• PRO

Наталя

Фінансовий директор

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
45 років
Місто проживання:
Житомир
Готовий працювати:
Дистанційно, Житомир

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, Facebook та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Проєктна CFO

з 06.2025 по нині (2 місяці)
Raiden, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Автоматизація складських операцій, виробництва із мобільним застосунком BSmart.
Склади:
- мобільні переміщення;
- мобільна інвентаризація;
- мобільний прийом товару.
Виробництво:
- етапність робіт;
- вартість робіт;
- собівартість матеріалів, послуг;
- акт виконаних робіт;
- план-факт аналіз проєкту.

Створення, налаштування та впровадження управлінського обліку.
Програмне забезпечення: 1С УТП, мобільний застосунок BSmart.

Проєктна CFO

з 04.2024 по 05.2025 (1 рік 1 місяць)
Юнітбуд, Житомир (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Налагодження управлінського обліку в Компанії з 0:
- Облікова система 1С УТП, мобільний додаток BSmart, Google sheets, Trello.
- фінанси
- виробництво
- склад
- постачання
- продажі


Перехід від обліку в Excel до обліку в ERP: каса, банк, зарплата, залучення бригадирів до роботи в 1С.
Запровадження роботи складу через мобільний додаток BSmart, а саме переміщення, інвентаризація.

Налагодження комунікації та бізнес процесів між усіма відділами компанії через проведення стратегічних сесій, командних робочих зустрічей у ролі тренера, наставника.

Розробка стратегії фінансового відділу по налагодженню роботи компанії протягом року.

Робота над грантовими заявками за допомогою партнера компанії.

Фінансовий директор

з 08.2020 по 06.2023 (2 роки 10 місяців)
Мережа кав'ярень Sharikava, Житомир (Готельно-ресторанний бізнес)

Координація та контроль фінансових потоків компанії.
Облікові системи - Syrve (Iiko), 1С Підприємство 8.3. "Бухгалтерія для України".
Аудит та налаштування роботи облікової бази: автоматичне нарахування зарплати, щоденні касово-банківські операції, платіжний календар, фінансова звітність.
Планування, аналіз та контроль за виконанням операційної діяльності (продажі, витрати, грошові потоки, ціноутворення, собівартість готової продукції).
Розроблено облікову політику компанії; інструкції до облікової політики.
В підпорядкуванні відділи бухгалтерії та управлінського обліку (5 осіб).
Розробка та автоматизація ad hoc звітів.
Запроваджено щоденний/щомісячний моніторинг продажів, план/факт виконання.
Прискорено здачу управлінської звітності.
Оптимізовано та спрощено користування грошових потоків з розрахункових рахунків.
Розподілено та структуровано грошові потоки, налагоджено використання обігового капіталу у вигляді заявок на рух грошових коштів.
Автоматизовано нарахування зарплати. Скоротився час на роз'яснення працівникам при виплаті зарплати.
Процес нарахування та виплати зарплати відбувається виключно в обліковій базі по компанії в цілому.
У зв'язку із особливостями облікової системи Syrve (Iiko) проаналізовано та розподілено заборгованість компанії у вигляді дебіторської, кредиторської заборгованостей та заборгованість по оборотам всередині системи.
Створено схеми реалізації для різних подій при продажу, що дало розуміння доходу в розрізі подій (основний, додатковий, внутрішній).
Структуровано фінансову модель компанії: налаштовано план-факт аналіз продажів в обліковій системі; розроблено структуру та логіку фінансової моделі в Excel, розпочато перенос фінансової моделі (план-факт аналіз) до облікової системи.
Виведено основні показники ефективності бізнесу.
Встановлено ПРРО Checkbox на всю мережу.
Запроваджено мобільні переобліки по всій мережі.
На постійній основі відбуваються навчання працівників фінансового відділу по особливостях та згідно облікової політики роботи в Syrve (Iiko) по кожній ділянці обліку; навчання роботі з MS Excel.

Фінансовий консультант, фінансовий директор

з 10.2018 по нині (6 років 10 місяців)
Smart finance, Дистанційно (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Сайт: https://sites.google.com/view/smartmfinance

Знання. Управління. Прибуток.
Фінансова грамотність кожного учасника бізнесу.
Знайомство та спілкування. Законність. Автоматизація. Легкість.

Система управлінського обліку з нуля.
Налаштування та вдосконалення фактичного обліку.
Автоматизовані помічники в Excel, Google-tables.
Навчальні семінари, тренінги по фінансовому менеджменту, стратегічні сесії, воркшопи із командою.
Авторська бізнес-гра по фінансовому менеджменту "Де мої гроші?"

Фінансовий директор

з 03.2017 по 02.2020 (2 роки 11 місяців)
ТОВ "КОН БРІО", Житомир (Готельно-ресторанний бізнес)

Керування фінансовими потоками Компанії: контроль видатків та забезпечення ефективного використання ресурсів,контроль доходів та забезпечення Компанії фінансовими ресурсами.
Аналіз та зниження можливих фінансових ризиків.
Контроль ведення діяльності Компанії у відповідності із чинним законодавством.
Підготовка фінансової звітності по результатах діяльності.
Розробка та практичне застосування нових форм звітності, вдосконалення існуючих (P&L, Cash Flow, Balance, Budget). Фінансове моделювання.
Формування та стратегічне планування фінансової политики компанії.
Формування та запровадження облікової політики Компанії, положення про фінансову службу, внутрішніх посадових інструкцій працівників фінансової служби.
Керування колективами бухгалтерії та відділу управлінського обліку. Автоматизація процесів на всіх етапах роботи фінансової служби Компанії.

Запроваджено систему грошового планування:

-відновлено планові розрахунки із кредиторами. Рівень протермінованих зобов'язань складає 0%;

-налагоджений автоматичний процес щоденного збору даних по грошовим надходженням;

-створено відділ казначейства.

Розроблено та запроваджено єдину форму управлінської звітності: P&L, BS, CF, створено фінансову модель Компанії:

-прискорено терміни здачі управлінської звітності, швидше приймаються управлінські рішення;

-прогнозування діяльності Компанії на майбутнє, керування результатом сьогодення.

Розроблено та запроваджено мотиваційну систему KPI's для працівників облікової та бухгалтерської служб компанії.

Активно запроваджується автоматизація ручних та виробничих процесів:

-структуровано, автоматизовано та взаємопов"язано джерело отримання інформації по торговельній виручці згідно даних управлінського обліку,
-налагоджено ведення обліку в ERP-системі згідно правил облікової політики;

-автоматизовані операції з оприбуткування торгової виручки;

-автоматичне створення та проведення документів реалізації на основі даних першоджерел;

-налагоджено автоматичний обмін даними між продажами, виробництвом та відділом обліку.

Освіта

Інститут Підприємництва та Сучасних Технологій

Економічна кібернетика, Житомир
Вища, з 1997 по 2002 (4 роки 8 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

МСФЗ.Базис

2018, 1 місяць

Бізнес-конструктор. Практикум з побудови системного бізнесу

2018, 2 дні

Освітня платформа L.A.B.A, курс "Фінансовий директор"

2019, 6 місяців

Освітня платформа L.A.B.A курс Advanced Excel.

2020, 3 місяці

Знання і навички

  • Користувач ERP-системи
  • Робота з касовим апаратом
  • Систематизація бізнесу
  • Оптимізація бізнес-процесів
  • Бізнес-аналіз
  • Проведення тренінгів
  • Застосування штучного інтелекту
  • Фінансове планування
  • Саморозвиток
  • Управлінський облік
  • Планування бюджету
  • Управління підприємством
  • Комунікабельність
  • Управлінські навички
  • Здатність до навчання
  • MS Excel
  • Формування стратегії розвитку
  • Стратегічне мислення
  • Стратегічне планування

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Польська — початковий

Інвалідність

Третя група.
Цукровий діабет інсулінозалежний.

Додаткова інформація

В роботі відповідальна, дисциплінована, працюю на результат, аналізую те, що відбулося, шукаю технічні помилки, вчуся на власних та чужих помилках.
В грудні 2020 увійшла в ТОП-10 фінансових директорів України за рейтингом CFO Club Ukraine.
Номінантка рейтингу ТОП-10 фінансових директорів України 2024.
Волонтерка.
Життєве гасло: не спробуєш, не знатимеш!

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: