• Файл

Юрій

Technical support specialist

Розглядає посади:
Technical support specialist, Інженер NOC, DevOps engineer, C# Developer, Computer support administrator
Вік:
29 років
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

ПІБ:

Юрчак Юрій Олександрович

Контакти:

Telegram: @Micro_soft96

Місто: Тільки віддалено

Мета:

Отримання посади IT-фахівця, спеціаліста технічної підтримки або системного помічника

з можливістю віддаленої роботи та професійного розвитку у сфері інформаційних

технологій і мережевої інфраструктури.

Ключові навички:

- Консультації користувачів з питань налаштування та роботи мереж: інтернет, Wi-Fi,

локальні мережі (рівні L1–L3)

- Діагностика та усунення мережевих несправностей: IP, VLAN, DHCP, DNS, NAT,

MAC-адреси, маршрутизація

- Налаштування та дистанційне адміністрування маршрутизаторів, керованих

комутаторів

- Робота з системами моніторингу та аналізу логів

- Підтримка користувачів щодо SIP-телефонії, VPS і серверів у колокейшн-центрах

- Впевнений користувач Windows (XP, 7, 10, 11) та деяких редакцій Windows Server

- Базове користування Linux (робота з системою, вирішення задач з використанням

довідкових матеріалів і терміналу)

- Ділове спілкування з клієнтами, прийом дзвінків, оформлення договорів, презентація

послуг

- Створення сценаріїв розмов та скриптів для продажів

- Підтримка та адміністрування сайтів на CMS WordPress, базові знання HTML/CSS і PHP

- Самостійне вивчення програмування: C# (.NET), основи Python, JavaScript, C++, Java,

Assembler

- Досвід програмування мікроконтролерів (Arduino), базові знання з електроніки (закон
Ома, типи транзисторів, індукція тощо)

Досвід роботи (узагальнено):

Фахівець технічної підтримки / Спеціаліст з мережевих рішень

- Технічна підтримка клієнтів інтернет-провайдера

- Діагностика та вирішення проблем на мережевих рівнях L1–L3

- Налаштування мережевого обладнання (роутери, комутатори, VoIP)

- Робота з мережевими службами: DNS, DHCP, NAT, SNMP, електронна пошта

- Моніторинг мережі та ключових вузлів, взаємодія з адміністраторами

Менеджер з роботи з клієнтами (відділ продажів та договорів)

- Прийом вхідних дзвінків та заявок

- Оформлення договорів по телефону, верифікація даних клієнтів

- Розробка скриптів розмов, презентація тарифів та акцій

- Робота з запереченнями, супровід клієнтів

Адміністратор сайту (CMS WordPress)

- Технічна підтримка та управління сайтом компанії

- Налаштування CMS, базове редагування шаблонів (HTML, CSS, PHP)

- Підтримка плагінів, оновлення, резервне копіювання

Освіта:

- Повна загальна середня освіта

- 2 курси коледжу, спеціальність: комп’ютерні технології

Додаткова інформація:

- Вільно володію українською мовою

- Англійська мова: базовий рівень (розуміння окремих фраз, читання з перекладачем)

- Вміння швидко знаходити технічну інформацію та застосовувати її на практиці

- Самостійність, відповідальність, готовність до навчання та розвитку

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: