• PRO

Микола

Операційний директор мережі ресторанів, 80 000 грн

Розглядає посади:
Операційний директор мережі ресторанів, Керуючий рестораном
Вид зайнятості:
повна
Вік:
32 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Операційний директор форматів БПШ, Dogs&Burgers

з 07.2019 по нині (6 років 1 місяць)
Gastro Family, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- Аналіз та вибір локацій для відкриття закладів, супровід усіх епатів будівництва, проведення pre-opening ресторану.

- Розробка фінансової моделі для мастштабування бренду в рісних форматах ( Instore, instore+delivery, МАФ.)

- Операційний супровід 20+ закладів (робота з партнерами франчайзі, постачальниками, підрядниками, ведення трьох брендів одночасно.)

- Навчання управлінського складу ресторанів і партнерів франчайзі стандартам та бізнес процесам компанії.

- Проведення аудитів в закладах мережі.

- Формування та оптимізація бюджету та P&L (планування, постановка цілей, аналіз витрат, впровадження заходів для підвищення прибутковості.)

- Участь у розробці маркетингових кампаній, аналіз трендів та пошук ідей для розвитку брендів.

- Розширення меню, тестування нових категорій (власна ініціатива для зростання продажів.)

- Створення системи контролю якості та стандартів сервісу.

- Реагування на проблеми і скарги клієнтів у роботі закладів, складання плану дій, щодо усунення скарг у майбутньому.

- Керування процесами онлайн продажів (робота з агрегаторами доставки та власною доставкою компанії.)

Другий помічник директора ресторану

з 05.2018 по 06.2019 (1 рік 1 місяць)
МакДональдз Юкрейн ЛТД, ПІІ, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- Управління персоналом ресторану. Виконання цілей з продажу та управління витратами. Забезпечення якості обслуговування і безпеки продуктів. Виконання стандартів сервісу. Збільшення середнього чека і наповнюваності замовлення.
- Оволодів знаннями по роботі з інструментом P & L для планування доходу та витрат з деталізацією за напрямами (контроль витрат на обладнання, продукти, хімію в рамках бюджету) а також пошук можливостей для збільшення прибутку.
- Формування замовлень на продукцію з урахуванням плану продажів, списання і т.д. - проведення інвентаризації
- Розробка методів збільшення продажів, шляхом зростання кількості чеків та збільшення середнього чека.
- Здобув навички прийняття рішень в нестандартних ситуаціях (скарга, стоп-продукт, відключення електроенергії, травма на виробництві і т.д.).
- Здобув знання принципів роботи відповідно до санітарних норм міжнародної компанії, робота з системою НАССР.
- Складання розкладу персоналу ресторану (70 чол.).
- Розробка планів дій по SMART для поліпшення результатів та досягнення поставлених цілей компанії.
- Підтримка високого рівня якості обслуговування гостей.
- Участь в розробці локальних мотиваційних програм для персоналу
- Відбір та проведення співбесід персоналу, проведення оцінювання працівників, оглядів випробувального терміну.
- Робота над поліпшенням сервісу, пошуку методів для створення атмосфери прихильності гостей шляхом індивідуального підходу.

Начальник дільниці

з 01.2017 по 05.2018 (1 рік 4 місяці)
МакДональдз Юкрейн ЛТД, ПІІ, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Інструктор з навчання

з 10.2014 по 04.2017 (2 роки 6 місяців)
МакДональдз Юкрейн ЛТД, ПІІ, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Освіта

Київський національний університет будівництва і архітектури

Автоматизації і інформаційних технологій, Київ
Вища, з 2010 по 2015 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Basic Shift Management Course

2014 рік

Advanced Shift Management Course

2017рік

Applied Equipment Course

2017

Знання і навички

  • Управлінські навички
  • Управління командою
  • Стратегічне планування
  • Уміння аналізувати
  • Систематизація бізнесу
  • Ведення переговорів
  • Фінансове планування
  • Запуск нових закладів з нуля
  • Корегування фінансової моделі формату
  • Розробка та впровадження системи КРІ
  • Користувач 1С
  • Управління персоналом
  • Здатність до навчання
  • MS Excel
  • MS Office
  • MS Word

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: