• Файл

Zhora

Unity developer

Розглядає посади:
Unity developer, Game developer, Unity 3D developer
Місто:
Горішні Плавні

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Nersesian Zhora, 23 years
Mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Mobile: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (Viber)
English B1-B2

I learned Unity and C# about 2 year and made my own projects for myself and trying some of them to publish in Play Store, now I am searching for remote Unity Dev job.
I am a passionate Unity Developer with a solid foundation in object-oriented programming (OOP), game mechanics, and game development principles. I have hands-on experience building 2D and 3D games, with a focus on clean and maintainable code following SOLID principles. My expertise includes using state machines, ScriptableObjects, UnityAds for monetization, and optimizing gameplay for different platforms. I am also skilled in using tools like Blender and Krita for asset creation. I am always eager to learn new technologies, improve my coding practices, and contribute to exciting and innovative projects.

Skills

*Unity 3D / 2D: Strong knowledge of Unity Engine for both 2D and 3D game development. Familiar with the Unity interface, physics, animations, and the Unity Asset Store.
*C# / OOP: Proficient in C# programming, applying principles of object-oriented programming (OOP), including encapsulation, polymorphism, and inheritance to write efficient and scalable game logic.
*Createing a flexible UI elemtns
*SOLID Principles: Applying the SOLID principles to ensure clean, maintainable, and modular code that is easy to extend and scale.
*State Machines: Experience implementing state machines for handling complex game logic, including AI behavior, game states, and character animations.
*ScriptableObjects: Utilized ScriptableObjects to manage game data in a modular way, making it easier to tweak gameplay parameters and maintain reusable assets.
*UnityAds: Integrated UnityAds into mobile games for monetization, including rewarded videos, interstitials, and banner ads.
*Version Control (Git): Proficient in using Git for version control, collaborating with teams, and managing repositories.
*Blender: Skilled in creating 3D models, low-poly assets, and animations for Unity using Blender.
*Krita: Experienced in creating 2D pixel art, textures, and sprites using Krita.

Ready for publishing Projects
1. Fruit Head Run: Shoot & Win
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.Sentapes.FruitHeadShooter

2. Gunshot Master Run 3D
Status: In closed testing
https://t.me/jendudiskak/3


Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: