Резюме від 17 квітня 2024

Олександра

Юрист, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Освіта

Національна Академія Внутрішніх справ

Правознавство, бакалавр, Київ
Вища, з 2009 по 2014 (5 років)

Додаткова інформація

Кутова Олександра Олександрівна
28 жовтня 1987 р.н.
Адреса проживання: м. Київ (лівий берег)
моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Резюме
Освіта: базова вища
Сімейний стан: розлучена
Національна Академія Внутрішніх справ
– спеціальность - бакалавр права
Очікуваний рівень заробітної плати 20 000 грн.

Здобуті навики:

- дізнавач відділу дізнання Деснянського УП ГУНП у м. Києві в період часу з 01.07.2020 року по теперішній час

- слідчий слідчого відділу Деснянського УП ГУНП у м. Києві в період часу з 11.06.2014 року по 01.07.2020 року

- помічник юриста

В період з 01.10.2011 р. по 11.06.2014 р.
Обов'язки: складання протоколів, підготування, складання, підготування та отримання документів у державних реєстраторів , отримання довідок зі статистики, присутність при проведенні перевірок, підготовка та отримання дозвільних документів.

-помічник керівника

В період с 25.07.2008 р. по 01.10.2011 р.
Обов'язки: прийом вхідних дзвінків; вхідної та вихідної документації; набір договорів; замовлення канцтоварів та води, господарські питання; збір та підготовка документів для державних служб та нотаріусів.

- офіс - менеджер
На підприємстві в період с 15.09.2007 р. по 23.06.2008 р.

Обов'язки: прийом вхідних дзвінків, прийом замовлень, виписка документів (рахунків-фактур, накладних та інше), складання звітів про продажах, складання службових листів, реєстрація вхідної та вихідної документації, складання маршруту автомобіля по доставці, ведення кадрової документації (прийом, переміщення, звільнення) господарські питання, а також менеджер з продажу.

- секретарем

На архітектурно - будівельній компанії в період с 04.04.2007р. по 23.07.2007р.
Обов'язки: приймання вхідних дзвінків; реєстрація замовлень, вхідної та вихідної кореспонденції; набір договорів; господарські питання.

- секретар, менеджер по пошуку нових клієнтів

Працювала у ФОП в період з 18.10.2006 р. по 04.04.2007р.
Обовязки: прийом вхідних дзвінків; реєстрація замовлень, вхідної та вихідної документації; виписка рахунків, актів, податкових накладних (1С), довіреностей, набір договорів, пошук нових клієнтів.

Продавець – консультант фото товарів.

Працювала в торговому центрі в період з 15.04.2006 р. по 15.10.2006 р.
Обов'язки: продаж фототоварів, складання звіти по продажам.

-формувальник склопластикових виробів

Працювала в період з 20.06.2005 р. по 01.04.2006 р.
Обов'язки: виготовлення та підготування до продажу склопластикових виробів.

Знання:
Знання кримінального права та процесу, досвід спілкування з представниками державних установ.


Особисті якості:
Пунктуальна, відповідальна, цілеспрямована, товариська, доброзичлива, швидко навчаюсь.

Ціль пошуку нової роботи:
Придбання нових знань та навичок, дружній колектив, високий рівень заробітної плати та кар'єрне зростання.

Схожі кандидати

Адвокат, юрист, юрисконсульт
40000 грн, Київ

Юрист
Київ, Львів, Одеса

Помічник нотаріуса, юриста, адвоката
Київ, Біла Церква

Юрист
12000 грн, Київ

Юрист, помічник судді
30000 грн, Київ

Юрист-господарник
20000 грн, Київ, Бровари

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: