Резюме від 17 березня 2020 PRO

Александр

Начальник відділу продажу, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
45 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу клієнтів мікро-, малого та середнього бізнесу

з 03.2018 по нині (6 років 2 місяці)
АТ Ощадбанк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

-організація ефективної роботи співробітників відділу по належному обслуговуванню діючих клієнтів та у процесі виконання поставлених перед відділом завдань: навчання, розвиток персоналу, налагодження комунікацій між співробітниками, планування роботи та контроль;
-забезпечення виконання доведених планових показників з продажу продуктів та доходності від діяльності;
-пошук та залучення на обслуговування потенційних клієнтів юридичних осіб мікро-, малого та середнього бізнесу, виявлення їх потреби щодо банківського обслуговування, в т. ч здійснення моніторингу клієнтської бази підрозділу з метою здійснення крос-продажів продуктів;
-організація і проведення зустрічі (перемовин) з клієнтами, презентації, підготовка та надання комерційних пропозицій клієнтам щодо співпраці;
-забезпечення координації роботи клієнтів мікро-, малого та середнього бізнесу на в частині взаємодії зі всіма необхідними підрозділами;
-участь у робочих нарадах, семінарах з питань, що належать до компетенції підрозділу;
-забезпечення проходження співробітниками відділу дистанційного навчання, участі в семінарах, тренінгах, за необхідності, проведення додаткового навчання;
-супроводження портфеля активних клієнтів мікро-, малого та середнього бізнесу, а саме: своєчасне інформування клієнтів про нові продукти і про всі зміни, які стосуються клієнтського обслуговування, забезпечення наявності (оновлення) актуальної інформації про клієнтів у системах;
-забезпечення розрахункового обслуговування корпоративних клієнтів за операціями з купівлі/продажу/обміну іноземної валюти та переказів іноземної валюти та в гривні з нерезидентами;
-здійснення ідентифікації, верифікацію та вивчення клієнтів мікро-, малого та середнього бізнесу, виявлення операцій, які підлягають фінансовому моніторингу, надання повідомлення про такі операції відповідальному працівнику з фінансового моніторингу;
-здійснення збору, перевірки необхідних документів для проведення кредитної операції, в т.ч. документарної операції та операції з авалювання векселів та інші дії відповідно до внутрішніх нормативних документів;
-здійснення оцінки фінансового стану клієнтів та оцінки репутації клієнтів при зборі документів;
-забезпечення підписання договорів за кредитними операціями, в т.ч. документарними операціями та операціями з авалювання векселів;
-приймання участі у перевірці стану та умов зберігання предметів забезпечення та інформування позичальника щодо продовження терміну дії договорів страхування;
-участь у заходах щодо роботи з простроченою заборгованістю (до 90 днів) та її погашення згідно діючих нормативних документів;
-виконання вимоги із забезпечення безпеки інформації, передбачені законодавством України.

Начальник відділу організації продаж

з 09.2016 по 03.2018 (1 рік 6 місяців)
АТ Ощадбанк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

організація роботи відділу, керівництво відділом, розподіл посадових завдань та обов'язків між працівниками відділу, контроль за їх виконанням;
- організація та координація установ віднесених до зони відповідальності (9 точок продажу близько 40 чоловік) з питань продажів продуктів та виконання планових завдань;
- аналіз та контроль продажів послуг в установах віднесених до зони відповідальності;
- контроль за дотриманням корпоративних стандартів та якістю обслуговування;
- збір, аналіз, консолідація звітності з продажів та підготовка звітності вищому керівництву;
- надання пропозицій щодо розвитку мережі, закриття установ, режиму роботи установ, чисельності працівників;
- навчання персоналу корпоративним стандартам, стандартам якісного обслуговування, нормативно-правовим документам, технологіям продажу, розвитку крос-продажів;
- доведення планових завдань до підлеглих установ та контроль їх виконання;
- організація інформування клієнтів щодо послуг шляхом проведення презентацій, розповсюдження рекламних матеріалів, листування, телефонних та очних переговорів з клієнтами;
- зустрічі з керівниками підприємств, організацій, установ з питань залучення на обслуговування, на партнерські програми;
- взаємодія з іншими підрозділами з питань продажів та розвитку бізнесу;
- аналіз клієнтської бази з метою здійснення крос-продажів;
- організація та проведення робочих нарад, семінарів, тренінгів з питань продажу та якості обслуговування
- участь у розгляді заяв, звернень клієнтів, вирішення складних та конфліктних ситуацій з клієнтами;
- проведення тематичних перевірок з питань продажів та якості обслуговування працівників установ, вигляду установ , обладнання, розміщення рекламних матеріалів;
- проведення виїзних перевірок, подання клопотання про притягнення до дисциплінарної та матеріальної відповідальності працівників, а також клопотання про заохочення;
- підбір працівників, співбесіда та оцінка компетенцій.

Директор філії

з 05.2012 по 05.2015 (3 роки)
ПАТ БАНК ФОРУМ, Житомир (Фінанси, банки, страхування)

- робота з персоналом відділення: планування, розподіл посадових завдань та обов’язків, контроль за їх виконанням; проведення навчань та тренінгів для підлеглих;
- забезпечення виконання відділенням планових завдань з продажу банківських продуктів та бюджетних показників діяльності, відкриття та розвиток підрозділу «з нуля»;
- аналіз динаміки доходів та витрат відділення, фінансового результату діяльності відділення;
- дослідження ринку продуктів та послуг, моніторинг конкурентного середовища в районі розташування підрозділу;
- контроль за дотриманням якості сервісу у підрозділі;
- залучення нових та організація якісного обслуговування існуючих клієнтів (юридичних і фізичних осіб);
- проведення переговорів із клієнтами – юридичними особами з питання обслуговування, підготовка і проведення презентацій перед трудовими колективами підприємств та організацій;
- налагодження стійких партнерських відносин із автосалонами, страховими компаніями, нотаріусами та агентствами з продажу нерухомості тощо (агентські програми);
- збір пакету документів по угоді в т.ч. проведення первинної оцінки платоспроможності клієнта - аналіз показників фінансової звітності на відповідність прийнятим нормативним значенням (вимоги кредитної політики);
- моніторинг наявного кредитного портфелю з метою недопущення прострочки;
- підписання документів в межах повноважень, визначених відповідною довіреністю банку.
- забезпечення дотримання працівниками відділення вимог законодавства України та внутрішніх нормативних актів, виконання вимог правил внутрішнього трудового розпорядку, правил охорони праці та пожежної безпеки;

Освіта

Державна агроекологічна академія України

Економічний, «Облік і аудит», Житомир
Вища, з 1996 по 2001 (4 роки 9 місяців)

кваліфікація економіст-бухгалтер

Додаткова освіта та сертифікати

тренінг-центр VAB академія (м. Київ) «Техніка ефективних продажів»

2008 1

тренінг-центр VAB академія (м. Київ) «Комплексне фінансове обслуговування клієнтів в структурному підрозділі банку»

2008 1

тренінг-центр VAB академія (м. Київ) «Ефективна комунікація»

2008 1

тренінг-центр VAB академія (м. Київ) «Ефективний менеджмент»

2008 1

ПАТ КБ «Правекс-Банк» «Ефективні продажі»

2010 1

ПАТ «БАНК ФОРУМ» «Ефективні продажі»

2012 1

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач ПК Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook Adobe Photoshop Робота з оргтехнікою ABBYY FineReader Відкриття підрозділу " з нуля" та виведення в беззбитковість Створення ефективного колективу Досягнення підрозділом високих результатів з залучення пасивів

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Французька — вище середнього

Додаткова інформація

Комунікабельність, ініціативність, вміння працювати в команді, високий рівень концентрації уваги, самостійність у прийнятті рішень, вміння брати на себе відповідальність, активність та висока працездатність.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: