- Файл
Diwre
Спеціаліст з підтримки клієнтів
- Вік:
- 24 роки
- Місто:
- Харків
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/14179681/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
СПЕЦІАЛІСТ З ПІДТРИМКИ
ПРОФЕСІЙНИЙ ПРОФІЛЬ
CONTACT
Уважний до деталей і проактивний спеціаліст з підтримки клієнтів з
[
середовищі. Володію навичками вирішення складних запитів клієнтів,
[
досвіду. Вільно володію англійською мовою, добре розбираюся в техніці,
R. do Barão de Forrester 968, маю досвід роботи з інструментами підтримки (CRM, Excel, тікет-
4050-272, Порту, Португалія системи).
@ambless_e
ДОСВІД РОБОТИ
ОСВІТА ТА СЕРТИФІКАТИ
TrackEnsure LTD 06/2022-08/2024
2019-2023 Спеціаліст з технічної підтримки (віддалено)
ХАРКІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ
Обробляла понад 15 звернень клієнтів щодня через чат, телефон та
МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, УКРАЇНА
електронну пошту
Медицина Використовувала внутрішню тікет-систему компанії для відстеження та
вирішення проблем з доступом до акаунтів, логістичним ПЗ та
2024 управлінням замовленнями
KIRON OPEN HIGHER EDUCATION Готувала звіти для внутрішнього використання на основі
Сертифікат Google IT відгуків клієнтів та ефективності підтримки
Support
2025
KIRON OPEN HIGHER EDUCATION
Сертифікат Excel for Piepenbrock-Dienstleistungen GmbH & Co. KG 07/2023-12/2023
Business Прибиральниця (неповна зайнятість)
КЛЮЧОВІ НАВИЧКИ Прибирання палат пацієнтів, ванних кімнат, офісів, коридорів
та інших приміщень у лікарні
CRM та внутрішні тікет-системи
Спілкування з клієнтами: email, чат,
телефон
Вирішення конфліктів та тайм-
JustSchool, Харків 06/2022-09/2022
менеджмент
Викладач англійської мови (віддалено, неповна
Microsoft Office та Google Workspace
зайнятість)
Технічна підтримка та діагностика
Багатоканальна клієнтська підтримка Викладала англійську як другу мову учням різного віку в
Аналіз зворотного зв’язку клієнтів онлайн-форматі
Готувала уроки та відстежувала прогрес учнів
МОВИ Складала звіти про результати навчання для коригування
підходів
Англійська — вільно
Німецька — B2
Схожі кандидати
-
Customer service manager
Харків -
Консультант роботи з клієнтами
Харків -
Менеджер по роботі з клієнтами
Харків -
Тимлід (підтримка чатів, стажер)
Харків -
Консультант поддержки клиентов
Харків -
SEO-спеціаліст
Харків, Дистанційно