- PRO
Ольга
Керівник філії, 25 000 грн
- Розглядає посади:
- Керівник філії, Керівник відділу
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 40 років
- Місто:
- Одеса
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/14112901/
Досвід роботи
Керівник філії
з 11.2024 по нині
(9 місяців)
ТОВ "579", Одеса (Транспорт, логістика)
Обов'язки:
* Планування та організація своєї роботи.
* Дотримання встановлених процедур і стандартів якості.
* Постійне навчання та розвиток професійних навичок.
* Адаптація до нових умов роботи.
* Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням.
* Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів.
* Дотримання корпоративної культури та цінностей.
* Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань.
* Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи.
* Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку.
* Робота в команді.
* Організація ефективної роботи команди.
Досягнення: Підвищення статистичних показників філії в умовах великої конкуренції. Реорганізація штату, що підвищило ефективність команди. Комфортне середовище. Введення нових методик роботи.
Контролер якості
з 05.2018 по 02.2022
(3 роки 9 місяців)
4Service Group, Одеса (Маркетинг, реклама, PR)
Компанія 4Service — міжнародний дослідницький холдинг у сфері клієнтського сервісу, у тому числі ми є однією з найбільш динамічних та інноваційних спеціалізованих агенцій з надання послуг Mystery Shopping у Європі.
Прийшла в компанію на посаду Перебивача.
Через три місяці була підвіщена і переведена на посаду Валідатора-координатора.
Підвіщена до посади Старшого валідатора.
Обов'язки:
* Перевірка достовірності, відповідності та стилістичності інформації.
* Керування робочими процесами в відповідності з методиками.
* Аналітика процессів, підвіщення ефективності процесів.
* Ведення клієнтів компанії в частині валідації.
* Керування персоналом (навчання, контроль).
* Розробка, складання та оптимізація інструкцій.
* Перенесення анкетних даних із нашого сайту на сайт клієнта.
* Підготовка презентацій та звітності.
Досягнення: виконувала найбільший обсяг роботи у своїй команді перебивачів. Допомагала організувати роботу перебивачів, що підвищило ефективність.
Адміністратор сайту
з 10.2016 по 10.2019
(3 роки)
Metr.ua, Одеса (Нерухомість)
Обов'язки:
* Активна участь у розвитку сайту "з нуля" з моменту започаткування компанії.
* Складання, редагування текстів та розміщення контенту.
* Моніторинг та аналіз роботи сайту.
* Робота з клієнтами у телефонному режимі.
* Просування послуг.
* Перевірка оголошень на грамотність та стилістику.
* Модерація на достовірність інформації.
* Підготовка звітності та аналітики.
* Взаємодія з розробниками та дизайнерами.
Досягнення: Активно допомагала у розвитку сайту починаючи з одного маленького села та до охоплення ринку нерухомості всього міста Одеса та області. А також вихід на ринок нерухомості міста Харків. Створення стійкої позитивної думки про компанію за допомогою якісної роботи з клієнтами.
Керівник підприємства
з 02.2010 по 04.2013
(3 роки 2 місяці)
ФОП Лабжинская О.Ю., Одеса (Маркетинг, реклама, PR)
Обов'язки:
* Координація роботи всієї компанії.
* Розробка та організація промоакцій для різних компаній.
* Пошук клієнтів, презентація послуг.
* Пошук персоналу, навчання та управління.
* Розробка маршрутів.
* Контроль за виконанням замовлень.
* Співпраця з іншими рекламними компаніями та організаціями із супутньою діяльністю (поліграфія, розробка інтернет-сайтів) для надання ширшого спектру послуг.
*Упорядкування та підготовка статистик.
Досягнення: Розвиток рекламного агентства від початку існування до конкурентоспроможної компанії. Позитивні відгуки клієнтів та рекомендації від них іншим компаніям.
Освіта
Державний навчальний заклад «Одеський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості»
Адміністратор, Одеса
Середня спеціальна, з 2024 по 2024 (менш ніж 1 рік)
МФ КНУКіМ
Бібліотекар. Бібліограф. Книгознавець. Менеджер., Миколаїв
Незакінчена вища, з 2003 по 2005 (2 роки)
Знання і навички
- Комунікабельність
- Ведення переговорів
- Управління персоналом
- Уміння аналізувати
- Управлінські навички
- Стратегічне планування
- Ведення CRM
- Самостійне прийняття рішень
- Користувач Бітрікс24
- MS Office
- MS Excel
- MS Word
- Дотримання дедлайнів
- Систематизація процесів
- Робота з касовим апаратом
- Бажання вчитися і розвиватися
- Здатність до навчання
- Навчання персоналу
- Розробка інструкцій
- Редагування текстів
- Робота з клієнтами
Знання мов
- Українська — вільно
- Англійська — початковий
Додаткова інформація
Особисті якості
Активна співробітниця, орієнтована на результат. Постійно ставлю себе на місце кінцевого споживача для аналізу задоволеності результатом. Вмію працювати в команді, шукати компроміси і відстоювати свою точку зору, наводячи конкретні факти та об'єктивні аргументи. Стійка до стресів, і в критичних ситуаціях відсуваю особисті справи, для залагодження проблеми. Готова працювати у ненормованому графіку. Чесна. Завжди відкрита новими знаннями та можливостями. Від компанії очикую на можливість кар'єрного зростання. Навчання та розвиток. Хочу працювати в компанії, де цінують ефективних співробітників. Позитивний настрой.
Інші резюме цього кандидата
- PRO
14 000 грн
Одеса, Дистанційно
Незакінчена вища освіта · Повна зайнятість
- Валидатор-координатор, 4service, 6 років 5 місяців
- Перебивщик, 4service, 10 місяців
Схожі кандидати
-
Директор філії
30000 грн, Одеса, Київ -
Керівник напрямку, відділу, відділення, менеджер
Одеса -
Директор філії
Одеса -
Керівник філії
Одеса -
Керівник філіалу
Одеса -
Руководитель филиала
Одеса