- PRO
Юлія
Діловод, 25 000 грн
- Розглядає посади:
- Діловод, Архіваріус, Офіс-менеджер, Помічник у відділ кадрів, Координатор
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 36 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/1413033/
Досвід роботи
Помічник з кадрового адміністрування /HR assistant
з 07.2023 по 03.2025
(1 рік 8 місяців)
ACTED, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
-Допомога рекрутеру:
Під час роботи помічником з кадрового адміністрування я здійснила понад 100 запитів на відгуки про потенційних працівників.
-Архівування та оптимізація документів:
Моє завдання включало сортування та оптимізацію особистих документів для штату понад 400 людей національного персоналу. Я активно займалась переведенням документів в електронний формат та зберіганням їх на платформі SharePoint. Додатково, виконувала збереження файлів на внутрішній архівній системі компанії Archive 2.0.
-Додаткові задачі:
Також надавала допомогу колегам у вирішенні різних завдань.
Офіс-адміністратор
з 06.2021 по 05.2023
(1 рік 11 місяців)
ТОВ "ФК "Сократ", Київ (Фінанси, банки, страхування)
- Робота з клієнтами та гостями офісу:
Відповідала на дзвінки та переадресовувала їх у разі потреби;
Зустрічала гостей офісу та готувала напої;
Працювала з вхідною та вихідною кореспонденцією;
- Адміністративно-господарські задачі:
Займалась замовленням канцелярських товарів, кави та води, побутової хімії, яка необхідна для прибирання й утримання офісу в належному вигляді;
Організувала часткову зміну інтер'єрних господарських елементів для кращого вигляду офісу та комфортності працівників;
Керувала роботою прибиральниці;
- Допомога бухгалтеру:
Допомагала бухгалтеру в роботі з клієнт-банком: оформлення та проведення платежів, після відповідної перевірки, в роботі з 1С: вивантаження та рознесення платежів, списання товарів та послуг і т.п;
Інші доручення керівництва.
Помічник начальника кадрового адміністрування
з 08.2015 по 09.2016
(1 рік 1 місяць)
ТОВ "АЛЛ БІЗ", Київ (IT)
У ролі помічника начальника кадрового адміністрування здійснювала підтримку кадрового адміністратора шляхом сортування та оптимізації особистих документів та заяв співробітників з дотриманням внутрішніх процедур компанії. Відповідала за створення карток П-2 на основі наданої співробітниками інформації. Виконувала інші адміністративні завдання за дорученням керівника.
Секретар-рецепціоніст
з 10.2014 по 06.2015
(8 місяців)
Dr. Reddy's Laboratories, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
- Офісно-адміністративні задачі:
Приймала гостей офісу, за правилами зустрічі відвідувачів компаній;
Працювала з телефонією, як секретар;
Працювала з вхідною та вихідною кореспонденцією;
Робота з офісною технікою.
- Допомога відділу Управління персоналом:
Займалась сортуванням та оптимізуванням заяв на відпустки;
Допомагала у підрахунку стажу персоналу в таблицях Exel.
Помічник бугалтера
з 03.2013 по 04.2014
(1 рік 1 місяць)
"Промактивгруп", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
1. Займалась сортуванням та оптимізацією первинної документації;
2. Робота з офісною технікою;
3. Допомагала у пошуку інформації необхідної для керівництва, в інтернеті;
4. Допомагала офіс-менеджеру (зустрічала відвідувачів; курувала кур'єрами, надаючи їм локації й при необхідності мапи, де знаходяться контрагенти);
5. Робила замовлення канцелярії для офісу.
Освіта
Міжнародний університет фінансів
Економіки та підприємництва, Економіка., Київ
Вища, з 2017 по 2019 (2 роки)
Друга вища освіта. Еконмічна. Спеціалізація: Міжнародна економіка.
КНУ ім. Т. Г. Шевченка
Психології, Психологія, Київ
Вища, з 2010 по 2012 (2 роки)
Ступінь: Магістра
НПУ ім. М. П. Драгоманова
Соціології, психології та управління, Психологія, Київ
Незакінчена вища, з 2006 по 2010 (4 роки)
Ступінь: Бакалавра
Знання і навички
- Користувач ПК
- MS Office
- Поштовий клієнт
- Користувач Internet
Знання мов
- Українська — вільно
- Англійська — середній
Інвалідність
Третя група.
Зір, з народження.
Можу працювати за комп'ютером, потрібно лише гарне освітлення та монітор, відстань знаходження якого від очей можна регулювати.
Додаткова інформація
- Не дивлячись на поганий зір маю підвищену уважність до деталей;
- Люблю лад в документах та теках, в яких ці документи зберігаються;
- Маю аналітичний склад розуму: подобаються завдання, в яких можна проявити аналітичні здібності;
- Вважаю себе креативною людиною: прагну нестандартно застосовувати свої знання та навички, залежно від типу завдань;
- Працьовитість: намагаюсь викладатись на повну;
- Відповідальність: задачі за які берусь, прагну довести до їх завершення, якщо це залежить лише від мене;
- Орієнтація на результат: якщо виконання завдання залежить від мене, то результатом може стати моя кінцева ціль виконання завдання;
- Мотивація досягнення: прагну розвитку, особистісного, професійного, постійно прохожу якісь онлайн курси, за різними дисциплінами, готова навчатись в рамках займаної позиції;
- Комунікабельність: вважаю себе доволі комунікабельною людиною;
- Вміння працювати в команді та з командою.
Схожі кандидати
-
Діловод
Київ -
Діловод
25000 грн, Київ -
Адміністратор, діловод, спеціаліст, юрист
Київ, Одеса -
Діловод
40000 грн, Київ -
Спеціаліст з документообігу
Київ -
Фахівець з документообігу
Київ