- Файл
Ольга
Фахівець контакт-центру (вхідна лінія)
- Вік:
- 33 роки
- Місто:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/14385019/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
22.02.1992 р.
Одружена
Маю доньку 8 років
Контактна інформація
ТЕЛЕФОН:
[
АДРЕСА ЕЛЕКТРОННОЇ ПОШТИ:
[
Хобі
Малювати
Читати книги з психології
Вишивати
Водити авто
ОЛЬГА ІЛЬЧЕНКО
Посада на яку претендую: Фахівець контакт-центру (вхідна лінія)
ОСВІТА
Прилуцький гуманітарно-педагогічний коледж імені І.Я.Франка
2007 – 2011 рр.
Навчалася на факультеті журналістики. Відповідально ставилася до навчання, брала участь в олімпіадах та культурних заходах навчального закладу. Отримала диплом молодшого спеціаліста в 2011 році з відзнакою за фахом молодший редактор-коректор.
ДОСВІД РОБОТИ:
АТ КБ ПРИВАТБАНК
СПЕЦІАЛІСТ З ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ
2018-2025 рр.
Здійснювала продаж банківських продуктів та послуг клієнтам з урахуванням вимог щодо якості обслуговування згідно з встановленими KPI: консультування, перехресний продаж, надання сервісу у відповідності до їх потреб.
Виконувала завдання та доручення керівника відділення, направлені на виконання поставлених цілей та завдань.
Дотримується вимог щодо стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів, які затверджені Банком.
2016-2018 рр. була в декретній відпустці. За період декретної відпустки підробляла продавцем-консультантом в мережі WATSONS, ТЦ Практика та оператором на АЗС.
ТОВ TIKKURILA
2015-2016 рр.
Займала посаду РЕГІОНАЛЬНОГО ПРОМОУТЕРА лакофарбових матеріалів.
До обов’язків входило:
• Робота з товаром: приймання, викладка, контроль залишків
• Комунікація з клієнтами: консультації, допомога у виборі
• Продаж товарів та супровід клієнтів до завершення покупки
• Регулярна участь в тренінгах компанії та дотримання стандартів компанії
ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ:
• Вміння працювати з документацією
• Високий рівень комунікаційних навичок
• Емпатія та вміння слухати
• Вміння працювати з конфіденційною інформацією
• Стресостійкість і тактовність
• Аналітичне мислення
• Навички тайм-менеджменту та організованість
• Впевнений користувач ПК (MS Office, Google Workspace)
• Готовність до навчання та професійного розвитку
Хочу працювати в колективі, де цінують довіру, відповідальність і спільне досягнення високих результатів.
Схожі кандидати
-
Оператор прийому дзвінків
Дистанційно, Львів -
Оператор контакт-центру
20000 грн, Дистанційно, Одеса -
Оператор call-центру (вхідна лінія)
9000 грн, Дистанційно, Харків -
Фахівець контакт-центра
28000 грн, Дистанційно -
Оператор call-центру
Дистанційно -
Оператор інтернет-магазину, менеджер кол-центру
12000 грн, Дистанційно