• PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/14711731/

Керівник гуманітарних та соціальних проєктів, координатор, 40 000 грн

Вид зайнятості:
повна
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Київ, Полтава

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер бек-офісу

з 11.2023 по нині (1 рік 9 місяців)
Неприбуткові, благодійні та громадські організації

Менеджер бек-офісу

з 11.2023 по нині (1 рік 9 місяців)
Неприбуткові, благодійні та громадські організації

Регіональний Дата менеджер - Стратегічне планування, делегування завдань, контроль виконання
Організація внутрішніх процесів та комунікації в команді
Взаємодія з органами місцевої влади, волонтерами
Аналіз та систематизація даних у сфері захисту населення
Ведення ділової документації, офіційного листування, складання звітів
Облік і контроль розподілу гуманітарної допомоги
Робота з електронними базами даних: Google-таблиці, KoBoToolbox, RAIS+
Прийом звернень, реєстрація в CRM-системі
Оцінка потреб бенефіціарів та переадресація до відповідних служб
Організація та координація евакуацій у кризових ситуаціях

Начальник відділу

з 12.2021 по 11.2022 (11 місяців)
Відділ у справах сім'ї, молоді та спорту Добропільська міська рада, Добропілля (Державні організації)

•Керівництво відділом із понад 120 працівниками
•Організація та стратегічне планування роботи підпорядкованих структур (заклади спорту, молодіжні та соціальні програми).
•Розробка та реалізація муніципальних програм у сфері молодіжної політики, підтримки сімей, спорту та здорового способу життя.
•Управління бюджетом, звітність, контроль за ефективністю використання ресурсів.
•Координація з громадськими організаціями, освітніми установами, спортивними федераціями та іншими партнерами.
•Проведення інформаційних кампаній, фестивалів, конкурсів, спортивних заходів.
•Робота з проєктами, грантами.
•Кадрове управління, мотивація персоналу, розподіл обов’язків, оцінка ефективності.

Радник

з 01.2021 по 12.2021 (11 місяців)
Добропільська міська рада, Добропілля (Державні організації)

•Планування та кординація зустрічей .
•Работа з графіков керівника .
•Аналітичний супровід управлінських рішень у соціально-культурній сфері міста.
•Підготовка аналітичних матеріалів, презентацій та доповідей для нарад, публічних виступів і стратегічного планування.
•Робота з журналістами, комунікація зі ЗМІ.
•Організація та участь у конференціях, публічних заходах, робочих групах.
•Взаємодія з громадськими організаціями, партнерами та ініціативними групами.
•Супровід важливих комунікацій міської влади.
•Координація та підтримка реалізації творчих та соціальних проектів

Директор підприємства

з 03.2017 по 01.2021 (3 роки 10 місяців)
Центру культури та дозвілля Добропільська міська рада, Добропілля (Державні організації)

•Повне управління діяльністю закладу культури (штат — близько 40 осіб)
•Ведення фінансово-господарської та кадрової документації, формування бюджету.
•Організація та проведення міських заходів, свят, фестивалів, конкурсів.
•Координація творчих колективів, написання сценаріїв, репетицій, публічних виступів.
•Робота з підрядними організаціями (звук, сцена, друк, технічне забезпечення)
•Побудова ефективної комунікації з громадами, партнерами, органами влади.
•Ведення звітності, моніторинг ефективності діяльності, збір і аналіз статистики.
•Участь у реалізації соціально-культурних проєктів, створення інформаційного контенту.

Освіта

Донбаський інститут техніки та менеджменту Міжнародного науково-технічного університету ім. Ю. Бугая

ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ, Краматорськ
Вища, з 2021 по 2024 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Донецьке училище культури та мистецтва

2009-2013

"Сертифікат про проходження курсу Tactical Emergency Casualty Care (TCCC) – No-medical personal | Advanced + Safety від Українсь

липень 2025
Сертифікат

"Сертифікат "HR Code" (2025, Юлія Гончар) Практичні навички з управління персоналом, рекрутинг, мотивація, зворотний зв’язок, уп

01квітня -05 червня 2025
Сертифікат

«Запобігання сексуальній експлуатації та насильству» (PSEA)

лютий 2025
Сертифікат

"Перша психологічна допомога. Внутрішні та зовнішні опори"

листопад 2024
Сертифікат

«Вступ до інклюзії людей з інвалідністю, інклюзивної комунікації та ведення до опитування Вашингтонської групи».

серпень 2024
Сертифікат

Знання і навички

  • Пунктуальність
  • Управління командою
  • Неконфліктність
  • Дисциплінованість
  • Уміння аналізувати
  • Організаторські здібності
  • Гнучкість
  • Ведення CRM
  • Адаптивність
  • Чесність
  • Доброзичливість
  • Саморозвиток
  • Висока працездатність
  • Наполегливість
  • Проведення презентацій
  • Критичне мислення
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Ведення переговорів
  • MS Excel

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Керівник із 15-річним досвідом в управлінні закладами культури, соціальними, молодіжними та гуманітарними ініціативами. Володію сильними лідерськими та антикризовими навичками, вмію керувати командами, приймати стратегічні рішення в умовах багатозадачності та змін. Вмію мотивувати колектив, формувати ефективні команди, вирішувати конфлікти та підтримувати високу продуктивність. Відкрита до нових знань, емпатична, відповідальна, орієнтована на спільний результат.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: