Резюме від 3 травня 2024 PRO

Наталя

Фінансовий директор

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
52 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фінансовий директор, керівник проекта автоматизації

з 05.2022 по 06.2023 (1 рік 1 місяць)
Fox-lingerie, Київ (Легка промисловість)

- проектна робота з автоматизації процесів на базі ERP BAS, з’єднання з CRM;
- організація бюджетного процесу, підготовка бюджету компанії;
- підготовка фінансової звітності по напрямках діяльності;
- реорганізація фінансового департаменту;
- оцінка інвестиційних проектів.

Фінансовий директор

з 07.2021 по 05.2023 (1 рік 10 місяців)
Study.ua, Київ (Освіта, наука)

- реструктуризація фінансової моделі компанії;
- реорганізація фінансового департаменту, що включає службу казначейства, відділ фінансового контролінгу, бухгалтерію;
- підготовка розгорнутого бюджету діяльності компанії та механізмів контролю за його виконанням;
- оптимізація процесів операційної, інвестиційної та фінансової діяльності компанії;
- контроль виконання бюджетів компанії та фінансово-економічних показників (EBITDA, Норма чистого прибутку, OCF);
- підготовка управлінської звітності (Cashflow, P&L, Balance);
- впровадження ERP;
- успішне проходження due diligence.

Фінансовий директор, виконавчий директор

з 08.2016 по 04.2020 (3 роки 8 місяців)
Якабу, Киев (Роздрібна торгівля)

- розробка стратегії компанії та плану впровадження її на всіх етапах розвитку;
- підготовка розгорнутого бюджету діяльності компанії та механізмів контролю за його виконанням;
- контроль всіх процесів діяльності (операційна, інвестиційна, фінансова, ЗЕД);
- реструктуризація моделі реалізації, з урахуванням оптимізації бізнес-процесів компанії;
- керівництво Back-офісом компанії, у складі якого юридична служба, HR, фінансовий департамент, служби складської та транспортної логістики, ІТ департамент;
- впровадження нових моделей контролю та оптимізація процесів операційної діяльності компанії;
- контроль виконання бюджетів компанії та фінансово-економічних показників (EBITDA, Норма чистого прибутку, OCF);
- підготовка та впровадження яскравих, амбітних проектів розвитку компанії;
- підготовка управлінської звітності для акціонерів (Cashflow, P&L, Balance).

Фінансовий директор, керівник проекта

з 06.2015 по 07.2016 (1 рік 1 місяць)
Сеть ресторанов Челентано, Банка, Желток, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

- автоматизація управлінського та регламентного обліку мережі;
- підготовка технічних завдань та тестування;
- впровадження облікової системи та оптимізація процесів операційної діяльності мережі;
- організація централізації товарно-складського обліку, грошових потоків з метою оптимізації бізнес-процесів та подальшим зменшенням витратної частини бюджету мережі;
- контроль виконання бюджетів ресторанів;
- контроль оборотності ТМЦ та грошових активів;
- підготовка управлінської звітності;
- облік інвестиційних проектів;
- організація фінансової служби.

Фінансовий директор

з 06.2013 по 06.2015 (2 роки)
Евротел, Айол-Нет, Киев (Телекомунікації, зв'язок)

- бюджетне планування, звіти про рух грошових коштів;
- робота з договорами (покупці, постачальники);
- ЗЕД (імпорт послуг від нерезидентів);
- робота із банківськими структурами;
- податкове планування;
- бухгалтерський, податковий та управлінський облік (послуги, формування основних фондів, заробітна плата, облік ТМЦ) на підприємствах;
- підготовка податкової та управлінської звітності;
- організація автоматизації управлінського та бухгалтерського обліку на підприємстві.

Фінансовий директор, керівник проекта

з 09.2012 по 06.2013 (9 місяців)
Группа предприятий, Киев (Нерухомість)

- організація фінансової служби групи підприємств, визначення фінансової політики бізнесу;
- організація бухгалтерського та управлінського обліку на підприємствах, розробка технічного завдання щодо впровадження ERS систем на базі 1С.8. - Управління виробничим підприємством;
- контроль та супровід будівництва нових об'єктів нерухомості щодо бюджету витрачених коштів, технічного нагляду та економічної безпеки;
- підготовка схем мінімізації оподаткування;
- командна робота з підготовки операцій з виведення активів з території України, організація роботи через іноземні компанії та офшорні зони;
- оцінка інвестиційних проектів;
- забезпечення внутрішньої та зовнішньої фінансової безпеки бізнесу.

Фінансовий директор керуючої компанії

з 07.2011 по 07.2012 (1 рік)
ArkaPlast Group, Киев (Хімічна промисловість, фармацевтика)

- організація фінансової служби групи підприємств, а саме централізованої бухгалтерії, планово-економічного відділу, аудиторської та ревізійної служби, постановка управлінського обліку холдингу;
- організація бухгалтерського та управлінського обліку на підприємствах, розробка технічного завдання щодо впровадження ERP систем на базі 1С.8. - Управління виробничим підприємством;
- командна робота у підготовці стратегії бізнесу, підготовка зведеного бюджету групи компаній, контроль за його виконанням, організація системи внутрішньої звітності;
- розробка заходів щодо ліквідації невиробничих витрат та дорожчих факторів, виявлених у ході аналізу, оперативне коригування бюджету та плану, контроль за правильним витрачанням коштів та цільовим використанням власних та позикових оборотних коштів;
- аналітична робота, пов'язана з оцінкою основних фінансових показників бізнесу, а саме контроль рентабельності підприємств, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
- формування «кредитного портфеля», робота з банками із залученням додаткового фінансового ресурсу;
- управління фінансовими потоками підприємств, мінімізація оподаткування, визначення основної облікової політики компаній;
- забезпечення внутрішньої та зовнішньої фінансової безпеки бізнесу.

Директор проекту розвитку, операційний директор

з 09.2006 по 01.2011 (4 роки 4 місяці)
Приватний інвестор, Київ (Краса, фітнес, спорт)

- підготовка бізнес-рішення, відповідно до ідеї та філософії майбутнього об'єкта, розробка логотипу, реєстрація торгової марки та інші роботи пов'язані з підготовкою іміджу майбутнього підприємства;
- підбір приміщення, визначення майбутніх витрат, підготовка бюджету проекту;
- підготовка дизайнерського рішення, участь та контроль у підготовці архітектурного та технічного робочих проектів, з урахуванням визначення місця розташування основного обладнання, необхідних електричних та водно-каналізаційних мереж;
- контроль підрядника щодо виконання ремонтних робіт, робота з постачальниками із закупівлі обладнання, косметичної продукції, витратних матеріалів;
- підбір персоналу, організація навчання;
- формування технології та обліку бізнес-процесів, розробка калькуляційних карт, протоколів процедур, підготовка меню послуг, постановка бухгалтерського та управлінського обліку;
- ведення роботи, пов'язаної з рекламою об'єкта (спецодяг, рекламна продукція, сайт, рекламна вивіска тощо);
- узгодження з контролюючими органами, введення в експлуатацію;
- контроль та керування після введення в експлуатацію.

Головний бухгалтер з функціями фінансового директора

з 03.2002 по 08.2006 (4 роки 5 місяців)
Пост-Киев и К, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

- облік виробництва ігрового обладнання, ведення обліку руху фінансів та складання звітності про результати діяльності відповідно до стандартів фінансового обліку та звітності, контроль достовірності фінансової інформації;
- фінансовий аналіз та, за його результатами, розробка пропозицій щодо оптимізації, забезпечення платоспроможності, підвищення рентабельності виробництва, збільшення прибутку, зниження витрат на виробництво;
- внутрішній аудит, керівництво розробкою стандартів фінансового обліку та взаємозв'язку з бухгалтерським обліком, контроль обліку руху коштів;
- формування бюджету та контроль його виконання, організація підготовчих робіт з бюджетного планування, розробка пропозицій щодо складання зведеного бюджету; визначення центрів фінансової відповідальності, організація та забезпечення контролю за виконанням фінансових планів та бюджетів з метою виявлення відхилень від планових значень;
- легалізація бізнесу, оптимізація оподаткування;
- розрахунок пайової участі засновників;
- розробка технічного завдання щодо впровадження ERP систем для здійснення фінансового та управлінського обліку.

Фінансовий директор

з 01.2000 по 02.2002 (2 роки 1 місяць)
АТ Фаворит, Житомир (Харчова промисловість)

- контроль фінансової діяльності;
- стратегічне фінансове планування на заводах з виробництва молочної продукції та цукру;
- фінансовий аналіз діяльності холдингу, підготовка бюджету та контроль його виконання;
- формування облікової політики.

Освіта

Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Економіка та управління виробництвом, Київ
Вища, з 1991 по 1995 (4 роки)

Знання і навички

1С УТП 1С УПП ERP MS Power BI BAS

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Операційне та стратегічне управління бізнесом, фінансове планування та фінансовий аналіз, аналітичний склад розуму, стратегічне мислення, управлінські та комунікаційні навички, високий рівень відповідальності та працездатності, надійність, високий рівень самоорганізації, активна життєва позиція.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: