- PRO
Маргарита
Support manager
- Розглядає посади:
- Support manager, Junior Customer Support Specialist, Перекладач англійської, Content manager
- Вік:
- 24 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав ел. пошту та Instagram.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/14459011/
Досвід роботи
Вчитель англійської
з 09.2022 по нині
(2 роки 11 місяців)
Коростенський міський ліцей 4, Коростень (Освіта, наука)
Викладання англійської мови в середніх та старших класах
Методичній роботі та підвищенні кваліфікації
Вчитель англійської
з 09.2021 по 12.2022
(1 рік 3 місяці)
Лінгвістична школа LLS, Київ (Освіта, наука)
Проведення групових занять та індивідуальних для учнів різного віку
Формування дружньої атмосфери в групі та мотивація до вивчення мов
Support manager
з 06.2021 по 10.2021
(4 місяці)
ІТ-школа Lectrum, Київ (IT)
Спілкування з клієнтами в чатах (Telegram, Slack) та email-запити
Робота з AmoCRM: створення та оновлення карток клієнтів, фіксація звернень, відстеження статусів
Інформаційні розсилки, надсилала оголошення та нагадування
Допомага студентам з організаційними й технічними питаннями
Репетитор англійської
з 09.2019 по нині
(5 років 11 місяців)
фріланс, Київ (Освіта, наука)
Проведення індивідуальних занять з учнями різного віку (діти, підлітки, дорослі)
Розробка авторських уроків із використанням візуальних інструментів: Canva, Miro-дошка
Освіта
Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського”
Філологія (переклад включно), Київ
Вища, з 2022 по 2024 (2 роки)
З відзнакою
Національний Транспортний Університет
Філологія (переклад включно), Київ
Незакінчена вища, з 2018 по 2022 (4 роки)
З відзнакою
Знання і навички
- Цілеспрямованість
- Комунікабельність
- Креативність
- Canva
- Зйомка stories
- Уважність
- AmoCRM
- Trello
- Miro
Знання мов
- Англійська — вище середнього
- Німецька — середній
Додаткова інформація
За роки роботи у сфері освіти та клієнтської підтримки я звикла проявляти себе як відповідальну, комунікабельну та добре організовану людину. За цей час я здобула цінний досвід спілкування з людьми різного віку, навчилася вирішувати складні та кризові ситуації, знаходити підхід до кожного й зберігати спокій у стресових обставинах.
Я уважна до деталей, завжди зберігаю ввічливість і доброзичливе ставлення до інших. Вважаю, що гарна комунікація — ключ до будь-якої успішної справи. Маю сильне бажання постійно вчитися, вдосконалювати навички та відкривати нові можливості. Володію англійською мовою на рівні, який дозволяє ефективно працювати з іноземними клієнтами та в міжнародному середовищі.
Інші резюме цього кандидата
Київ, Дистанційно
Незакінчена вища освіта · Неповна зайнятість
Освіта: 09.2018 - 05.2022: Економики и права, филолог+ перевод (НТУ, Київ).
Схожі кандидати
-
Консультант з технічної підтримки програмного забезпечення
25000 грн, Київ -
Менеджер служби підтримки
Київ, Дистанційно -
Customer support representative
30000 грн, Київ, Дистанційно -
Customer support representative
40000 грн, Київ -
Консультант клієнтської підтримки
Київ, Харків , ще 2 міста -
VIP Support Manager
Київ