- Файл
Катерина
Customer support manager
- Розглядає посади:
- Customer support manager, Менеджер з підтримки клієнтів, Чат-менеджер
- Вік:
- 40 років
- Місто:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/14191675/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Customer Support Manager
Клієнтоорієнтована спеціалістка з технічної підтримки з понад 7 роками досвіду.
Вмію швидко знаходити рішення, чітко комунікувати та створювати комфорт для
користувача. Вивчаю AI та люблю працювати в команді.
Контакти ДОСВІД РОБОТИ
Телефон 12.2021 - нині
[
Inksystem
Email Спеціаліст технічної підтримки
[
- Надання консультацій клієнтам щодо експлуатації принтерів,
термопрессів
Освіта - Первинна діагностика та оформлення заявок на ремонт
- Спілкування через чат і телефон
НТУ 'ХПІ', спеціальність:
Автоматизоване управління
технологічними процесами
(2002–2008, диплом з 06.2015 – 08.2020
відзнакою)
ТОВ “РЕТЕКО”
Фахівець служби підтримки (віддалено, декрет)
КУРСИ - 1 та 2 лінія технічної підтримки клієнтів (Freshdesk, e-mail,
- Автоматизація маркетинку телефон)
(від MASK) (ActiveCampaing, - Виявлення багів у XML-даних, передача задач програмістам
Make, Zapier) - Ведення історії тікетів, допомога користувачам електронної каси
- Чат-боти (Smart Sender) від
GENIUS
10.2012 – 05.2015
Особисті якості ТОВ “РЕТЕКО”
Scrum Master
Комунікабельність, - Організація щоденних stand-up, ретроспектив, презентацій
відповідальність,
- Постановка технічних завдань та координація розробників
логічне мислення,
емпатія, - Навчання нових співробітників техпідтримки та тестувальників
порядність,
стресостійкість
Мови Навички
Українська, російська — рідні - Робота з Freshdesk, Redmine, Trello, Talk Me,
UniTalk, Zoiper
Англійська — Pre-Intermediate
- SCRUM, постановка ТЗ, аналіз багів, ведення
(вивчаю, проходжу онлайн-курси)
тікетів
- Офісні програми (Word, Excel, PowerPoint),
Google Docs
Схожі кандидати
-
Support manager
Дистанційно -
Інженер (технічна підтримка)
25000 грн, Дистанційно, Дніпро -
Support manager
30000 грн, Дистанційно -
Менеджер онлайн-підтримки
50000 грн, Дистанційно -
Customer support representative
Дистанційно -
Customer support representative
Дистанційно