• Файл

Неля

HRD

Вік:
52 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

HRD, керівник управління з персоналу, керівник HR відділу
Грищук Неля

Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») viber, telegram E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сімейний стан: заміжня Місце проживання: м. Київ
Повна зайнятість, гібридний, дистанційний формат роботи.



Ключові навички та досвід:
• Розробка та реалізація HR-стратегії.
• Створення регламентуючої та нормативно – організаційної документації.
Положення, інструкції, ШР, ПВТР, кодекс корпоративнї етики.
• Практичні навички впровадження HR-проєктів, управління процесами та бюджетами. Розробка моделей компетенцій, створення кадрового резерву для ключових посад, комплексна оцінка персоналу, атестація персоналу, тощо.
• Планування, організація, координація процесів рекрутингу та адаптації співробітників в Компанії. Рекрутинг на топові позиції.
• Кадрове адміністрування персоналу підприємста згідно з КЗпПУ, ЗУ «Про відпустки», актів КМУ.
• Аудит та відновлення кадрового документообігу.
• Контроль ведення кадрового діловодства, військового обліку. Досвід проходження перевірок.
• Кадровий маркетинг (вивчення ринку праці, оцінка потреб у персоналі, позиціонування компанії як привабливого роботодавця, просування бренду компанії).
• Оптимізація процесів онбордінгу та оффбордінгу.
• Створення програм розвитку та навчання співробітників, розробка та контроль ІПР, складання брифів на навчання.
• Формування поточної та планової організаційних структур.
• Розробка та реалізація системи мотивації, оцінки співробітників, eNPS.
• Створення профілів посад.
• Автоматизація HR-процесів.
• Розробка та запровадження системи OKR та KPI.
• Управління фондом оплати праці.
• Розвиток корпоративної культури, впровадження цінностей і принципів компанії.
• Участь у вирішенні конфліктних ситуацій.
• Забезпечення єдиного інфополя в компанії.
• Підготовка необхідної звітності та аналіз HR – метрик.
• Аудит та підвищення ефективності HR-процесів.
• Надання керівникам оперативної інформації та консультативної допомоги в рамках HR процесів.

Освіта:
• Вища, 2015-2019р. «Міжрегіональна академія управління персоналом», спеціальність - управління персоналом та економіка праці, м. Київ
Додаткові курси та тренінги:
•2023р.Курс підвищення кваліфікації Оксани Грабар «Інструменти роботи тренера online. Ідентичність тренера».
•2021р. Сертифікат бізнес-тренера школи корпоративних тренерів РГК.
•2021р. Курс бізнес-тренінгу «Ефективні інструменти управління конфліктними ситуаціями».
•2021р. Програма М.Колісника «Фінанси для НR менеджерів».
•2020р. Програма Ірини Тарасової « Розвиток Hard & Soft управлінських компетенцій».
•2020р. Курс «Школа тренерів» Оксани Грабар.
• 2017-2018р. Тренінги «Командоутворення», «Залучення персоналу», «Правила особистої ефективності», «Ділова комунікація».
• 2017р. Семінар-практикум «Перевірки з праці. Штрафи та ризики».
• 2010р. Компанія “Інфопост консалтинг”, семінари “Управління людськими ресурсами”, “Правове регулювання трудових відносин”.
• 2009р. Курси підвищення кваліфікації з курсу «Рекрутинг».
• 2006-2007р. «Інститут сучасних професій», м. Харків, спеціальність – інспектор відділу кадрів.

Досвід роботи:
Квітень 2020р.-жовтень 2023р. Керівник управління з персоналу
АТ «Миколаївгаз», м. Миколаїв (У підпорядкуванні 17 чол.) Штат 1700 чол.
Забезпечення безперебійного та безпечного газопостачання населенню та юридичним особам.

Серпень2018р. – листопад 2018р. Директор з управління персоналом Глобинський мясокомбінат м. Глобине
Виробництво та реалізація м’ясної продукції.
(У підпорядкуванні 15 чол.) Штат 3500 чол.

Липень 2017р. – березень 2018р. Директор з управління персоналом
завод «Steko» (1-й завод м. Дніпро, 2-й завод м. Львів)
Виробництво та реалізація металопластикових конструкцій.
Штат 1900 чол. (У підпорядкуванні 12 чол.)

Березень 2012 р. – липень 2016р. HR Generalist
Міськмолокозавод ДП «Агролайт», м. Кривий Ріг
Підприємство входить до групи компаній з виробництва та реалізації молочної продукції «Мілкіленд Україна»
Штат – 300 чол.

Липень 2011р. – березень 2012р. Начальник відділу кадрів
ТОВ «МІК», м. Кривий Ріг
Виробництво та реалізація кондитерських виробів.
Штат - 1000 чол. (У підпорядкуванні 2 чол.)

Січень 2006р. - Грудень 2010р. Інспектор відділу кадрів
ПП «Спецтехсервіс», м. Кривий Ріг
Послуги з перевезення автомобільним транспортом
(Штат 250 чол., з мережею філій по всій Україні)

Комп'ютерні програми:
• ПК-MS Office, EXCEL, WORD, Power Point , Word Visio,
Teams, Outlook, OneDrive, Zoom
• Облік кадрів 1С

Додаткова інформація:
• Мови: українська вільно, англійска початковий ;
• Наявність закордонного паспорта – так
• Наявність посвідчення водія – ні

Особисті якості:
Робота на конкретний результат. Прийняття рішень та відповідальності за них. Цілеспрямованість, комунікабельність, дипломатичність. Відповідальність та чесність.
У роботі ціную конструктив, логіку, здоровий глузд і творчий підхід. Вмію слухати та чути, аналізувати.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: