• Файл

Тетяна

Фахівець з управління проєктом

Розглядає посади:
Фахівець з управління проєктом, Оператор call-центру
Вік:
55 років
Місто проживання:
Лозова
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Лозинська Тетяна
“Варто тільки повірити, що ви можете — і ви
вже на півдорозі до цілі”. — Теодор Рузвельт

Метою даного резюме, є отримання посади:

CONTACT INFORMATION
E-mail:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
ПРО ФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Phone number: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Facebook: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
LinkedIn: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Kharkiv, Ukraine
ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Досвідчена фахівчиня з управління проєктами з понад
13-річним досвідом роботи у фінансовому, державному
Офіцер проєкту з надзвичайних ситуацій | Premiere та гуманітарному секторах. Маю успішний досвід
Urgence Internationale координації міжнародних гуманітарних проектів та
Квітень 2023 - Жовтень 2024 співпраці з USAID. Експертиза включає розробку та
Основні обов’язки: впровадження проєктів допомоги ВПО та найбільш
Проведення міжсекторальних оцінок потреб, включаючи вразливих категорій населення, проведення оцінки
розробку методології збору даних, польові візити в потреб та аналізу даних, а також ефективну взаємодію з
постраждалі райони та аналіз отриманої інформації місцевими органами влади та міжнародними донорами.
Ідентифікація найбільш вразливих категорій населення серед Маю значний управлінський досвід у банківському
постраждалих від кризи секторі, включаючи керівництво відділеннями
Розробка та адаптація інструментів оцінки потреб відповідно ПриватБанку та Ощадбанку, успішно впроваджувала
до вимог донорів та гуманітарних стандартів стратегію розвитку бізнесу та забезпечувала досягнення
Координація розподілу гуманітарної допомоги для ВПО та планових показників. Володію глибокими знаннями у
місцевого населення в зонах конфлікту сфері фінансів, документообігу та податкового
Впровадження стандартних операційних процедур для законодавства завдяки роботі в Державній податковій
ефективного надання допомоги службі. Постійно розвиваю професійні компетенції, маю
Участь у роботі гуманітарних кластерів та координаційних сертифікати з міжнародного гуманітарного права та
зустрічей управління проєктами. Ефективно працюю в кризових
Детальна підготовка звітності для BHA USAID та умовах, демонструючи високий рівень адаптивності та
координаційного центру з дотриманням дедлайнів стресостійкості.
Ведення бази даних бенефіціарів та контроль за якістю ОСВІТА
введених даних
Краматорський економіко-гуманітарний інститут,
Розробка технічних завдань для закупівель та контроль їх
спеціальність: Економіка підприємства, вища 2013р
відповідності проектним вимогам
Підготовка меморандумів про взаєморозуміння з місцевими SOFT SKILLS
органами влади та партнерськими організаціями Крос-культурна комунікація та сенситивність
Моніторинг постдистрибуційного задоволення бенефіціарів та
Здатність працювати в кризових умовах та під
аналіз зворотного зв'язку
Адвокація потреби вразливих груп населення перед місцевою
тиском
владою та донорами Аналітичне мислення та увага до деталей
Участь у плануванні бюджету проєкту та контроль за його Емпатія та глибоке розуміння потреби вразливих
виконанням груп населення
Забезпечення дотримання принципів гуманітарної допомоги Адаптивність та гнучкість у динамічному
та захисту персональних даних бенефіціарів середовищі
Розробка планів реагування на надзвичайній ситуації та Стресостійкість та емоційна самоорганізація
координація їх впровадження
Вміння управляти конфліктами та знаходити
Проведення тренінгів для польових працівників щодо
методології розподілу допомоги
компромісні рішення
Ефективне планування та пріоритизація завдань
Emergency Project Assistant (асистент фахівця з Орієнтація на результат при дотриманні
управління проектом) | Premiere Urgence Internationale гуманітарних принципів
Квітень 2023 - Січень 2024 Командна робота в мультикультурному
середовищі
Обов’язки:
Етичність та дотримання принципів гуманітарної
Координація та логістичне забезпечення донаційних засобів
діяльності
для пересування маломобільних груп населення Харківської
області
Лідерство та управління командою (досвід
керування іншими відділами та командами)
Встановлення та підтримка комунікацій з представниками Критичне мислення та вміння приймати
місцевого самоврядування для визначення потреб громад рішення в умовах обмежених ресурсів
Підготовка, верифікація та архівація документації відповідно Організаційні навички та увага до деталей
до вимог організації в системі SharePoint Вміння працювати під тиском та з утриманням
Організація процесу розподілу вітамінів закладам охорони дедлайнів
здоров'я міста Харкова та Харківської області Дипломатичність у спілкуванні із зовнішніми
Забезпечення комплексної багатогалузевої оцінки потреб у сторонами
колективних центрах проживання ВПО Медіація та вирішення конфліктних ситуацій
Збір та аналіз даних щодо гуманітарних потреб у сільській Здатність до навчання та швидкого
місцевості опанування нових методологій
Підготовка звітності за результатами розподілу гуманітарної
допомоги HARD SKILLS
Участь у розробці критеріїв відбору бенефіціарів Впевнений користувач ПК: MS Office: Word,
Моніторинг ефективності наданої допомоги Excel, PowerPoint; MS Teams, Zoom; Outlook
Ведення бази даних отримувачів гуманітарної допомоги Управління документообігом
Архівування документів до SharePoint
Завідувач сектору роздрібного бізнесу | АТ "Ощадбанк" Знання бухгалтерського, податкового обліку,
Грудень 2019 - Січень 2022 програми 1С.
Навички проведення оцінки потреб
Основні обов’язки:
Збір та аналіз даних у гуманітарній сфері
Управління роботою сектору та досягнення планових
Підготовка аналітичних звітів
показників
Обслуговування VIP-клієнтів (сегмент Affluent) Логістичний менеджмент гуманітарних
Підготовка кредитних договорів та супровідної документації вантажів
Аналіз конкурентного середовища Ведення електронних баз даних
Контроль якості обслуговування Знання гуманітарних стандартів (Sphere, IASC)
Робота з базами даних (CRM) Володіння інструментами моніторингу та
оцінки проєктів
Головний державний інспектор | ГУ ДПС у Донецькій Знання принципів захисту персональних
області Травень 2017 - Грудень 2018 даних
Робота в секторі погашення податкового боргу (податковий Проєктний менеджмент
керуючий) Навички фасилітації зустрічей та модерації
Робота в секторі організаційного забезпечення управління обговорень
Ведення документообігу управління
Контроль за дотриманням податкового законодавства
Підготовка та участь у проведенні семінарів з податкового ДОДАТКОВА ОСВІТА
законодавства
Участь в онлайн зустрічах SNFI CLUSTER UKRAINE
Економіст, заступник керуючого відділення | ПАТ КБ Сертифікат "Вступ до міжнародного
"ПриватБанк" гуманітарного права"
Вересень 2011 - Червень 2015 Сертифікат "Грошова та ваучерна допомога -
основи"
Контроль виконання планових показників відділення
Курс "Мінна безпека" (6 академічних годин)
Управління якістю обслуговування клієнтів
Залучення та обслуговування преміум-сегменту Сертифікація Знання бухгалтерського,
Проведення навчання персоналу податкового обліку, програми 1С.
Впровадження оптимізаційних процесів Сертифікат з надання першої медичної
Проведення Днів Банку в організаціях з метою залучення допомоги
юридичних осіб на обслуговування Краматорське відділення ДТПП: конторський
службовець (бухгалтер)
ЗНАННЯ МОВ Державний сертифікат про рівень володіння
українська - вільно; державною мовою
російська - вільно; Сертифікат “Комунікації в гуманітарному
англійська - рівень А2, підвищення контексті”
кваліфікації. Сертифікат “Вступ до оцінки потреб у
надзвичайних ситуаціях”
ХОБІ Сертифікат “PSEA” Запобігання сексуальній
експлуатації та сексуальним зловживанням
Люблю проводити час з домашніми улюбленцями (кіт,
вівчарки), що сприяє розвитку відповідальності та дає ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
можливість релаксувати
Права водія категорії В
Займаюсь розведенням різних рослин, квітів
Готовий до відряджень
Люблю активний відпочинок на природі
За потреби надам контакти керівників
або колег для рекомендацій.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати