• Файл

Сергей

Менеджер онлайн-підтримки

Вік:
25 років
Місто проживання:
Чернігів
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Сергій Осипенко

Спеціаліст по роботі з клієнтами
Спеціаліст відділу підтримки клієнтів
КОНТАКТИ
м. Чернігів
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
https://t.me/serhiiosypenko
ДОСВІД РОБОТИ
Працював у команді маркетплейсу Satu.kz (Казахстан).
Ключова задача менеджера моєї ролі — допомога клієнтам на етапі старту їх бізнесу на порталі. Пояснити, як функціонує особистий кабінет, як правильно заповнювати товарні позиції, прописувати ключові слова, обробляти онлайн-замовлення. Пояснював, як функціонують рекламні інструменти. Готував аналітику по категоріях товарів. Займався продажем додаткових послуг (лише цільові продажі). У середньому за місяць супроводжував до 60 нових компаній та до 100 загалом.
EVO — українська ІТ-компанія

З 2022 до 2024 року працював торговельним представником у сфері продажу снеків.
До основних обов’язків входило: робота з торговими точками, формування замовлень, викладка продукції, контроль залишків, підтримка постійних клієнтів, виконання планів продажів.
ОСВІТА
Чернігівський професійний ліцей залізничного транспорту
вересень 2015 – травень 2018

Чернігівський професійний ліцей побутового обслуговування
вересень 2019 – лютий 2022
Спеціальність: маркетинг

Зараз отримую вищу освіту у педагогічному університеті м. Чернігова
НАВИЧКИ
Робота в CRM
Робота з сервісами Google
Комунікація в Slack
Знання базових інструментів маркетингу та E-commerce
Вміння зацікавити клієнта
Вміння пояснити складне простими словами
Успішне опрацьовування заперечень

Маю досвід роботи у сфері ресторанного бізнесу (як на посаді офіціанта, так і адміністратора закладу), тому дуже добре розумію, що таке клієнт-орієнтованість та надання сервісу високого рівня
ПРО СЕБЕ
Комунікабельний. Маю лідерські якості. Швидко вчуся, прагну до професійного вдосконалення та кар'єрного росту. Вмію працювати у команді.

Завжди націлений на досягнення бажаного результату. Це стосується не лише роботи, адже з 9 років займаюсь волейболом і вже є кандидатом у майстри спорту.

Ціную у роботі можливість реалізовуватися і колектив — чесних та відкритих людей, разом із якими досягати цілей цікаво та захоплююче.
РЕКОМЕНДАЦІЇ
Олександр Попок
Supervisor Unit 1 | Satu.kz | EVO
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: