• PRO

Анжеліка

HR бізнес-партнер, керівник напрямку рекрутингу, 50 000 грн

Розглядає посади:
HR бізнес-партнер, керівник напрямку рекрутингу, Рекрутер
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
37 років
Місто проживання:
Вінниця
Готовий працювати:
Вінниця, Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Hr bp регіональної мережі

з 11.2024 по нині (9 місяців)
UGB еко банк країни (АБ УКРГАЗБАНК), Київ (Фінанси, банки, страхування)

- підбір, адаптація та кар'єрне просування працівників регіональної мережі
- оптимізація процесів роботи з персоналом в регіональній мережі
- розробка планів адаптації новачків
- розвиток бренду роботодавця
- співпраця з ВНЗ

Співзасновниця/Директор з персоналу

з 04.2016 по нині (9 років 4 місяці)
Енерджейн, Болехів (Будівельна промисловість, деревообробка)

Формування команди.
Публічне представлення компанії на заходах та переговорах різного рівня.
Маркетинг.
Розробка стратегічного плану розвитку команди.
Проведення командоутворюючих заходів.

Спеціаліст з підбору та адаптації персоналу

з 03.2016 по 11.2024 (8 років 8 місяців)
АТ "Ощадбанк", Вінниця (Фінанси, банки, страхування)

-підбір персоналу на вакантні посади згідно моделі компетенцій та кваліфікаційних вимог;
-ведення бази резюме;
- адаптація новачків в перші 3 місяці їх роботи;
- проведення спільних профорієнтаційних та рекламних заходів з навчальними закладами та Центром зайнятості;
- проведення мотиваційних заходів на формування корпоративної культури.

Фахівець з персоналу, кадровик

з 01.2011 по 11.2015 (4 роки 10 місяців)
МОЗ України, Вінницький міський суд, ТОВ "МЕТРО Кеш енд Кері Україна", Київ, Вінниця (Пошук персоналу, HR)

Досвід роботи з чисельністю персоналу до 360 чол. (прийом, переведення, звільнення персоналу, ведення кадрового діловодства (накази, звітність, ведення трудових книжок, оформлення відпусток, листів непрацездатності, військовий облік). Ведення електронного обліку кадрів. Проведенная навчальних тренінгів та практикумів для персоналу . Розробка та впровадження мотивуючих заходів. Маю досвід проведення оцінки роботи персоналу за рік та відповідності робочої поведінки принципам компанії.Розробка та надання корегуючого та мотивуючрго зворотного зв'язку за результатами оцінки.

Психолог, психотерапевт

з 09.2008 по 01.2011 (2 роки 4 місяці)
Комунальний заклад «Вінницька обласна психоневрологічна лікарня ім. акад. О. І. Ющенка», Вінниця (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Надання психологічної допомоги пацієнтам.
Ефективне застосування методів арт-терапії, пісочної терапії в роботі з пацієнтами.
Ефективне застосування психотерапевтичних методик.
Розробка та проведення тренінгів корекційного та розвивального спрямування.
Індивідуальне та групове консультування клієнтів.
Ведення необхідної документації та складання профілю особистості для експертиз.

Молодший медичний працівник

з 07.2004 по 09.2008 (4 роки 2 місяці)
Вінницьке відділення всеукраїнського благодійного фонду допомоги жертвам насильства, Вінниця (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Освіта

Національна академія державного управління при Президентові України

Державне управління в сфері охорони здоров'я, Київ
Вища, з 2010 по 2013 (2 роки 5 місяців)

Кваліфікація: "магістр державного управління"

Вінницький соціально - економічний інститут вищого навчального закладу «Відкритий міжнародний університет розвитку людини « Україна»

Психологія, Вінниця
Вища, з 2005 по 2009 (3 роки 9 місяців)

Кваліфікація: "психолог, викладач вищого навчального закладу"

Додаткова освіта та сертифікати

Вінницький психотерапевтичний навчальний проект з системної сімейної психотерапії

2010 рік -2012 рік

Програма ЄБРР для жінок керівників та засновників власних бізнесів "Жінки в бізнесі"

2017 рік-2018 рік

Дія. Цифрова освіта

1 день
Сертифікат

E-commerce & Digital marketing

2024, 4 місяці
Сертифікат

Грантова програма "Відважна 2.0"

2024, 6 місяців

АІ в системі рекрутингу

2024, семінар

HR bp, програма підготовки від Laba

2025, 3 місяці

Знання і навички

  • MS Office
  • Користувач ПК
  • Користувач Internet
  • MS PowerPoint
  • Internet Explorer
  • Email
  • Робота з оргтехнікою
  • Управління персоналом
  • САПР
  • ЛІГА:ЗАКОН
  • Законодавство України
  • Facebook
  • Viber
  • Telegram
  • LinkedIn
  • Work.ua
  • Robota.ua
  • Ведення кадрового обліку
  • Комунікабельність
  • Підбір керівного персоналу
  • Підбір персоналу для рітейлу
  • Побудова HR-бренду
  • Онбординг персоналу
  • MS Excel
  • Проведення тренінгів
  • Користувач Бітрікс24
  • Уміння користуватись оргтехнікою
  • Організація роботи персоналу
  • Management of E-commerce projects
  • Управлінські навички

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Електронна пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Захоплення: саморозвиток, подорожі.

Риси характеру: цілеспрямована, відповідальна, комунікабельна,та емоційно зріла, здатна розставляти пріоритети та приймати рішення, швидко навчаюсь.

Зацікавлена у підвищенні професійного рівня та вивченні іноземних мов.

Готова працювати на досягнення результату в компанії, яка динамічно розвивається.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: