- Файл
Микола
Комерційний директор
- Розглядає посади:
- Комерційний директор, Операційний директор, Виконавчий директор, Керівник відділу, Керівник відділу продажу
- Вік:
- 43 роки
- Місто проживання:
- Хмельницький
- Готовий працювати:
- Івано-Франківськ, Київ, Луцьк, Львів, Одеса, Тернопіль, Хмельницький
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/14727910/?puid=130670
Завантажений файл
Файл містить ще 1 сторінку
Версія для швидкого переглядуЦе резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Виконавчий директор / Операційний директор/Комерційний директор
📍 Місто проживання: Хмельницький
📞 Телефон: [
📧 Електронна пошта: [
🌐 LinkedIn: [
Ключові компетенції
• Лідерство
• Антикризове управління та лідерство у складних умовах
• Взаємодія з власниками, радами директорів, стратегічними партнерами
• Стратегічне планування
• Розробка стратегій зростання та виходу на нові ринки
• Повна відповідальність за P&L і фінансове планування
• Побудова організаційної структури та побудова команд
• Операційна ефективність та управління через системи KPI/OKR
• Автоматизація процесів
• Впровадження управлінського обліку
• Ведення переговорів на всіх рівнях
• Оптимізація ланцюгів постачання та логістичної інфраструктури
• Побудова та управління unit-економікою в логістиці та доставці, дистрибуції
• Цифрова трансформація бізнесу (ERP/WMS/TMS/CRM/Power BI)
Професійний досвід
Виконавчий директор
ТОВ «Дел Пост» (логістика, транспорт, відповідальне зберігання)
12.2019 – 08.2025 | Україна.
Призначений у період кризи компанії: обсяг протермінованої кредиторської заборгованості понад 8 млн грн, від’ємна EBITDA, критичне накопичення прострочених платежів, втрата довіри ключових клієнтів.
Провів повну зміну ключового управлінського складу. Замінив керівників фінансового відділу, безпеки. Взяв під особистий контроль і управління операційний (адресна і магістральна логістика), ІТ, та юридичний відділи, а також комерційну функцію. В операційному відділі виділив ключові напрямки діяльності і призначив нову команду переважно за рахунок внутрішніх працівників. Відновив роботу з втраченими клієнтами, розпочав позиціонування компанії в своїй ніші. В 2024 році почав створення ІТ-відділу і відділу продажів. Написав економічне обґрунтування розвитку компанії до 2028 року.
Деякі ключові досягнення:
• Погашено всю заборгованість по заробітній платі, ліквідовано 100% простроченої кредиторської заборгованості; строк розрахунків із партнерами скорочено з 60 до 14 днів.
• Для автоматизації управлінського обліку впровадив BAS КУП у роботу фінансового відділу.
Для потреб логістичного напрямку розпочав розробку власної ТМS
• Запустив напрям відповідального зберігання з трьома складами загальною площею понад 4000 м²; На складах автоматизовано процеси зберігання та обліку.
• Побудував систему управління unit-економікою: рентабельність власного транспорту — 50–58%, залученого — 27%; понад 70 000 доставок у 2024 році.
• Встановив стратегічне партнерство з ТОВ «Комфі Україна», що забезпечило кратне зростання доставок; інтегровано власні крос-доки у логістичну модель партнера.
• Станом на липень 2025 року щоденно виїжає до 40 екіпажів в 12 містах та регіонах.
• Забезпечено прозору стратегічну звітність перед власниками.
• Впровадив систему KPI та мотиваційні моделі для ключових посад з фокусом на рентабельність, оборотність, дебіторську заборгованість та якість сервісу.
• Організував управління через цілі (щомісячні план-факт аналізи, участь керівників у формуванні бюджетів).
• Впровадив систему навчання, розвитку та адаптації персоналу (Sintegrum)
• Для візуалізації оперативних даних впровадив дашборди в Power BI
• Впроваджено в роботу CRM.
Операційний директор, Керівник відділу продажів
ТОО «Рост-Стандарт» (ТМ «Заря»)
11.2017 – 08.2019 | Казахстан, Киргизія, Узбекистан
• Повне управління філіями у Казахстані та Киргизії, участь у запуску операційної моделі в Узбекистані.
• Провів перехід від централізованої до територіальної моделі управління.
• Впровадив категорійний менеджмент, розробив механізми формування планів закупівель
• Створив систему багатофакторного ABC-аналізу товарів, груп, контрагентів.
• Організував ствоення: навчальної інфраструктури, системи внутрішнього контролю.
• Розробив систему оптимізації дебіторської заборгованості.
• Запровадив системи регулярних нарад і звітності між регіональними керівниками та відділами.
• Провів трансформація управління регіональними продажами: KPI для торгових агентів, контроль дебіторської заборгованості, нову мотиваційну систему.
Результат:
• Ріст товарообігу на 40% за 2018 рік.
• зростання валової виручки від торгових агентів з 80 млн ₸ до 220 млн ₸ (≈ з $210 тис. до $580 тис.) упродовж 2018–2019 рр. — через підвищення ефективності команд і структуровану взаємодію філій.
Керівник ІТ-відділу та відділу аналітики
ПП «Фармацевтична компанія “Здорова Родина”»
02.2017 – 09.2018
• Створив служби підтримки (за стандартами ITIL)
• Спроектував ІТ інфраструктуру компанії.
• Впровадив політики і протоколи безпеки
• Провів перевід всіх аптек (близько 230) на єдине програмне забезпечення
• Добився скорочення витрат на технічну підтримку у 2,8 рази.
• Автоматизував процеси звітності, обліку, розрахунку заробітної плати
• Розробив систему і єдину базу для проведення аналізу продажів з візуалізацією в Power BI
• Організував відновлення роботи інфраструктури, мережі і баз даних на протязі 72 годин після вилучення обладнання контролючими органами.
• Налагодження роботи з виконавцями та постачальниками послуг, фрілансерами, підрядниками.
Керівник відділу маркетингу
ПАТ «Івано-Франківський завод “Промприлад”»
12.2015 – 08.2017
• Виконував функцію керівника відділу продажу
• Започаткував системну роботу між відділом маркетингу і продажу з іншими відділами заводу
• Ініціював перегляд планово-економічним відділом собівартості продукції і механізм ціноутворення
• Врамках проходження сертифікації ISO 9001:2015 відповідав за представлення процесів і роботи у відділі продажу і маркетингу, участь у підготовці документації
• Ініціював і взяв під особистий контроль роботу відділу закупки на платформі Smart-tender
• Розвинув канал тендерних продажів — як результат контракти з Укрнафта, ArcelorMittal, DTEK.
• Заклав початок розробки маркетингової стратегії та нових каналів збуту
• Ведення роботи з просування продукції заводу на ринках країн СНГ
• Почав співпрацю з науководослідним інститутом укрнафти та кафедрам Прикарпатського університету, щодо розробки нових зразків глибинних манометрів і диференційних манометрів.
• Налагодження роботи з виконавцями та постачальниками послуг, фрілансерами, підрядниками.
Окремі проєкти
• Festa.Pizza (квітень 2023 – дотепер): запуск та супровід бізнесу з нуля, розробка моделі, запуск виробництва, брендування, автоматизація.
• Best Place (червень 2020 – липень 2021): запуск роздрібної мережі магазинів формату “біля дому”. Реалізація ідеї власника через створення операційної моделі і автоматизації.
Освіта
• Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника, спеціальність: хімія (1999–2004)
Додаткові курси та треніги
• Lean Yellow Belt (2021)
• Антикризовий менеджмент (2021)
• MBA Intensive (2019)
• Фінансовий менеджмент (2015)
Додаткова інформація
• Мови: українська (вільно), російська (вільно), англійська (у процесі покращення)
• Технічні навички: ERP/WMS/CRM, Power BI, SQL, 1С
• Готовність до релокації та міжнародних проєктів
Схожі кандидати
-
Керівник відділу продажу
30000 грн, Тернопіль, Дистанційно -
Директор по продажам, национальный менеджер
Дніпро, Запоріжжя, Київ -
Керівник відділу продажу, менеджер
Дніпро, Запоріжжя , ще 8 міст -
Директор по продажам
Київ -
Керівник відділу ЗЕД
Київ -
Директор з продажу
Львів