
Активна співробітниця, орієнтована на результат. Постійно ставлю себе на місце кінцевого споживача для аналізу задоволеності результатом. Вмію працювати в команді, шукати компроміси і відстоювати свою точку зору, наводячи конкретні факти та об'єктивні аргументи. Стійка до стресів, і в критичних ситуаціях відсуваю особисті справи, для залагодження проблеми. Готова працювати у ненормованому графіку. Чесна. Завжди відкрита новими знаннями та можливостями. Від компанії очикую на можливість кар'єрного зростання. Навчання та розвиток. Хочу працювати в компанії, де цінують ефективних співробітників. Позитивний настрой.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: