• PRO

Anastasiia

Support manager, 25 000 грн

Розглядає посади:
Support manager, Менеджер з підтримки клієнтів
Вид зайнятості:
повна
Вік:
30 років
Місто проживання:
Кривий Ріг
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з продажу

з 05.2025 по 06.2025 (1 місяць)
Бінотел, ТОВ (Телекомунікації, зв'язок)

Менеджер по роботі з клієнтами

з 01.2020 по 03.2024 (4 роки 2 місяці)
Enko.ua, Кривий Ріг (Роздрібна торгівля)

Основні обов’язки:
- допомага клієнтам орієнтуватися в процесі розгляду претензій, забезпечуючи своєчасне вирішення питань і оптимальні результати.
- навчання молодших агентів у команді, обмін досвідом і найкращими практиками для підтримки їх професійного зростання та внеску в успіх агентства.
- аналіз портфоліо клієнтів для виявлення потенційних прогалин у охопленні та надання відповідних рекомендацій на основі індивідуальних потреб.
- впорядковані внутрішні процеси для підвищення ефективності та продуктивності в агентстві.
- поінформованість клієнтів про політику та процедури.
- швидке та ретельне вирішення проблеми з абонентом.

Ключові навички:

- Відмінна письмова комунікація (у т.ч. з використанням AI/ChatGPT)
- Стресостійкість, клієнтоорієнтованість, рішучість у вирішенні конфліктів
- Досвід роботи з CRM-системами ( Bitrix, 1С, Redmine) та інструментами автоматизації
- Уміння працювати в умовах багатозадачності та стислих термінів
- Самоорганізованість, аналітичне мислення, командна взаємодія

Освіта

Криворізький Національний Університет

Екологія, Кривий Ріг
Вища, з 2012 по 2017 (5 років)

Знання і навички

  • Організованість
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Ведення документації
  • Інвентаризація
  • Ведення CRM
  • Адміністрування офісу
  • Управління командою
  • Data management
  • Працьовитість
  • Стресостійкість
  • Дисциплінованість
  • Самостійне прийняття рішень

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Про мене:
Понад 3 роки досвіду у сфері клієнтської підтримки та продажів, включно з роботою в call-центрі, b2b-комунікаціях і ролі асистента керівника. Мала досвід роботи з англомовними клієнтами з Канади, тож комфортно почуваюся у міжнародному середовищі навіть із рівнем англійської B1.

Вмію чітко комунікувати, спокійно вирішувати складні ситуації з клієнтами, ефективно користуюсь цифровими інструментами (Google Workspace, CRM-системи, AI‑інструменти, зокрема ChatGPT). Швидко адаптуюсь до нових задач, відповідальна, самоорганізована та уважна до деталей. Люблю працювати з людьми й допомагати — це завжди було в центрі моєї роботи.

Моя мета:
Працювати в сучасній компанії, де зможу застосовувати досвід клієнтської підтримки, англійську мову та цифрові інструменти для побудови якісного сервісу. Мені цікаво розвиватись у сфері сапорту, підтримуючи клієнтів з турботою, швидкістю та ефективністю.

Для зв’язку використовуйте Telegram: https://t.me/choconasya

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: