Резюме від 27 квітня 2024 Файл

Сергій

Комерційний директор, керівник бізнес-напрямку, начальник відділу продажу

Вік:
46 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Казанцев Сергій Олександрович
Комерційний директор, керівник бізнес-напрямку, начальник відділу продажу
Дата народження 30 листопада 1977 р.
Місто Київ
Контактна інформація:
Тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта:
Повна вища, Київський національний університет будівництва та архітектури, спеціальність «Промислове та цивільне будівництво», інженер-будівельник, спеціаліст
Професійний досвід:
1998 – 2000 Технічний редактор у ГО «Інститут Національного Державознавства»
Сліпий набір та редагування текстів, зображень. Створення макетів брошур, листівок, макетування книжної продукції. Робота у Word, Exel, QXPres, Photoshop.
2000 - 2004 Менеджер з продажу будівельних матеріалів у ЗАТ «Центросталь-Домсталь»
Реалізація наступної продукції:
лакофарбова продукція;
склоблоків, стільниць, сантехнічних виробів Коло;
вініловий сайдинг та софіт Боришев, Вокс;
мансардні вікна Факро, Рото, Велюкс;
саморізи Езве, Кельнер;
продукція власного виробництва зі сталі оцинкованої та з покриттям (металочерепиця, профнастил, сталевий сайдинг та софіт, добірні елементи для покрівлі та фасаду).
2004 - 2005 Начальник відділу продажу ЗАТ «Центросталь-Домсталь»
2005 -2006 Начальник відділу реалізації і поставок ТОВ «Фастех»
2006 – 2008 Директор з продажу ТОВ «Фастех»
Основні показники, по яким оцінювалась ефективність роботи менеджерів:
• Вартість заключених договорів (ВД)
• % МП по ВД
• Кількість замірів
• Активність торогової команди
• Кількість зустрічей
• Кількість телефоних перемовин
Основні обов’язки керівника:
• Проведення консультацій менеджерів, з метою підвищення їх результативності та кваліфікації.
• Допомога у проведенні зустрічей з ключовими клієнтами.
• Підміняти менеджера у випадку його відсутності та при необхідності передзвонити чи призначити зустріч клієнту менеджера.
• Проводити щоденні координації.
• Регулярно проводити інспекцію бази 1С, контролювати правильність заповнення бази та максимального ефективного її використання.
• Проводити регулярний аналіз ключових клієнтів команди, бути в курсі про стан перемовин з ними, контролювати, щоб про цих клієнтів не забували та обробляли їх максимально якісно.
• Проводити регулярний, вибірковий аналіз телефоних перемовин (ЛП-телефонія, колл-трекінг), визначати помилки та успішні дії, на основі яких проводити корекцію роботи співробітників команди.
• Вести письмовий облік вдалих дій та типових помилок, контролювати, щоб цей досвід використовувався усіма учасниками команди.
• Контролювати замовлення що передаються до роботи на наявність високого відсотку маржинального прибутку та добиватися постійного зросту цього показника.
• Контролювати своєчасність та правильність заповнення графіків статистик та таблиці мотивації всередині відділу.
• Забезпечувати високу активність команди, постійно стимулювати команду до досягнення вищих результатів. Контролювати, щоб співробітники не простоювали без роботи та були постійно в робочому процесі.
• Бути надихаючим прикладом для членів команди, власним прикладом показувати як необхідно вести перемовини з клієнтами, яку активність проявляти та які результати необхідно досягати.
• Уважно стежити за проявами сильних сторін членів команди та у випадку виявлення – давати підтвердження.
• Підтримувати високий емоційний тон у команді. У випадку його падіння, з’ясовувати його причини та максимально швидко усувати їх.
• Брати участь у координаційних нарадах (щоденних координаціях, загальних зборах, нарадах по якості та ціноутворенню).
• Писати бойові плани, складати попередні замовлення на закупівлю.
• Вести графіки статистик.
• Підтримувати у собі високий емоційний тон.
• Збирати звіти, формувати та надавати їх за запитом безпосереднього керівника.
• Діяти згідно стандартів компанії та добиватися їх дотримання від співробітників компанії.
• Виконувати поставлені керівником задачі зі стратегічних програм.
• Збирати та втілювати корисну інформацію з метою покращення діяльності відділу продажу та компанії в цілому.
• Постійно удосконалювати технології продажу.
• Карати, дотримуючись градієнту етичного впливу.
• Півищувати власну кваліфікацію, постійно навчатися.
• Навчати та корегувати членів команди.
• Просувати чесність. У випадку виявлення махінацій, припиняти їх дію у компанії.
• Викоріняти плітки у власній команді.
• Вирішувати конфлікти, непорозуміння всередині команди та по відношенню до компанії.
• Контролювати наявність інструментів продаж у співробітників команди (прайси, зразки, каталоги та інш.)
• Контролювати наявність необхідних знань у співробітників команди та їх постійне зростання.
• Постійні координації з відділом закупівель та логістики, відділом маркетингу, відділами продажів, бухгалтерією.
• Пошук, перемовини та контроль за закупівельними цінами від постачальників.
• Складання бюджету та контроль його виконання.
• Допомога у підборі співробітників, забезпечення якісного стажування для нових співробітників команди.
• Контроль складання та редагування прайс-листів, каталогів, рекламних буклетів, лендінгів, проведення конкурентної розвідки щодо цінової ситуації на ринку.
• Контроль складання та редагування прайс-листів, каталогів, рекламних буклетів, лендінгів, проведення конкурентної розвідки щодо цінової ситуації на ринку, допомога та координація у розробці маркетингових заходів, спрямованих на підвищення продажу власної продукції та розвитку власного бренду, наповнення веб-сайту, участь у виставках, написанні методичних рекомендацій щодо використання та монтажу будівельних матеріалів.
• Контроль за участю у тендерах та при укладання договорів.
2011 – 2016 заступник директора з комерційних питань ПП «ТВФ «Світ Гнуття»
2016- 2021 індивідуальні консультації з розрахунку та продажу різноманітних типів скатних покрівель та фасадів:
• металочерепиця,
• бітумна черепиця,
• композитна черепиця,
• керамічна та цементно-пісчана черепиця,
• фальцева покрівля,
• сланцева покрівля,
• аксесуари та комплектуючі до покрівлі,
• гідро-, паро ізоляція та утеплення покрівель,
• металевий сайдинг, софіт, блок-хаус, металева дошка (типу «Горизонт»),
• водостічні системи (пластик, метал).

2022 -2024 служба в ЗСУ на посаді командир взводу, заступник командира роти.
2024 звільнений за станом здоров’я.

Професійні навики:
MS Word, MS Excel, MS Outlook, Mozilla, QXPres, Photoshop, 1С Підприємство, 1С Торгівля (УТП), Google-документи, Кровля Профі.
Мови: англійська зі словником, українська.
Водійське посвідчення категорії "B".

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: