• PRO

Viktoriia

Директор із закупівель

Вид зайнятості:
повна
Вік:
42 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор із закупівель

з 08.2024 по 07.2025 (11 місяців)
This is Пивбар, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Мережа ресторанів This Is Пивбар (3 концепти, 10 закладів)
серп 2024 - Нинішній
Управління відділом закупівель, пріоритизація задач;
Забезпечення відповідності процесу закупівель внутрішнім політикам та
регламентам компанії.
Забезпечення внутрішніх процесів логістикою
Управління товарними залишками мережі
Формування бюджету та контроль його використання;
Аналіз бізнес-процесів через lean-методолгію (Kaizen)
Розробка операційних процесів закупівель, націлених на оптимізацію
через стандартизацію та розподіл відповідальності
Аналіз ринку постачальників, пошук нових
Робота з постачальниками: укладання договорів, дисциплінування
партнерських домовленностей, систематичний перегляд умов співпраці
Щорічна договірна компанія с постачальниками алкогольної группи з
розрахунками ретробонусів
Взаємодія з іншими підрозділами підприємства
Підготовка звітності та аналітичних даних по напрямку діяльності

Директор із закупівель

з 05.2023 по 07.2024 (1 рік 2 місяці)
Salateira, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Мережа ресторанів здорового харчування Salateira (16 закладів у м.Київ)
Управління командою відділу (постановка задач та контроль виконання)
Ведення переговорів з прямими виробниками, імпортерами, ТЗ для
виробників щодо виробництва екзклюзивних продуктів для мережі
Укладання маркетингових договорів та контроль їх виконання
постачальниками
Координація та контроль роботи РЦ (через керівника РЦ)
Ведення внутрішньої транспортної логістики
Аналіз, планування, котроль Food & Paper cost, заходи по зниженню
Ведення внутрішнього імпорту
Бюджетування закупівель та логістики, контроль дотримання
Формування реєстру платежів
Робота с бізнес процесами, їх автоматизація

Керівник відділу закупівель

з 08.2022 по 05.2023 (9 місяців)
БагатоЛосося, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Організація роботи закупівельної діяльності компанії: Робота з існуючими
та пошук нових постачальників, проведення торгів та укладання
договорів по валовій сировині, упаковці, витрат. матеріалам
Робота з рекламаціями, покращення існуючих умов, вирішення спірних
питань
Аналіз, оптимізація та контроль витрат
Планування та бюджетування закупівель
Контроль документообігу
Операційна діяльність: Автоматизація закупівельного процесу:
Написання ТЗ Впровадження Тестування
Відкриття нових закладів offline формату (пошук та організація
пропрацювань та дегустацій для нового меню)
Запуск розподільчого цеху (РЦ) у м. Київ: укладання договорів з
імпортерами та локальними постачальниками фреш групи (охл. риба,
овочі, фрукти), пошук обладнання для пакування
Основні KPI – Food & Packing cost

Керівник відділу закупівель

з 08.2017 по 08.2021 (4 роки)
Samna, ресторан, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Мережа ресторанів (The Burger, Bar, Cake, Burger Mexico, SHO, Samna wine &
kitchen by Meir Adoni), крафтова броварня «2085»
Алкогольна та б/а група, тютюнові вироби, продукти харчування, госп.
товари, таропакувальні матеріали, інгредієнти для варіння пива.
Керівництво відділом: підбір, навчання, ротація; мотивація, контроль
виконання задач.
Забезпечення наявності товару за категоріями у потрібній кількості та
необхідній якості
Пошук нових постачальників, узгодження умов роботи (знижки, зміни
вхідних цін, умов оплати, доставки, фасування тощо), вирішення спірних
питань, відстоювання інтересів підприємства.
Укладання договорів.
Аналіз пропозицій щодо маркетингових активностях (ретро-бонуси),
розрахунок комерційного прибутку, контроль виконання.
Аналіз FP cost, заходи щодо зниження
Відкриття нового ресторану: закупівля всіх груп товарів, узгодження з
постачальниками вигідних для нового підприємства умов
Контроль кредиторської заборгованості, побудова графіків платежів.
Управління автопарком: табелювання водіїв, побудова графіка роботи
Контроль планових ТО, сервісне обслуговування маршрутизація

Керівник відділу

з 02.2012 по 10.2015 (3 роки 8 місяців)
МХП, ПрАТ, Київ (Харчова промисловість)

Забезпечення відвантажень продукції на експорт (своєчасна підготовка
супровідної документації, організація митного оформлення, шляхом
залучення брокерських компаній, пошук авто-
, морського, залізничного
транспорту; забезпечення наявності продукції на місцях навантаження;
пошук складських приміщень для зберігання продукції), укладання
договорів із залученими компаніями
Оцінка логістичних, комерційних ризиків; планування та формировання
бюджету на період (тиждень/місяць/рік), контроль виконання;
Управління витратами: аналіз, планування, контроль при забезпеченні
відвантажень на експорт (доставка, там.оформлення, зберігання на
орендованих складах);
Ведення загальної звітності керівництву та її автоматизація;
Створення презентацій для виступів на внутрішньокорпоративних
нарадах;
Загальна адміністративна діяльність по роботі відділу (постановка
завдань, контроль та аналіз їх виконання; оцінка персоналу: рівні
компетенцій, відповідність займаній посаді, ротація всередині відділу;
розвиток: організація тренінгів, семінарів).

Логіст

з 06.2008 по 02.2012 (3 роки 8 місяців)
МХП, ПрАТ, Київ (Харчова промисловість)

Головний менеджер з логістики

Пошук автотранспорту для організації вивезення продукції з виробничих
підприємств на філії та клієнтів холдингу;
Пошук складських приміщень для розміщення продукції для зберігання
на всій території України.
Аналіз та укладання Договорів.
Замовлення сировини для забезпечення виробничих підприємств
холдингу;
Загальна звітність керівництву.

Менеджер з логістики

з 08.2006 по 07.2008 (1 рік 11 місяців)
МХП, ПрАТ, Київ (Харчова промисловість)

Освіта

Київський промислово економічний коледж

Економіка підприємства, Київ
Вища, з 1998 по 2003 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Основи складської логістики

2007

Управління витратами та логістичнимизапасами: Розмір має значення

2009

Вирішення проблем та прийняття рішень

2010

Ефективні комунікації

2012

Тайм-менеджмент

2013

Навички підготовки та проведення оцінки персоналу

2014

Зворотній зв'язок та нематеріальна мотивація

2015

Знання і навички

  • Стресостійкість
  • Уміння аналізувати
  • Управлінські навички
  • MS Excel
  • Ведення переговорів
  • Користувач 1С
  • Самостійне прийняття рішень
  • Ведення переговорів з постачальниками
  • Укладання угод
  • Інвентаризація
  • Імпортні операції
  • Закупівля продовольчих товарів
  • Водійські права кат. B
  • Управління персоналом
  • Ведення CRM

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: