• Файл

Оксана

Адміністратор, помічник керівника, офіс-менеджер

Розглядає посади:
Адміністратор, помічник керівника, офіс-менеджер, Керуючий магазином
Вік:
30 років
Місто:
Івано-Франківськ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Штих Оксана Петрівна

Адреса
Україна, м. Івано-Франківськ
моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Е-пошта [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Дата народження: 26 серпня 1994 року.

Освіта: 2011 – 2017 рр. Львівський національний університет ім. Івана Франка. Диплом: Магістр археології. Історик. Викладач історії.

ДОСВІД РОБОТИ:
З жовтня 2016 по липень 2017 працювала в ТОВ «Стиль Д» на посаді спеціаліст з продажів; з липня – жовтень 2017 рр. заступник керівника магазину там же.
З жовтня 2017 по листопад 2019– менеджер по роботі з адміністративних питань в «Комфорт по-львівськи» (ФОП Радик):
- ведення первинної документації;
- пошук нових клієнтів;
- консультування клієнтів;
- моніторинг ринку та конкурентів;
- організація робочого процесу;
- обробка вхідної кореспонденції;
- виконання особистих доручень керівника.
З лютого 2023 року асистент куратора Команди Відкриття, з березня 2023 р. куратор Команди Відкриття (Менеджер з відкриття ТТ) мережі магазинів Аврора ТОВ "Вигідна покупка"
• підбір персоналу (подача документів на прийом працівників, прийом МЦ (ІТ обладнання, рекламні матеріали);
• замовлення та прийом товару, викладка товару та контроль дотримання планограм та інструкцій ,навчання персоналу.
• Якісна підготовка ТТ до відкриття.
• Також до обов'язків входить бюджетування команди(замовлення коштів та здача авансових звітів згідно витрат).
• робота СРМ,1С,Бізнес,Exel;
• відкриття ТТ закордоном (Румунія).

ДІЛОВІ ЯКОСТІ:
- впевнений користувач пакету MS Office;
- вміння користуватись офісною технікою;
- досвід в сфері продаж;
- навички інтернет продажів.

Особисті якості:
Відповідальність, пунктуальність, комунікабельність, старанність, енергійність, вміння працювати з великим обсягом інформації. Здібність до швидкого навчання.

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
Сімейний стан: незаміжня

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: