• Файл

Вікторія

UI-дизайнер

Розглядає посади:
UI-дизайнер, UX-дизайнер
Вік:
25 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Про мене
Привіт! Мене звати Вікторія, я - UI/UX дизайнерка з досвідом у ритейлі, де
мені завжли було цікаво спостерігати за поведінкою покупців та
Вікторія Рибка покращувати їх взіємодію з брендом - як в офлайн-магазині, так і через
цифорві інструменти. Саме це захоплення користувацьким досвідом і
UI/UX Designer привело мене у сферу дизайну.

Успішно закінчила курс з основ веб-дизайну в IT-школі Hillel, де отримала
Контактні дані міцну базу та практичний досвід створення сучасних сайтів - від перших
вайрфреймів до готових адаптивних макетів у Figma.

Адреса
Київ, Україна Люблю продумувати логіку користувацького шляху, працювати з деталями
та робити дизайн не тільки красивим але й зрозумілим. Маю досвід
Телефон створення e-commerce проєктів, лендінгів та покращення користувацького
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») досвіду для реальних брендів.

Telegram
Заразактивно розвиваюсь у сфері digital і завжди відкрита до нових
viktoria_w проєктів та ідей.

Email
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта

Посилання Hillel IT-school

Основи веб-дизайну, Березень 2025 - Червень 2025
Behance
КУ ім. Бориса Грінченка
LinkedIn
Дошкільна освіта, Вересень 2017- Червень 2021

Навички
Досвід
UI/UX дизайн
ТОВ “Інтертоп Україна”
Figma (Auto Layout,
компоненти, Керуюча магазином
прототипування)
Жовтень 2020 - Травень 2025

User Flows, вайрфрейми, Аналіз поведінки клієнтів та їхніх уподобань для
Mind Map покращення користувацького досвіду в офлайн-магазині
Оптимізація структури викладки товарів відповідно до
UX - дослідження (user принципів візуальної ієрархії та логіки навігації
personas, customer
Взаємодія з клієнтами для виявлення болей та очікувань -
journeys)
дослідження з перших рук
Контроль якості обслуговування, що включає емапатію,
Дизайн мислення
зворотній зв`язок та покращення процесів

Принципи юзабіліті

(евристики Нільсена, закон
Хіка)
Мови
Типографіка та теорія
кольору Українська - рідна

FigJam English - B1 (Intermediate)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: