• Файл

Євгенія

Регіональний трейд-маркетинг менеджер

Розглядає посади:
Регіональний трейд-маркетинг менеджер, Регіональний менеджер, Дивізійний менеджер, Національний менеджер, Національний трейд-маркетинг менеджер, Керівник відділу трейд-маркетингу, Керівник проєкту, SEO-керівник
Місто проживання:
Хмельницький
Готовий працювати:
Вінниця, Івано-Франківськ, Луцьк, Львів, Рівне, Тернопіль, Ужгород, Хмельницький, Чернівці

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Лук'янець Євгенія

Дата народження:
29 Травня 1981

Телефон (и):
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

E-mail:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи


Власна приватна діяльність Лют 2017 - по сьогодні
Digital Marketing / Marketing / Trade Marketing / IT - консалтинг

• маркетингове супроводження (завод-виробник сантехнічної інженерії) — ребрендинг ТМ, підготовка POSM (фільтрація, фітинги, труби водопровідні (поліпропіленові PPR, металопластикові, поліетиленові для теплої підлоги), гідроакумулятори, баки розширювальні для опалення), розробка електронних каталогів та презентацій продукції для торгової команди, розробка фірмового обладнання для торгових залів, розробка/наповнення/запуск сайту www.atla.ua з «нуля», заведення товарів на маркетплейс Rozetka, створення магазину на маркетплейс Facebook, SMM та таргет FacebookADS
• маркетингове супроводження (мережа медичних центрів) – підготовка рекламних матеріалів (біг-борди, сітілайти, покажчики, таблички, буклети, флаєри та ін поліграфія), організація фото/відеозйомок, ребрендинг сайту www.profimed.com.ua , співпраця з медіавиданнями (підготовка статей та матеріалів), організація спонсорських заходів, участь у запуску нових відділень та філіалів мережі, ініціювання та запуск нових послуг для пацієнтів, оформлення та ведення гугл-аккаунтів мережі, SMM та таргет FacebookADS
• SMM manager, таргетолог. – ведення клієнти в різних нішах бізнесу (медицина, товарка, виробництво, ресторанна сфера, автомобільні послуги, hr-послуги, б’юті індустрія, крафтове-виробництво, FMCG тощо); налаштування та оптимізація 300+ успішних рекламних кампаній в FacebookADS
• консалтинг у сфері маркетингу та продаж (FMCG бакалійний напрям, виробництво жіночого одягу, виробництво декоративних багетів, мережа медичних центрів, виробництво сантехнічної інженерії, гуртово-роздрібний магазин товарів для кондиціонування та вентиляції)
• представник UAB Nevda (Литва) в Україні - ІТ-рішення для державного та приватного сектору (система документообігу), ІТ-рішення в сфері освіти
• співпраця з в БФ "Право на Захист" (Проект Unchr OOH, Team Lead по реєстрації ВПО для надання грошової допомоги)
• волонтерка, організатор проведення АРТ-аукціонів для зборів коштів на потреби ЗСУ

Трейд-маркетолог (ТОВ "Лігос" / FMCG в-во круасанів / проектна робота / територія Україна), 8 міс 2018 р

•Планування трейд-маркетингових заходів в довгостроковій та короткостроковій перспективі
•Аналіз динаміки продажу та розробка пропозицій щодо збільшення обсягів реалізації (BTL, мотиваційні програми для команди продаж, промоакції, дегустації ,ATL, CTL та інд проекти)
•Запуск трейд-маркетингових активностей в рамках компанії, контроль за реалізацією та ефективністю
•Аналіз ефективності проведених заходів та підготовка відповідної звітності для керівництва
•Проведення переговорів з клієнтами в рамках трейд-маркетингових проектів
•Взаємодія з BTL-агентствами та виробничими компаніями
•Виявлення та аналіз потреб в POS-матеріалах. Пропозиції по розробці ексклюзивних POSМ. Участь в розробці та впровадженні
•Проведення презентацій та навчань в напрямку трейд-маркетингу співробітникам компанії та зовнішнім організаціям в межах компетенції відділу
•Контроль роботи торгової команди в напрямку ТМА
•Проведення навчання торгової команди в напрямку ТМА
•Проведення аудит території в межах компетенції відділу
•Розробка нормативної документації по напрямку ТМА (в т.ч. і для запуску окремих акцій)
•Участь у виведенні нових продуктів на ринок
•Аналіз активності конкурентів
•Додатково - поєднання традиційного трейд-маркетингу з SMM (створення ефективних спільнот компанії в соц мережах, підготовка фото та, відео-контенту, копірайт, community менеджмент, бустинг та таргетинг в рамках різноманітних ТМА)

Менеджер управитель з питань регіонального розвитку (ТОВ Торгівельний Дім "Дельта" / FMCG бакалійна група ТМ «Гуляй поле»/ територія Західна Україна), лип 2016 – лют 2017 р

• Організація роботи дистриб’юторів по просуванню ТМ на підпорядкованій території.
• Робота з дебіторською заборгованістю
• Аналітика, бюджетування, планування.
• Всебічний вплив на розвиток та просування ТМ (допомога в розробці трейд-маркетингових заходів, локальних проектів, погодження бюджетів зі сторони виробника)
• Контроль за проведенням акцій (національних та локальних).
• Проведення роботи з ТК командами дистриб’юторів (навчання персоналу, цілі, задачі, контроль виконання, мотиваційні програми від виробника).
• Моніторинг роботи дистриб’юторів по території (стор-чеки, контроль проведення трейд-маркетингових заходів тощо).
• Пошук нових ключових клієнтів (дистриб’юторських компаній), подальша підготовка до співпраці.
• Проведення переговорів в рамках даного функціоналу.

Регіональний менеджер (ПП Віктор і К / FMCG бакалійна група ТМ «Королівський Смак», ТМ «Кухар Решельє», ТМ «Чугуїв Екстра» / територія Західна Україна), чер 2015 - чер 2016 р.

• Організація роботи дистриб’юторів по просуванню ТМ на підпорядкованій території.
• Робота з дебіторською заборгованістю.
• Аналітика, бюджетування, планування.
• Всебічний вплив на розвиток та просування ТМ (допомога в розробці трейд-маркетингових заходів, локальних проектів, погодження бюджетів зі сторони виробника, забезпечення необхідними POSM-матеріалами та ТО.
• Контроль за раціональним використанням маркетингових ресурсів.
• Проведення роботи з ЕТК командами дистриб’юторів (навчання персоналу, цілі, задачі, контроль виконання, мотиваційні програми від виробника - розробка та впровадження).
• Моніторинг роботи дистриб’юторів по території (стор-чеки, контроль проведення трейд-маркетингових заходів тощо).
• Пошук нових ключових клієнтів (дистриб’юторських компаній), подальша підготовка до співпраці.
• Проведення переговорів в рамках даного функціоналу, в т.ч. з органами держ. служб.
• Участь в розробці нових продуктів/видів по ТМ-кам.

Регіональний трейд-маркетинг менеджер (ТДВ "ЖЛ" (Житомирська кондитерська фабрика "ЖЛ" / FMCG кондитерська промисловість / територія Західна Україна), бер 2012 – лют 2015

Посаді обов'язки:
• Координація роботи підлеглих БМ, аналіз ефективності їхньої роботи, прийняття управлінських рішень в межах наданих повноважень;
• Співпраця з ТМ/РМ, надання їм всебічної консультаційної підтримки в межах наданих повноважень;
• Розробка та впровадження ефективних методів просування продукції на ринок. Контроль за запуском, аналіз ефективності проведених заходів;
• Всебічне сприяння в просуванні національних та локальних трейд-маркетингових заходів на ввіреній території;
• Співпраця з ДС в напрямках використання маркетингових бюджетів ввірених територій. Контроль за витрачанням коштів, проведення переговорів з ДС по питанням витрачання МБ та просування продукції на ринок, спільна розробка трейд-маркетингових активностей, контроль за запуском;
• Аналіз конкурентного середовища на ввіреній території . Розробка та подання пропозицій щодо ефективного просування продукції на ринок;
• Контроль за щомісячний обліком витрат маркетингового бюджету на території (Excel, EMS). При необхідності - самостійне планування / зведення маркетингових витрат по територіям. Вибіркові аудити/звірки по маркетинговим бюджетам.
• Визначення потреби в ТО на ввіреній території. Облік, контроль (в т.ч. інвентаризація та договірна база), проведення щомісячного аналізу ефективності його використання;
• Розробка додаткових інструментів для встановлення ТО на ввіреній території (розробка програм лояльності для ТРТ, ЕТК команд тощо);
• Визначення потреби в POS-матеріалах на ввіреній території, надання пропозицій щодо збільшення ефективності їхнього використання, прийняття участі в розробці нових видів POS-матеріалів;
• Проведення переговорів з потенційними клієнтами (мережі, роздрібні ТТ, альтернативні канали збуту) - в напрямку запуску лок акцій, встановлення ТО, брендування ТТ тощо;.
• Брендування ТТ (пошук ТТ, домовленості щодо можливості брендування, замовлення макетів в ГО, виготовлення та монтаж)
• Організація роботи промокоманд на ввіреній території (від етапу домовленості з ТРТ до контрольних функцій);
• Участь в спільному проекті ТДВ «ЖЛ» та цирку Кобзов Сіті (організація роботи промокоманд, проведення додаткових переговорів з керівництвом цирку щодо запуску різноманітних трейд-маркетингових заходів з метою підвищення лояльності зі сторони потенційних споживачів продукції, безпосередня розробка та впровадження даних заходів);
• Організація виїзних торгівель (виставки, ярмарки, фестивалі тощо) з залученням промокоманд для більш ефективного просування продукції на ринок
•Аналіз ефективності мерчандайзингу в різних каналах збуту, координація роботи мерчандайзерів на ввіреній території.

Провідний спеціаліст Групи упр-ння регіональною мережею банку та моніторингу кредитної заборгованості (ПАТ «Кредит Європа Банк») Лис 2011 - Гру 2011 р.

Посаді обов'язки:
• організація співпраці та підтримання тісних взаємозв'язків з автосалонами та акредитованими страховими компаніями м. Хмельницького, м. Тернополя;
• укладання договорів співпраці з автосалонами;
• консультування клієнтів щодо отримання авто кредитів в ПАТ «Кредит Європа Банк»;
• оформлення кредитних заявок та їх супроводження на етапі узгодження службами Банку;
• безпосередня видача авто кредитів по узгодженим кредитним заявкам; подальше супроводження виданих кредитів.

Начальник відділу маркетингу та реклами (ТОВ «Ясен-Поділля» / фабрика меблів / проектна робота), 2011 р.

Посаді обов'язки:
• розроблення стратегії розвитку бренду та просування продукції на ринок Хмельницької, Вінницької, Житомирської та Івано-Франківської областей;
• аналіз рекламної діяльності, яка відбувалась на підприємстві до створення відділу маркетингу та реклами, оцінка її ефективності;
• розроблення заходів рекламного характеру для просування продукції компанії (складання медіа-планів, розроблення концепції рекламної компанії, організація та контроль за виготовленням поліграфічної продукції, написання сценаріїв аудіо- та відеороликів під конкретну рекламну компанію тощо);
• аналіз ефективності проведених рекламних заходів та ефективності продажу продукції, що просувалась;
• проведення маркетингових досліджень з метою вибору оптимальних постачальників послуг рекламного характеру; ініціація, розроблення та запуск в тестовому режимі проекту - опитування клієнтів з метою створення бази потенційних клієнтів для можливості подальшого SMS-рекламування

Головний економіст Упр-ння організації СМБ, Провідний економіст Упр-ння організації продажу продукті (ПАТ «Укрсоцбанк»), квіт 2007 - бер 2011 р.

Головний /Провідний економіст Управління організації СМБ. Посадові обов'язки:
• забезпечення кваліфікованої консультаційної підтримки відділень;
• впровадження нової сервісної моделі обслуговування клієнтів СМБ, формування/переформування клієнтських портфелів та їх подальший аналіз;
• обробка та аналіз доцільності запитів, отриманих від відділень, на особливі умови обслуговування клієнтів, подальше погодження з ГО;
• контроль наявності, замовлення та розподіл рекламної продукції між відділеннями макрорегіону;
• здійснення поточного контролю фактичного виконання бюджету активів/пасивів, бюджету доходів/витрат;
• проведення заходів по усуненню проблемних ситуацій, виявлених в результаті аналізу фактичного виконання планових показників бюджету;
• аналіз якості обслуговування клієнтів СМБ менеджерами підпорядкованих відділень;
• моніторинг рівня процентних ставок та тарифів банків-конкурентів в регіоні, аналіз банківських продуктів, процедур їх продажу продуктів;
• організація та проведення навчальних семінарів для спеціалістів підпорядкованих відділень;
• забезпечення двох стороннього взаємозв'язку з клієнтами малого та середнього бізнесу макрорегіону, в т.ч. підготовка відповідей на різноманітні звернення, заяви, скарги клієнтів тощо;
• виконую обов'язки секретаря Тарифного комітету ЦКМ.

Провідний економіст Управління організації продажу продуктів фізичним особам. Посаді обов'язки:
• організація співпраці та підтримання тісних взаємозв'язків з автосалонами м. Хмельницького та акредитованими страховими компаніями;
• проведення маркетингових досліджень та забезпечення PR - підтримки в межах Хмельницької області (складання медіа-планів маркетингової та рекламної діяльності філії, написання статей іміджевого та рекламного характеру, забезпечення загально банківських іміджевих заходів в регіоні, забезпечення маркетингової підтримки впровадження нових банківських продуктів та послуг);
• формування та освоєння бюджету використання капітальних інвестицій;
• укладання договорів з юридичними особами про співпрацю при кредитуванні на ТТВ, на прийом платежів від населення;
• проведення навчання (семінарів, тренінгів) для персоналу підрозділів роздрібного обслуговування підлеглих відділень;
• ознайомлення працівників підлеглих відділень з нововведеннями в нормативних документах;
• контроль за дотриманням якості обслуговування клієнтів; організовувала та проводила заходи по залученню, здійснювала заходи по залученню коштів фізичних осіб (організація роботи філії та відділень, контроль за дотриманням планових показників).

Англійська, польська – B2
Українська, російська - вільно

Курси, тренінги, сертифікати


Курс «AI Creator», 2024
Авторський курс від Романа Кириловича, засновника Franch AI

Курс «Копірайтинг PRO», 2018
Авторський курс Юлії Дюжевої по копірайтингу

Курс "Трейд-маркетинг інтенсив", 2018
Проект від School LAB Marketing для прокачки знань та підвищення рівня компетенцій керівників напрямку трейд-маркетингу.

Курс "Риба", 2018
Курс по копірайтингу та сторітейлингу від "Риба"

Ефективний трейд-маркетинг при обмежених бюджетах (Трейд Мастер Груп, тренер Тетяна Скоробогатова), 2017
курс «SMM спеціаліст»(Circle webgroup, Clever digital marketing), 2017
курс "Комунікаційні інструменти для побудови репутації" (КНУ им. Тараса Шевченка (м. Київ) в рамках проекту "Університет онлайн"), 2017
курс "Захист прав споживачів" (КНУ им. Тараса Шевченка (м. Киев) в рамках проекту "Університет онлайн"), 2015
курс «Бренд-менеджент» (КНУ ім. Тараса Шевченка (м. Київ) в рамках проекту «Університет онлайн»), 2013

Додаткова інформація


Особисті якості:
цілеспрямована, амбіційна, вмію знаходити рішення в складних ситуаціях, швидко знаходжу спільну мову з людьми, маю значний досвід проведення ділових переговорів на різних рівнях (в т..ч. і держ сектор), маю оперативне мислення, аналітичний склад розуму, комунікабельна, відповідальна

Досвідчений користувач ПК: Microsoft Office (Word, Excel, Access), різноманітні поштові агенти, редактори графічного дизайну (Canva, Picsart, InShot та ін.), Facebook Ads, Google Analytics, Google account manager, YouTube account manager, соц мережі (LinkedIn, Facebook, Instagram, Threads), кабінет адміністрування сайтів на базі OpenCart, Bitrix24

Водійські права категорії «В», водійський стаж з 2008 р., власний автомобіль

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: