• Файл

Ярослав

Оператор call-центру

Розглядає посади:
Оператор call-центру, Менеджер по роботі з клієнтами, Спеціаліст чата
Вік:
20 років
Місто проживання:
Полтава
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

КОРНІЄНКО ЯРОСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ
м. Полтава, вул. Монастирська, 7
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Особисті дані
Дата народження: 22.09.2004
Сімейний статус – не одружений
Дітей– немає
Проживаю в Полтавській області
Студент
Освіта
1) Отримав Загальну середню освіту («Білицька загальноосвітня школа I-III ступенів №1 Кобеляцької районної ради Полтавської області», нині «Білицький ліцей»)
3) Бакалавр (Полтавський національний педагогічний університет, спеціальність «Середня освіта (Історія)», наразі навчаюсь на ІII курсі

Досвід роботи
Оператор контакт-центру
Період роботи: понад 1,5 року
Функціональні обов’язки:
- Консультування клієнтів телефоном та в онлайн-режимі
- Ведення клієнтської бази
- Обробка вхідних і вихідних дзвінків
- Робота з CRM-системами, внесення даних, оновлення інформації
- Вирішення конфліктних ситуацій та надання якісної підтримки клієнтам

Вміння та навички
• Комунікабельний та відповідальний;
• Здатний швидко засвоювати нову інформацію і опановувати нові навички;
• Вільно володію українською(усно та письмово) та російською мовами (письмово);
• Володіння англійською мовою на достатньо високому рівні (письмово, читання);
• Впевнений користувач пакету прикладних програм Microsoft Office

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: