• Файл

Іванна

Офіс-менеджер

Розглядає посади:
Офіс-менеджер, Помічник логіста, Адміністратор, Оператор call-центру
Вік:
20 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ІВАННА БОЙКО
тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 28грудня, 2004р.

Студентка 4 курсу спеціалізації "Транспортні технології (на автомобільному транспорті)". Майбутній фахівець з організації міжнародних перевезень . Маю грунтовні теоретичні знання в галузі логістики та міжнародних перевезень. Шукаю можливість розпочати кар’єру в логістичній сфері та готова здобути практичний досвід у Вашій компанії .
Освіта
Майбутній Бакалавр
Національний транспортний університет (НТУ) – заочна форма навчання
2022 – теперішній час
Факультет транспортних та інформаційніх технології, спеціальність «Організація міжнародних перевезень»
Навички та досягнення
Відмінні навички обслуговування клієнтів і комунікації, здатність ефективно організовувати роботу команди та швидко адаптовуватися до змін.
Розвинене аналітичне мислення, творчий підхід до вирішення задач, а також висока витривалість та стресостійкість.
Впевнене знання комп’ютера (основні офісні та інші програми для користування)
Навчання в англійській школі «Green Country»

Мови
Українська - вільно
Російська - вільно
Англійська – рівень B1

Досвід роботи
Бариста
Кав’ярня «СoffeeMania»
Вересень 2023 – Вересень 2024
• Приймання замовлень на каву, страви та напої в найкоротші терміни.
• Швидке та відмінне обслуговування клієнтів.
• Підтримання чистоти та впорядкованості робочого місця.
• Замовлення та перевірка товарів для подальшого обслуговування клієнтів.
• Швидка адаптація до ритму роботи та злагоджена командна взаємодія.

Адміністратор
Кав’ярня «СoffeeMania»
Вересень 2024 – теперішній час
• Організація та контроль роботи персоналу.
• Контроль якості та забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів.
• Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами.
• Ведення документації та бази даних обліку товару.
• Контроль за дотриманням внутрішніх стандартів закладу.
• Розуміння потреб клієнтів та вміння підлаштовуватися під вимоги аудиторії.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: