Валерия

Адміністратор, 30 000 грн

Розглядає посади:
Адміністратор, Customer support representative, Помічник керівника
Вид зайнятості:
повна
Вік:
21 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор центру ментального відновлення «Незламна»

з 10.2023 по 02.2025 (1 рік 4 місяці)
Фонд Маша, ГО, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Фонд має психологічний центр в Києві, який надає безкоштовні послуги для постраждалих жінок та дітей під час війни. Адміністратор є основною ланкою між психологами та клієнтами.

Обов’язки:
• введення СРМ-системи
• комунікація з жінками, які постраждали під час війни, для запису на консультацію до психолога/писхіатра
• формування груп для стабілізування стану клієнток (йога, телісна терапія, група підтримки для жінок, що чекають чоловіків з фронту і тд)
• введення документації

Адміністратор салону краси

з 06.2023 по 08.2023 (2 місяці)
«Артишок», Київ (Краса, фітнес, спорт)

Обов’язки:
• створення контекту для сторніки в інтстаграм (сторіс, пости)
• комунікація з клієнтами: орієнтування їх в послугах салону та запис на процендури
• налагодження робочого графіку майстрів
• забеспечення порядку в салоні

Адмінастратор «Сімейної кімнати»

з 08.2022 по 09.2023 (1 рік 1 місяць)
БО «ФДРМ в Україні», Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

На території лікарні «ОХМАТДИТ» розташована невелика кімната, де батьки з хвороми дітками можуть перепочити, відполіктися від різних лікарських маніпуляцій.

Обов’язки:
• комінікація з батьками та дітками, які відвідують «Сімейну кімнати» для відпочинку впродовж лікування
• введення документообігу (контроль наявності документів, підготовка актів, редагування договорів та наказів)
• оформлення замовлень щодо потреб «Сімейної кімнати»
• організаці свят для діток (замовлення кульок, тортів, декору і тд)

Знання і навички

  • Ведення CRM
  • Дисциплінованість
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Ведення документації
  • Адміністрування офісу
  • Стресостійкість
  • Неконфліктність
  • Доброзичливість
  • Інвентаризація
  • Працьовитість
  • Продуктивність

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Українська — вільно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: