• PRO

Крістіна

Менеджер служби підтримки

Розглядає посади:
Менеджер служби підтримки, Оператор контакт-центру, Онлайн-консультант, Менеджер з листування, HR-керівник, Менеджер з проведення соціологічних опитувань
Вид зайнятості:
неповна
Місто:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Оператор call-центра

з 07.2025 по нині (1 місяць)
AntiSchool Online, Вінниця (Освіта, наука)

Освіта

Острозька академія

Національна безпека
Незакінчена вища, з 2024 по 2028 (4 роки)

Знання і навички

  • Комунікабельність
  • Щирість
  • Гнучкість мислення
  • Стресостійкість
  • Урегулювання конфліктів

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: