• Файл

Анастасія

Регіональний менеджер

Розглядає посади:
Регіональний менеджер, Операційний директор, Регіональний директор, Керівник відділу підбору персоналу, Національний менеджер
Вік:
31 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Антонюк Анастасія
м. Київ
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
antonukn58@@gmail.co

Мета: робота, яка дозволяє реалізувати мій досвід та досягати покладених цілей.
Розглядаю вакансії операційного/регіонального директора, ризик - менеджера, керівника проектів.

Ключові компетенції:
Управління командою: підбір та формування сильної ефективної команди; командоутворення в компанії та побудова комунікації; аналіз компетенцій працівників та формування плану розвитку кожного.
Комунікація: використовую різні канали комунікації, які найкраще відповідають ситуації, впевнено виступаю перед різними аудиторіями, вирішую конфлікти та непорозуміння в команді.
Орієнтація на результат: формування стратегічних цілей розвитку регіонального підрозділу, планування та управління ресурсами для досягнення цілей, генерація та впровадження ідей/рішень задля підвищення рівня ефективності робочих процесів
Орієнтація на розвиток: розвиток професійних та управлінських навичок за рахунок навчання, участь в тренінгах.
Досвід роботи:
10.2016 - 07.2025 - Економ Клас, Київ (мережа магазинів одягу/товарів для дому)

03. 2021 – 07.2025: Регіональний директор (27-35 тт)

Основні задачі:
• Розробка стратегій розвитку філіалу на основі стратегічних цілей компанії та аналізу ринку/конкурентів
• Управління командою з метою досягнення фінансових та операційних цілей
• Забезпечення дотримання корпоративних стандартів і політики безпеки
• Управління бюджетом філії та контроль витрат для оптимізації прибутковості
• Контроль якості обслуговування клієнтів та організація заходів, спрямованих на покращення їх задоволеності та лояльності
• Аналіз продажів та підготовка щомісячних звітів для керівництва про виконання планів
• Управління навчанням та розвитком персоналу філії з метою покращення їх професійних навичок
• Організація ефективної роботи філії шляхом впровадження нових технологій та процесів
• Відкриття нових торгових точок з «0»

06.2017 – 03. 2020: Заступник Регіонального Директора

Основні функції:
• Забезпечення безперебійної роботи магазину одягу відповідно до встановлених стандартів.
• Контроль за якістю товарів та відповідність асортименту актуальним модним тенденціям.
• Організація викладки товарів та підтримка порядку в торговельному залі згідно планограм.
• Участь у підготовці та реалізації акційних пропозицій для збільшення обсягу продажів.
• Координація команди для забезпечення високих стандартів обслуговування в магазині одягу.
• Проведення навчання та мотивації персоналу для підвищення рівня обслуговування клієнтів магазину одягу.
• Підбір та формування команди Навчання та адаптація нових членів команди

10. 2016 – 06.2017: Ревізор - контролер
Основні функції:
• Контроль за дотриманням стандартів безпеки та якості на об'єктах.
• Виявлення та документування порушень у процесах обслуговування.
• Розробка рекомендацій щодо покращення стандартів контролю.
• Аналіз результатів перевірок та надання звітів керівництву.
• Виявлення адміністративних та кримінальних порушень
08.2015 – 10. 2016 : Окко Рітейл, Київ

Менеджер(управитель) супутніх товарів

Основні функції:

• Контроль за асортиментом та якістю супутніх товарів на АЗС.
• Управління поставками супутніх товарів для забезпечення безперебійного обслуговування
• клієнтів.
• Аналіз ринку супутніх товарів для оптимізації асортименту та цінової політики.
• Координація з постачальниками для покращення умов доставки та якості товарів.
• Проведення тренінгів для персоналу щодо обслуговування клієнтів та знання про супутні
• товари.
• Співпраця з постачальниками для забезпечення якості супутніх товарів.Командна робота
• Підготовка до відкриття АЗС з 0

09. 2014 – 08. 2015: Окко Нафтопродукт, Київ

Товарознавець

Основні функції:
• Консультації клієнтів з питань асортименту товарів та їх характеристик
• Участь у підготовці товарознавчої документації
• Співпраця з постачальниками для забезпечення якості та асортименту товарів
• Контроль термінів та умов зберігання товарів у відповідності до нормативів
• Проведення інвентаризації ТМЦ
• Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами
• Прийом та викладка товару згідно встановлених планограм
• Організація безперебійної роботи АЗС

січ 2013 - серп 2014: Окко Нафтопродукт, Київ

Оператор АЗС

Основні функції:

• Контроль за якістю пального та виконанням стандартів безпеки на АЗС.
• Обслуговування клієнтів: прийом замовлень та надання консультацій щодо продукції.
• Виконання касових операцій, ведення обліку продажу пального.
• Виконання щоденних звітів про продажі та операційну діяльність.
• Забезпечення чистоти і порядку на станції, включаючи територію та обладнання.

Освіта
Вища: НАВС, Київ юридичний факультет.
Спеціалізація: правознавство, ступінь бакалавра

Додаткове навчання:

Участь у тренінгах на тему: Емоційне лідерство, МАК -терапія, Управління ефективністю під час змін, Успішні моделі мислення, Досягнення цілей, Психотипи особистостей

Знання мов: українська – рідна, російська вільно

Наявність водійського посвідчення:
Категорія «В», досвід активного водіння 4 роки

Особиста інформація:
Дата народження: 14.07.1994 р.
Маю 5 - річного сина
Хобі: документальні фільми, читання психологічної літератури

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: