• Файл

Godwin

Customer support representative

Розглядає посади:
Customer support representative, Customer service manager, Call center manager, Lead generator
Вік:
33 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Godwin Bada
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Ogunyemi Street, Lagos State

Seeking to utilize excellent communication, interpersonal, and organizational skills to complete tasks. Reliable with a good
work ethic and the ability to quickly adapt to new tasks and environments.

Exp er ience
JAN '24 - PRESENT

Phone booker/caller │ American Income Life

 Provided exceptional customer service to clients in fast-paced call center environment like that of AIL
 Read from scripts to promote uniformity and consistency in communications.
 Recorded details of inquiries or complaints to maintain up-to-date records of customer interactions and transactions.
 Used database system to record notes and call information.
 Answered calls, left voicemails, and scheduled follow-up calls to drive customer engagement.

JAN '22 - JAN '24

Customer Service Representative │ Eclipse Fitness center

 Handled customer complaints and inquiries in a courteous and efficient manner.
 Demonstrated excellent communication skills, both verbal and written, in order to effectively interact with customers.
 Developed strong customer relationships and loyalty through effective communication.
 Maintained knowledge of company products to provide helpful suggestions and recommendations to customers.

APR '19 - APR '21

Data Manager │ Quantum Group

 Developed and managed databases for data storage, retrieval, security and integrity.
 Managed data entry of all new and existing client information into CRM system.
 Maintained data quality by developing processes to monitor accuracy of input data.
 Collaborated with stakeholders to define business requirements for database projects.

Educ ation
JUN '15

Bachelor of Science (B.S.) in Demography and Social Statistics
Obafemi Awolowo University, Osun state, Nigeria

S KIL LS
Customer service Attention to detail Calendar management Excellent Communication Skill
.

Analytical skills Microsoft Excel Power BI

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: