• Файл

Ірина

Інспектор відділу кадрів

Вік:
37 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Музальова Ірина Станіславівна

м.Київ
тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи:
Червень 2021 – лютий 2022 (Неофіційне працевлаштування)
ТОВ «Ліберті Медіа Продакш», ТОВ «Ліберті Продакшн», асистент продюсера, офіс-менеджер
• робота з ФОП та ПП;
• Робота з кадровими та адміністративними документами;
• Робота з вхідними/вихідними документами;
• Координація розкладу продюсера;
• Бронювання локацій на етапі кастингу, організація логістики на дрібних зйомках;
• Контроль бюджета (допомога в обліку витрат і ведення документації, допомога в підготовці звітів);
• Робота з відвідувачами та учасниками (прийом, організація зустрічей);
• Супровід команди у відряджені за кордоном;
• Рішення організаційних питань (закупівля дрібного реквізиту, котроль за виконанням поставлених задач, забезпечення життєдіяльності в офісі).

Червень 2020 – травень 2021
ТОВ «НЕСТ ПЛЮС», менеджер з персоналу
• Оформлення прийому, переведення та звільнення працівників;
• Заповнення, ведення обілку та зберігання трудових книжок;
• Ведення обліку особового складу працівників;
• Формування та ведення особових справ працівників та внесення змін, повязанних з трудовою діяльністю;
• Ведення особових карток П-2;
• Ведення обліку надання відпусток працівникам, здійснення контролю за складанням та додержанням графіків відпусток;
• Надання довідок про теперешню і минулу трудову дільність працівників;
• Формування та ведення табелю обліку робочого часу працівників на підприємстві;
• Заповнення лікарняних листів непрацездатності та складання протоколів із соціального стахування;
• Ведення кадрового обілку в програмі 1С ЗУП 8.3;
• Складання встановленної звітності про роботу кадрів.

Жовтень 2010 – червень 2020
ПАТ «Нерухомість столиці», менеджер з адміністративної діятельності.
• Докуметообіг;
• Робота з вхідними/вихідними документами;
- Прийом і розподіл вхідної кореспонденції та електронної пошти;
- Прийом і розподіл телефонних дзвінків (міні АТС);
• Забезпечення життедіяльності підприємства (заказ води, канцелярії..)
• Прийом відвідувачів;
• Робота з кадровими та адміністративними документами;
• Підготовка інформації для керівника;
• Організація зустрічей, нарад;
• Робота в архіві;

Лютий 2010р. – жовтень 2010р. – головний спеціаліст Управління житлово-комунального господарства Деснянської районної у місті Києві державної адміністрації:
- контроль роботи підприємств по обслуговуванню ліфтів;
- складання звітів по встановленню приладів обліку;
- надання щоденної звітності з питань, які покладені на відділ;
- підготовка матеріалів, відповідей за листами підприємств, скаргами та заявами громадян з питань, які покладені на відділ.
- здійснення контролю за ремонтом та заміною інженерних мереж (зовнішніх та внутрішньо будинкових);
- здійснення контролю якості надання послуг АЕК „Київенерго”, ВАТ „Київводоканал”, „Київгаз”, СРНУ-7;
- розгляд звернень з питань якості послуг;
- обстеження будинків, квартир та бойлерних;
- аналіз якості послуг, що надаються;
- підготовка пропозицій щодо роботи служб в районі;
- виконання інших доручень з питань житлово-комунального господарства начальника управління та начальника відділу.

Освіта:
2010р. - Диплом магістра зі спеціальності «менеджмент зовнішньоекономічної діяльності», Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна» (ВМУРоЛ «Україна»).
Додаткова освіта: Сертифікат навчального центру «Данко» з курсу : «Кадрова справа, 1С зарплата та управління персоналом 8.3»

Особисті якості
Здатність швидко навчатися новому, працюю швидко, але якісно, вміння працювати в команді, здатна працювати в режимі багатозадачності.
Комунікабельність, дисциплінованість, старанність, відповідальність.

Додаткові відомості
Знання мов - українська - володію вільно,
англійська - базова.
Впевнений користувач ПК (MS Windows, MS PowerPoint, MS Exсel, MS Word, Internet) і оргтехніки.
Права категорія «В»

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: