- PRO
Олена
Проєктний менеджер
- Розглядає посади:
- Проєктний менеджер, Керівник по роботі з партнерами
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 49 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/14515120/
Досвід роботи
Радниця з гендерних питань
з 07.2025 по нині
(1 місяць)
Дружківська міська військова адміністрація, Дружківка (Освіта, наука)
Займаю посаду на громадських засадах.
Надаю професійні консультації керівництву та працівникам міської ради щодо інтеграції принципів гендерної рівності в місцеві політики, програми та рішення.
Брала участь у розробці та вдосконаленні стратегічних документів громади з урахуванням гендерної складової.
Консультую депутатів, посадових осіб, фахівців управлінь та відділів щодо впровадження державної гендерної політики на місцевому рівні.
Організовую й проводжу онлайн тренінги, навчальні сесії та інформаційні зустрічі для підвищення обізнаності працівників органів влади та громадськості з питань гендерної рівності та інклюзії.
Залучаю зовнішніх експертів і партнерські організації для підсилення інституційної спроможності громади в питаннях рівності прав та можливостей.
🧰 Ключові компетенції у цій ролі
•️ Консультаційна підтримка місцевих органів влади.
•️ Гендерно-чутлива експертиза рішень і документів.
•️ Навчання та підвищення компетентності персоналу.
•️ Побудова діалогу між громадськістю й владою на засадах рівності.
•️ Впровадження інклюзивного підходу в управління громадою.
Проєктний менеджер
з 05.2023 по 07.2025
(2 роки 2 місяці)
Acted, Київ (Освіта, наука)
Фахівчиня проекту «Засоби до існування та економічна безпека»
Успішно реалізувала багаторівневий проєкт "Забезпечення розширення економічних прав та можливостей жінок для відновлення та розвитку" у Чернігівській та Сумській областях на деокупованих територіях та в громадах на межі зон конфлікту, використовуючи гранти, тренінги, консультації та регулярний польовий моніторинг у відрядженнях.
Виконала ключові компоненти проєкту SEED, за напрямками:
•️ гранти на самозайнятість та мікропідприємництво;
•️ гранти на навчання в ІТ (по всій території України);
•️ Центри денного догляду;
•️ Центри бізнесконсультування для жінок;
•️ гранти на підтримку малого підприємництва;
•️ STEM та Rebuild Ukraine в школах та перспектива кар'єри для учнів та учениць старших класів;
•️ підтримка центрів зайнятості;
•️ курси професійного навчання швачок;
•️ курси професійного навчання різних напрямків для представників малого підприємництва;
•️ тренінги по психологічній та домедичній допомозі для представників цільових громад;
•️ ветеренарні сесії та сесії з розвитку сільського господарства для бенефіціарів цільових громад.
Планувала й організовувала конкурсні відбори виконавців/грантоотримувачів різних напрямків: малий і середній бізнес, громадські організації, комунальні заклади, курси професійного навчання, STEM-освіта.
Забезпечувала наставництво та методичну підтримку для грантоотримувачів: розвиток бізнесу/діяльності, моніторинг прогресу, оцінка потреб у навчанні персоналу.
Готувала документацію та забезпечувала відповідність проєктної діяльності фінансовим, логістичним та звітним стандартам; підтримувала тісну координацію з внутрішніми відділами ACTED (фінанси, логістика, MEAL, відповідність, безпека).
Планувала проєктні заходи разом із керівником проєкту: розробка активностей, польові візити для перевірки, ефективний перерозподіл ресурсів.
Організовувала та проводила інформаційні сесії та публічні заходи у громадах, що постраждали від конфлікту; підтримувала регулярну комунікацію з місцевою владою, громадськими організаціями, постачальниками та іншими стейкхолдерами.
Проявляла ініціативу під час нестачі персоналу: брала на себе додаткові завдання, перерозподіляла обов’язки та підтримувала командну ефективність.
Узяла участь у міжнародному обміні молодіжними працівниками в Мюнхені (2024), після чого провела в Україні семінар з інтеграції глобальних практик у місцеві інклюзивні стратегії. Після чого розробила та провела національний тренінг:
«Денний догляд як інструмент соціальної інтеграції: виклики та рішення. Міжнародний досвід та українські реалії».
🧰 Ключові компетенції та навички
•️ Управління проєктами, стратегічне планування, моніторинг та оцінка, координація команди.
•️ Робота з вразливими групами: жінки, молодь, малі підприємці.
•️ Наставництво, нарощування потенціалу команд і бенефіціарів.
•️ Публічні виступи, фасилітація заходів (до 3000 учасників).
•️ Сильні комунікативні навички, гнучкість, вміння вирішувати проблеми, проактивність.
•️ Розр
Спеціаліст з партнерства
з 04.2022 по 05.2023
(1 рік 1 місяць)
Acted, Київ (Освіта, наука)
Організовувала конкурсні відбори та координувала взаємодію з партнерами (громадськими організаціями, комунальними установами, благодійними фондами) для реалізації гуманітарних завдань у сферах:
•️ відновлення житла
•️ забезпечення харчуванням
•️ доступ до води
•️ надання психологічної, грошової та юридичної допомоги населенню
в Дніпропетровській, Сумській, Харківській, Запорізькій, Київській, Черкаській, Полтавській, Донецькій та Чернігівській областях.
Створила базу надійних партнерів, що забезпечила якісне та швидке проведення конкурсів і виконання гуманітарних завдань в умовах надзвичайних ситуацій.
Забезпечувала підготовку та супровід грантових заявок і звітів: від етапу написання до затвердження та виконання, включно з перевіркою відповідності донорам.
Вела документацію проєктів та бази даних: облік відвідувань, аналітичні звіти, регулярне оновлення в електронному та паперовому вигляді.
Підтримувала діяльність MEAL-підрозділу під час моніторингу та оцінки реалізації проєктів, впроваджувала їхні рекомендації для підвищення ефективності й максимізації впливу.
Готувала наративні звіти та брала участь у підготовці фінансових звітів завдяки регулярному бюджетному моніторингу.
Підтримувала керівника проєкту в розробці щотижневих та довгострокових планів роботи, особливо в частині управління інформацією та координації діяльності партнерів.
🧰 Ключові компетенції у цій ролі
•️ Побудова партнерських відносин та розвиток мережі виконавців.
•️ Організація конкурсних відборів підрядників і грантоотримувачів.
•️ Координація між відділами та партнерами на багаторівневих проєктах.
•️ Знання гуманітарного сектору та потреб вразливих груп населення
•️ Висока якість ведення документації та дотримання вимог донорів
Проєктна менеджерка, засновниця
з 04.2020 по нині
(5 років 4 місяці)
ГО Мотиваційне коло, Київ (Освіта, наука)
Заснувала й очолюю громадську організацію, що реалізує проєкти на перетині тем жіночого лідерства, рівності прав, запобігання ґендерно зумовленому насильству, включно з домашнім.
Відповідальна за повний цикл управління проєктами: підготовка й виграш заявок на конкурсах різного рівня, впровадження, моніторинг, звітування та PR-супровід.
Приклади проєктної діяльності в 2024–2025 роках:
•️ проєкт «Точка опори: безпечний простір для життя й відновлення»;
•️ чотири проєкти з ініціативи зі зміцнення місцевих жіночих мереж у контексті миробудівних зусиль України.
Організовувала зовнішні й внутрішні активності: популяризація ідей рівності у громадах, руйнування стереотипів через неформальну освіту та культурні заходи.
Організувала масовий культурний захід у межах фестивалю «З країни в Україну» (локація «Щаслива Україна», Дружківка, 2021).
Керувала інформаційним блоком організації: розробка контент-планів, ведення й розвиток 13 груп і 5 сторінок у Facebook, блог.
Громадська активність і вплив:
Членкиня Донецької коаліції 1325 «Жінки. Мир. Безпека» від моменту її створення (2021) до сьогодні.
Впливаю на рівні Дружківської громади на обговорення питань безпеки, рівності та участі жінок у прийнятті рішень.
Активно залучена до адвокаційних процесів щодо оновлення місцевих та національних Планів дій з виконання Резолюції РБ ООН 1325 «Жінки. Мир. Безпека».
🧰 Ключові компетенції у цій ролі
•️ Лідерство та стратегічний розвиток організації.
•️ Управління грантовими проєктами від заявки до реалізації.
•️ Побудова й координація жіночих мереж і ініціатив.
•️ Організація масових заходів і культурних подій.
•️ Адвокація та залучення громади до прийняття рішень.
•️ Кризові комунікації та побудова позитивного іміджу
Координаторка з гендерних питань
з 11.2018 по 07.2021
(2 роки 8 місяців)
ГО «Бюро гендерних стратегій і бюджетування», Дружківка (Освіта, наука)
Створювала та налагоджувала роботу консультативно-дорадчих органів у громадах Донецької області з питань реалізації гендерної політики.
Взаємодіяла з місцевими органами влади, громадськістю, самодопомоговими групами та мобілізаторами громад щодо підтримки в створенні та роботі рад із гендерної рівності.
Організовувала й проводила зустрічі, робочі наради, тренінги, засідання координаційних рад на тему впровадження державної гендерної політики й гендерно-орієнтованого бюджетування на рівні громад.
Складала експертно-аналітичні висновки щодо спроможності і потенціалу громад до впровадження механізмів забезпечення гендерної рівності та впровадження гендерноорієнтованого бюджетування; надавала підтримку у розробці річних планів роботи.
Організовувала консультації з залученням зовнішніх експертів для посилення місцевих стратегій гендерної політики.
🧰 Ключові компетенції у цій ролі
•️ Побудова діалогу між владою, громадськими організаціями й громадами.
•️ Консультативна підтримка й тренінгові програми з питань гендерної політики.
•️ Розробка річних планів і локальних стратегій із урахуванням принципів гендерної рівності.
•️ Гендерно-орієнтоване бюджетування та місцеве врядування.
Начальник відділу рекрутингу
з 02.2017 по 09.2023
(6 років 7 місяців)
Дружківський міський центр зайнятості, Дружківка (Пошук персоналу, HR)
Запровадила напрям рекрутингу «з нуля» у Державній службі зайнятості, створивши сучасну систему підбору персоналу та взаємодії з роботодавцями.
Планувала та прогнозувала потреби у персоналі спільно з роботодавцями, будувала довгострокові партнерства.
Проводила тренінги різних форматів для широких аудиторій з тем:
•️ мотивація та адаптація персоналу
•️ бізнес-планування
•️ написання грантових заявок
•️ фандрейзінг. краунфандінгові платформи
•️ техніки пошуку роботи
•️ брендинг та SMM для бізнесу й роботодавців
Створила "бренд центру зайнятості" у соцмережах, розвиваючи сторінки на Facebook та спільноту у Viber.
Заснувала й розвивала проєкти:
•️ «Центр пошуку роботи» (2016) — надання дистанційних і онлайн-консультацій з підбору персоналу, кар’єрного коучингу та особистого розвитку ([сторінка]([
•️ «Центр підприємництва» (2018) — послуги для самозайнятих, підтримка бізнесу та консультування роботодавців.
•️ Розробляла практичні рекомендації та брала участь у створенні функціоналу для Інституту консультантів роботодавців Державної служби зайнятості.
Додаткові проєкти:
Співпрацювала з UNDP, IOM, USAID як експертка з працевлаштування підприємців та керівників бізнесу.
Учасниця розробки і тренерка навчальних програм для регіональних керівників відділів роботи з роботодавцями Державної служби зайнятості:
•️ ефективні комунікації та впровадження Інституту консультантів роботодавців
•️ практичні аспекти рекрутингу та підбору персоналу
🧰 Ключові компетенції у цій ролі
•️ Впровадження інноваційних рішень у державному секторі
•️ Побудова ефективної системи рекрутингу й роботи з ринком праці
•️ Кар’єрний коучинг та наставництво для шукачів і керівників
•️ Розробка тренінгових програм та методичних рекомендацій
•️ Просування організації через брендинг і цифрові канали.
Директорка філії
з 11.2016 по нині
(8 років 9 місяців)
Дружківське відділення Товариства «Знання» України, Дружківка (Освіта, наука)
Керівник проектів на громадських засадах. Маю досвід координації кількох проектів одночасно. Розробка та впровадження інформаційних та освітніх технологій. Організація додаткової безперервної освіти дорослих. Розробка та впровадження освітніх програм та курсів для учасників різного рівня та кількості: онлайн, офлайн, дистанційно. Забезпечення курсу економічних реформ та політичних трансформацій, екологічної культури, економічних знань, державної регіональної політики, розвитку місцевого самоврядування.
Забезпечувала організаційний та методичний супровід слухачів на всіх етапах навчання.
🧰 Ключові компетенції у цій ролі
Управління освітніми проєктами різного масштабу.
Розробка та адаптація навчальних програм під потреби цільових аудиторій.
Організація й підтримка безперервної освіти для дорослих.
Комунікації та співпраця з державними й місцевими органами влади.
Впровадження сучасних освітніх технологій.
Засновниця та керівниця
з 10.2016 по 02.2022
(5 років 4 місяці)
Мотиваційний бізнес-клуб, Дружківка (Освіта, наука)
Створила та очолила бізнес-клуб, який став платформою для розвитку навичок підприємництва, адаптації ВПО та підтримки бізнес-ініціатив у громаді.
Організувала та провела понад 50 навчальних заходів (тренінги, вебінари, майстер-класи, бізнес-ігри) для різних цільових аудиторій.
Здійснювала "діагностику потреб учасників до початку навчання й післятренінговий супровід", що підвищувало ефективність програм.
Розробила й проводила тренінгові заходи відповідно до корпоративної ціннісно-компетентнісної моделі, включно з фокусними завданнями.
Напрями діяльності та відповідальності:
•️ розвиток самозайнятості, створення та масштабування бізнесу.
•️ підвищення мотивації працівників і керівників підприємств.
•️ ефективне управління персоналом та адаптація до змінного середовища.
•️ HR-маркетинг, брендинг, просування бізнесу в соцмережах
Забезпечувала повний цикл організації та проведення навчальних програм і аналізувала їхню результативність.
🧰 Ключові компетенції у цій ролі
•️ Коучинг підприємців і керівників.
•️ Підготовка та проведення освітніх і мотиваційних програм.
•️Побудова корпоративних стратегій розвитку персоналу.
•️ Використання сучасних інструментів HR-маркетингу та бізнес-комунікацій.
•️Навички фасилітації та гейміфікації навчання.
Головна спеціалістка фінансово-аналітичного відділу
з 04.2008 по 04.2018
(10 років)
Донецький обласний центр зайнятості, Донецьк (Пошук персоналу, HR)
Керувала фінансовими потоками області та забезпечувала раціональне використання коштів Фонду соціального страхування на випадок безробіття.
Складавала бюджети й фінансові заявки, розподіляла фінансування між підрозділами відповідно до потреб і планів роботи.
Готувала фінансову звітність у щоденному, щотижневому, щомісячному, квартальному та річному форматах.
Аналізувала фінансово-господарську діяльність установи та ефективність використання коштів.
Забезпечувала взаємодію з Державною казначейською службою, банківськими установами та фондами соціального страхування.
Опрацювала великі масиви фінансової інформації для стратегічного планування та прийняття управлінських рішень.
🧰 Ключові компетенції у цій ролі
Фінансове планування та бюджетування.
Аналітика й обробка великих обсягів даних.
Контроль за ефективним використанням коштів.
Підготовка фінансової звітності відповідно до державних стандартів.
Взаємодія з державними й фінансовими установами.
Головна спеціалістка відділу взаємодії із соціальними партнерами та гр
з 03.2006 по 04.2008
(2 роки 1 місяць)
Донецький обласний центр зайнятості, Донецьк (Пошук персоналу, HR)
Забезпечувала комунікацію та співпрацю з соціальними партнерами, роботодавцями та громадськими організаціями на регіональному рівні.
Організовувала масові заходи, прес-конференції, презентації та інші публічні активності для підвищення поінформованості населення про послуги служби зайнятості.
Розробляла іміджеві, брендингові та PR-кампанії, спрямовані на формування позитивного іміджу установи в суспільстві.
Готувала експертно-аналітичні висновки щодо взаємодії зі ЗМІ, розробляла рекомендації для покращення інформаційної політики.
Писала статті, прес-анонси та прес-релізи для регіональних і всеукраїнських видань.
Адмініструвала й наповнювала контентом вебпортал Донецького обласного центру зайнятості.
🧰 Ключові компетенції у цій ролі
Комунікації зі стейкхолдерами та соціальними партнерами.
Організація публічних заходів та кампаній.
PR, брендинг і розробка іміджевих стратегій.
Робота зі ЗМІ: написання текстів, прес-матеріалів, аналітики.
Складання експертно-аналітичних висновків.
Управління контентом онлайн-платформ.
Освіта
First School of Recruitment.in.UA
Рекрутер, Київ
Вища, з 2019 по 2019 (менш ніж 1 рік)
Донецький державний університет управління
Магістр невиробничого менеджменту, Донецький університет, Донецьк
Вища, з 2002 по 2008 (6 років)
Торезький гірничодобувний технікум
Екологія. Еколог-технолог, Чистяківський університет, Чистякове
Вища, з 1991 по 1995 (4 роки)
Додаткова освіта та сертифікати
Курс з підготовки Радниць з гендкрних питань
2023-2024, 1 рік
Цифрова трансформація процесів місцевого самоврядування. Проект UNEW
(2022, 2 місяці)
Академія Фонду соціальних інновацій, «З країни в Україну». Управління проектами. Фандрейзинг.
(2019-2021, 8 місяців)
Інноваційна навчальна програма Української бізнес-школи «Керуючий власник»
(2021, березень)
Онлайн-школа організаційного розвитку для громадських організацій Донецької та Луганської областей
(2020, 1 рік)
Курс «Підвищення професійних компетенцій роботодавців-консультантів»
(2021)
Школа громадської активності заради безпеки та згуртованості громад
(2020. Навчання для тренерів.)
Школа персоналу. Посада: Директор з персоналу
(2016, 8 місяців)
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- MS PowerPoint
- Internet Explorer
- Canva
- Google Slides
- Организация Фестивалей и международных Открытых чемпионатов
- Користувач Internet
- Користувач ПК
- Проведення презентацій
- Підбір персоналу з урахуванням умов ринку праці
- Мотивація та адаптація персоналу.
- Навички копірайтингу та візуалізації ідеї. Спеціаліст SMM
- Розробка та проведення навчальних програм, курсів, вебінарів
- Проведення PR-компаній. Соціальне партнерство.
- Публічні виступи
- Проєктна діяльність. Написання грантових заявок.
- Організація масових заходів (від 100 до 3000 осіб)
- Планування
- Запуск і повний супровід проєктів «під ключ»
- Цілеспрямованість
- Уміння аналізувати
- Управління командою
- Trello
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — середній
Додаткова інформація
На громадських засадах займаю посаду Радниці з гендерних питань у Дружківській міській військовій адміністрації:
•️ Консультую керівництво й депутатів щодо інтеграції гендерної рівності в політики громади
•️ Участь у вдосконаленні стратегічних документів із гендерною складовою
•️ Проведення навчальних сесій, тренінгів та інформаційних зустрічей для підвищення обізнаності
•️ Взаємодія з зовнішніми експертами та організаціями для розвитку інституційної спроможності громади
Досвід роботи з основними інституційними донорами та агенціями: USAID, UNDP, UN WOMEN, IOM, Acted, Український культурний фонд, Український жіночий фонд, PWAG, Pakt Ukraine.
Досвід співпраці з партнерами з розвитку під час підготовки та реалізації програм, підготовки описових і фінансових звітів.
Авторка публікації «Пошук персоналу в регіонах за допомогою державних центрів зайнятості» у спеціалізованому українському журналі «Управління персоналом» (посилання: https://e.hrliga.com/node/2607).
Нагороджена Почесною грамотою Державної служби зайнятості за 2-ге місце та участь у конкурсі «Розвиваємо державну службу зайнятості разом» (2019).
Увійшла до ТОП-100 жінок Донеччини в національному рейтингу 2019 року в номінації «Державні службовці», нагороджена дипломом за значні досягнення у професійній кар’єрі та суспільній діяльності як гідний приклад для жінок України.
Нагороджена Почесною грамотою Товариства «Знання» України за значний внесок, поширення сучасних знань та духовне збагачення українського суспільства (2018).
Особистий блог: Job Search Centre https://jscentre.blogspot.com/
Схожі кандидати
-
Менеджер проєктів
45000 грн, Київ -
Менеджер проєктів
Київ, Суми , ще 2 міста -
Координатор проєктів, керівник гуманітарної організації, фахівець
Київ -
Директор будівельної компанії, керівник проєкту
Київ -
Operation, project manager
50000 грн, Київ, Львів -
Головний інженер проєктів
Київ