• Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/14439466/

Керівник відділення

Розглядає посади:
Керівник відділення, Регіональний менеджер, Менеджер проєктів, Менеджер з навчання персоналу, Начальник відділу
Місто проживання:
Бровари
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РОЖКОВСЬКА ЮЛІЯ ОЛЕГІВНА
Керівник з роздрібного бізнесу

ОСВІТА

2013-2017 – закінчила Вищий навчальний заклад Київський національний
торговельно-економічний університет бакалавр з фінансів; спеціальності
«Фінанси, банківська справа, страхування»

2017-2019 – Київський національний торговельно-економічний університет
магістр з фінансів; спеціальності «Фінанси, банківська справа, страхування»

Досягнення і відзнаки:
- У 2021 році отримувала відзнаки як «Перший серед кращих» менеджер з
продажів роздрібних продуктів клієнтам Преміум сегменту
- Неодноразові призові місця у змаганнях від Банку по різним банківських
та небанківських продуктів для приватних клієнтів.

ДОСВІД РОБОТИ:

2023 – по теперішній час АТ «Райффайзен Банк» Відділення
«Преміальний центр «Подільський» – Керівник з роздрібного бізнесу

2020 – 2023 АТ «Райффайзен Банк» Подільське відділення №1 - Старший
менеджер з продажу роздрібних продуктів клієнтам Преміум сегменту

Основні обов’язки за посадою.
- Забезпечення продажу продуктів та сервісу клієнтам роздрібного
КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ бізнесу (приватні особи та бізнес банкінгу) та сервісу клієнтів
корпоративного бізнесу Банку.
ТЕЛЕФОН:
- Забезпечення якості обслуговування клієнтів Банку для забезпечення
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») конкурентних переваг Банку, підтримання та зміцнення позитивного
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») іміджу Банку та Групи Raiffeisen Bank International. Забезпечувати
високий рівень фінансового консультування та обслуговування
клієнтів–сегменту Преміум
АДРЕСА ЕЛЕКТРОННОЇ ПОШТИ: - Здійснювати продаж та обслуговування депозитів, карткових та
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») поточних рахунків, кредитів, документарних операцій та інших
банківських продуктів та послуг.
Потрібно бути - Виконувати амбітні плани зростання та розвитку бізнесу
- Забезпечення виконання працівниками Відділення та здійснення
гнучким ,наполегливим, завжди контролю за виконання ними вимог у сфері запобігання та протидії
готовим до незгод. І тоді ці легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом,
незгоди зможете обернути на фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї
позитивний досвід . Agile лідер масового знищення.
команди, що своїм прикладом - Дотримання та виконання вимог Політики комплаєнсу в Банку та Групі
та Політики запобігання та управління конфліктами інтересів в Банку
може надихнути на досягнення та Групі.
цілей, професіонал у продажах - Недопущення ситуацій, що становлять конфлікт інтересів.
банківських продуктів фізичним
особам. 2018 – 2020г. АТ «Райффайзен Банк Аваль» посада – економіст

Основні обов’язки за посадою
- Лідерство та мотивація команди відділення
- Керування роботою відділення та забезпечення виконання
поставлених цілей.
- Контроль за роботою каси та забезпечення відповідності
нормативним документам .
- відкриття, закриття та ведення депозитних, поточних рахунків;
- відкриття, закриття карткових рахунків та обслуговування карток;
- продаж кредитних продуктів (підготовка документів, оформлення та
видача);
- контроль за веденням документів дня;
- оформлення документів дня;
- відкриття/закриття операційного дня банку;
- введення та оплата платіжних документів;
- робота із чеками;
- Якісне обслуговування клієнтів , оперативне вирішення складних
ситуацій

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: