• Файл

Олена

Начальник відділу кадрів

Розглядає посади: Начальник відділу кадрів, Інспектор відділу кадрів
Вік: 51 рік
Місто: Київ
Розглядає посади:
Начальник відділу кадрів, Інспектор відділу кадрів
Вік:
51 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ НА ПОСАДУ «НАЧАЛЬНИК ВІДДІЛУ КАДРІВ, ІНСПЕКТОР З КАДРІВ»

МОЛОЛКІНА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА

Конт. тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Місце проживання: м. Київ, Дніпровський район

Мета – робота в сфері кадрового адміністрування

Посада – начальник відділу кадрів, інспектор з кадрів

ДОСВІД РОБОТИ:

З 09.2016 по теперішній час – ТОВ «ПРОВЕ ГРУП» (сфера діяльності - надання юридичних і бухгалтерських послуг)

ПОСАДА: начальник відділу кадрів (єдиний працівник у відділі)

• Кадрове діловодство декількох юридичних осіб.
• Документальне оформлення прийняття на роботу, переведення, звільнення працівників, надання відпусток.
• Ведення особових справ, трудових книжок, карток П-2.
• Ведення табеля обліку робочого часу.
• Складання і контроль дотримання графіків відпусток.
• Розробка організаційно-штатної структури, ведення штатного розпису, підтримання його в актуальному стані, своєчасне
внесення змін.
• Розробка посадових інструкцій, процедур кадрового адміністрування, шаблонів кадрових документів.
• Складання і подання керівництву внутрішніх звітів з персоналу.
• Складання номенклатури справ відділу кадрів.
• Оформлення і видача працівникам довідок з місця роботи.
• Ведення військового обліку

З 12.2012 по 09.2016 – ПАТ «БАНК «ЮНІСОН»

ПОСАДА: начальник відділу кадрового адміністрування

• Кадрове діловодство (прийняття на роботу, переведення, звільнення працівників, надання відпусток, оформлення листків
непрацездатності, формування особових справ, ведення трудових книжок).
• Ведення табеля обліку робочого часу.
• Розробка організаційно-штатної структури, ведення штатного розпису, підтримання його в актуальному стані, своєчасне
внесення змін.
• Розробка та впровадження внутрішніх нормативних документів, методичних, інформаційних матеріалів з кадрових питань.
• Розробка процедур кадрового адміністрування, посадових інструкцій, положень про структурні підрозділи.
• Складання і подання звітності до центру зайнятості та фондів.
• Ведення обліку особового складу працівників Банку в програмному комплексі HRM.
• Підготовка пакетів документів для затвердження Національним банком України кандидатур членів Правління.
• Листування з державними установами та НБУ.

ДОСЯГНЕННЯ:
• створення відділу кадрів «з нуля» (новостворена організація).
• створення нормативної бази з кадрових питань.

З 01.2012 по 06.2012 – ПАТ «РАДИКАЛ БАНК»

ПОСАДА – 1. начальник відділу управління документообігом
2. начальник відділу по роботі з персоналом.

• Контроль за виконанням керівниками та працівниками структурних підрозділів доручень керівництва банку.
• Розробка, затвердження та впровадження нормативних, методичних, інформаційних документів (політик, процедур, правил,
наказів, положень, зокрема, про структурні підрозділи, посадових інструкцій), які регламентують роботу персоналу.
• Оптимізація та актуалізація штатної чисельності персоналу, реорганізація організаційно-штатної структури банку та
пов’язаних з цим штатно-посадових змін в підрозділах.
• Створення номенклатури справ.
• Підготовка пакетів документів для затвердження Національним банком України кандидатур членів Правління.
• Подання звітності в НБУ та фонди.
• Позитивний досвід проходження перевірок аудиту, НБУ, Фонду соціального страхування.

1
З 09.2007 по 12.2011 – ПАТКБ «ПРАВЕКС-БАНК»

ПОСАДА – головний спеціаліст відділу кадрового адміністрування департаменту управління персоналом

• Ведення кадрового діловодства (прийняття на роботу, переведення, звільнення працівників, надання відпусток,
оформлення листків непрацездатності, формування особових справ працівників).
• Контроль за веденням обліку особового складу працівників Банку в програмному комплексі «Profix».
• Ведення табеля обліку робочого часу.
• Робота з цивільно-правовими договорами.
• Досвід проведення процедури скорочення персоналу.
• Розробка нормативних, методичних, інформаційних матеріалів, які стосуються діяльності департаменту управління
персоналом.
• Розробка процедур кадрового адміністрування (прийняття, переведення/переміщення персоналу, оформлення відпусток,
оформлення відсутності на роботі, звільнення), правил внутрішнього трудового розпорядку, порядку підготовки, погодження
та підписання наказів з особового складу, договорів цивільно-правового характеру, що стосуються роботи відділень банку.
• Розробка посадових інструкцій, організаційно-штатної структури, положень про структурні підрозділи банку (Головного
офісу та регіональної мережі відділень).
• Підготовка пакетів документів для затвердження Національним банком України кандидатур членів Правління.
• Листування з державними установами та НБУ.
• Подання звітності в НБУ та фонди.
• Формування корпоративної культури компанії (Корпоративний кодекс). Забезпечення дотримання законодавчих та
корпоративних норм.
• Організація системи розвитку, кар`єрного зростання, навчання персоналу та проведення тематичних тренінгів (працівників
Києва та Київської області в учбовому центрі, працівників регіональних підрозділів у обласних центрах).
• Моніторинг ринку праці та прогнозування зміни вартості спеціалістів.

ДОСЯГНЕННЯ:
• Формування команди, яка ефективно виконує поставлені завдання.
• Створення нормативної бази з кадрових питань.

1994-2007 – спеціалізована середня школа № 301

ПОСАДА – вчитель української мови та літератури

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ:

• 18 років досвіду роботи у кадровому діловодстві;
• знання загального та кадрового діловодства, трудового законодавства;
• досвід управління командою відділу кадрів;
• вільне володіння українською мовою;
• вільне володіння ПК (Word, Excel, Power Point, Visio), робота в програмах BAS Зарплата та Управління
Персоналом, Profix, HRM, М.Е.Doc, Ліга:Закон, Портал електронних послуг ПФУ.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:

• вміння збирати та узагальнювати матеріал, системність;
• грамотність, культурна усна та писемна мова;
• уважність, відповідальність, пунктуальність;
• зібраність, врівноваженість, тактовність;
• постійна самоосвіта.

ОСВІТА:

• 1997 – філологічний факультет Українського державного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова,
спеціальність – вчитель української мови та літератури.

• 2016 – юридичний факультет Київського університету ринкових відносин, спеціальність - право.

ДОДАТКОВА ОСВІТА:

Підвищення кваліфікації в Інституті післядипломної освіти Національної Академії керівних кадрів культури і мистецтв,
диплом державного зразка («Правове регулювання трудових відносин. Кадрове діловодство»).

ПРОХОДЖУ НАВЧАННЯ З ВЕДЕННЯ ВІЙСЬКОВОГО ОБЛІКУ:

Підвищення кваліфікації осіб, відповідальних за ведення військового обліку (із Сертифікатом державного зразка).

2

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: