Чопей

Керівник відділу

Розглядає посади:
Керівник відділу, Менеджер з продажу, Менеджер з персоналу, Менеджер з закупівель, Керівник відділу продажу, Завідувач складу
Місто:
Миколаїв

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Регіональний директор

з 06.2013 по 02.2022 (8 років 8 місяців)
Best Price, Миколаїв (Роздрібна торгівля)

Повністю відповідала за регіон, одночасно працювали близько 10 магазинів, в гарних локаціях м. Миколаїв, самостійний запуск, та контроль усіх процесів.
Була успішна та улюблена справа, але завершилась так як компанія закрилась.
Зараз шукаю позицію керівника магазину, регіонального менеджера або адміністратора з повною відповідальністю за торгову точку. Маю понад 20 років досвіду в роздрібній торгівлі, з них 13 років – у компанії Best Price на керівних посадах. Володію широкими знаннями у сфері відкриття магазинів, управління персоналом, обліку товару та організації всіх торговельних процесів.

Регіональний директор

з 04.2008 по 05.2013 (5 років 1 місяць)
Best Price, Львів (Роздрібна торгівля)

Best Price
Регіональний директор / Керівник мережі магазинів
2009 – 2022 (13 років)
2009 - 2018 (м. Львів та м. Мукачево)
2018 - 2022 (м. Миколаїв)
• Починала кар’єру як продавець магазину
• Отримала підвищення та роль завідувача складом(де навчилась цій професії та здобула навички в організації роботи на складі)
• Згодом отримала підвищення до регіонального директора, та відкривала новий регіон - Львів.
• Відкривала нові торгові точки у Львові та Мукачеві.
• Керувала мережею з близько 10 магазинів одночасно
• Самостійно відповідала за склад, прийом товару, розподіл на магазини
• Проводила інвентаризації, облік, звірки кас та документації
• Організовувала роботу команд, мотивувала, набирала та навчала персонал
• Шукала нові приміщення та запускала нові локації.

КЛЮЧОВІ НАВИЧКИ
• Побудова та управління торговими мережами
• Підбір, навчання та контроль персоналу
• Планування асортименту та контроль продажів
• Ведення обліку, прийому та розподілу товару
• Відкриття та закриття магазинів “під ключ”
• Робота з касою, щоденні звірки, інвентаризації
• Робота зі складом: документообіг, логістика
• Управління до 10 магазинів одночасно
• Вирішення адміністративних і побутових питань

Керуючий складом

з 01.2007 по 03.2008 (1 рік 2 місяці)
Best Price, Одеса (Роздрібна торгівля)

Самостійно відповідала за склад, прийом товару, розподіл на магазини, логістику.
Проводила інвентаризації, облік, звірки документації.
Організовувала роботу команд, мотивувала, навчала персонал.
Робота із системами обліку, 1С та Microsoft Office.

Продавець-консультант

з 01.2006 по 01.2007 (1 рік)
Best Price, Одеса (Роздрібна торгівля)

Починала роботу в компанії продавцем-консультантом, в обовʼязки входило:
знання асортименту, викладка товару, виконання плану продажів особистого та магазину, прийом, облік товару та інвентаризація, робота з 1с та Microsoft office.
Далі навчання стажерів, та владнання питань із складними клієнтами чи ситуаціями.

Знання і навички

  • Дисциплінованість
  • Підбір персоналу
  • Працьовитість
  • Відповідальність
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Лідерство
  • Організованість
  • Здатність до навчання

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: