• Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/14748868/

Офіс-менеджер

Розглядає посади:
Офіс-менеджер, Менеджер з продажу, Помічник керівника
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Людмила [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ходорева
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
m
Київ, 04128

ОФІС-МЕНЕДЖЕР, ПОМІЧНИК КЕРІВНИКА

ПРО СЕБЕ

З моїм до свідом у сфері фінансів та бухгалтерії, я впевнено володію
програмами 1С бухгалтерії, Excel та іншими офісними програмами. Мої
профе сійні обов'язки включають ведення обліку фінансових операцій,
нарахування заробітної плати, виконання касових операцій та проведення
звірки з по стачальниками. У ролі помічника керівника я значно покращила
свої навички комунікації та організації, демонструючи ефективну взаємодію з
контрагентами та клієнтами.
Відточила навички комунікації та організації, працюючи помічником
НАВИЧКИ керівника. Зацікавлена в приєднанні до вашої команди для вне сення свого
вкладу в її успіх.

Впевнений користувач
Excel: створення
таблиць, використання ДОСВІД РОБОТИ
формул, зведених
таблиць, аналіз даних,
ведення фінансових
звітів. Офіс-менеджер, помічник керівника
ТОВ "Лаковер" / Київ / квіт 2024 - Зараз
Робота в 1С Обов’язки офіс-менеджера:
Бухгалтерія: облік
фінансових операцій, ▪ Організація ефективної роботи офісу (замовлення канцелярії, контроль
ведення первинної чистоти, координація роботи кур'єрів).
документації, ▪ Ведення діловодства: облік вхідної та вихідної коре спонденції, оформлення
нарахування заробітної договорів і внутрішніх документів.
плати, контроль оплат.
▪ Робота з по стачальниками та підрядниками (замовлення по слуг, контроль
виконання договорів, оплата рахунків).
Володіння різними
комп’ютерними ▪ Взаємодія з бухгалтерією: ведення первинної документації (рахунки, акти,
програмами: текстові накладні, договори), вне сення даних в 1С.
редактори (Word), ▪ Контроль оплати рахунків, оформлення звітів та актів звірки з
поштові сервіси контрагентами.
(Outlook), CRM-
▪ Організація робочого проце су для співробітників (управління графіком
системи, банківські зустрічей, бронювання переговорних кімнат).
програми. Обов’язки помічника керівника:
▪ Планування та координація робочого графіка керівника.
Вміння домовлятися з
по стачальниками: ▪ Організація ділових зустрічей, переговорів та поїздок.
проведення переговорів, ▪ Контроль виконання доручень керівника.
узгодження умов
співпраці, контроль ▪ Обробка вхідної інформації та комунікація з партнерами, клієнтами,
виконання договорів. співробітниками.
▪ Підготовка звітів та інших документів.
Фінансовий облік:
ведення касових
операцій, контроль Фінансист-касир
дебіторської та ТОВ "Статус Буд-2" / Київ / лист 2021 - лют 2024
кредиторської
заборговано сті, звірка з Обов’язки фінансиста-касира в будівельній компанії:
контрагентами. ▪ Ведення касових операцій, приймання та видача готівкових коштів.
▪ Прийом готівки від клієнтів при продажу квартир, оформлення необхідної
документації.
▪ Виїзди з клієнтами до нотаріуса для оформлення угод купівлі-продажу
квартир.
▪ Нарахування заробітної плати працівникам та виплати через касу.
▪ Видача заробітної плати працівникам, включаючи виплати за актами
виконаних робіт для підрядників через 1С.
▪ Нарахування відрядних витрат співробітникам.
▪ Видача коштів за службовими заявками.
▪ Формування фінансових звітів в Excel, аналіз витрат і доходів.
▪ Проведення звірок актів виконаних робіт з підрядниками та контрагентами.
▪ Контроль касової дисципліни, ведення касової книги та підготовка
звітно сті для бухгалтерії.

ФОП Ходорева Людмила Наумівна
( Роздрібна торгівля ) / Київ / черв 2022 - груд 2024

Контролер-касир сектора касових операцій
"Ощад Банк" / Київ / вер 2019 - серп 2021
Обов’язки контролера-касира в Ощадбанку:
▪ Прийом, видача та облік готівкових коштів (робота з клієнтами,
проведення касових операцій).
▪ Обслуговування клієнтів: проведення платежів, переказів, поповнення
депозитів, видача кредитів.
▪ Робота з банківськими рахунками: відкриття, закриття, оформлення
виписок та довідок.
▪ Консультування клієнтів з фінансових по слуг банку.
▪ Обмін валют згідно з внутрішніми нормативами та вимогами НБУ.
▪ Оформлення та ведення касової документації (звітність, касові книги,
інкасація).
▪ Контроль за касовою дисципліною та відповідність операцій нормативним
вимогам.
▪ Інкасація готівки та передача коштів до сховища банку.
▪ Робота з терміналами та банкоматами: поповнення, обслуговування,
усунення технічних збоїв.
▪ Перевірка платіжних документів на предмет підробок і відповідність
стандартам безпеки.

О С В І ТА

Училище МВПУ зв'язку / Київ / 2007
▪ Спеціаліст з банківських операцій: підготовка до роботи у фінансових
установах з о сновними навичками управління касовими операціями,
виконання фінансових транзакцій, обслуговування банківських рахунків,
відкриття депозитів та кредитів, оформлення фінансової документації,
робота з банківськими програмами (включаючи 1С), контроль грошових
потоків і запобігання фінансовим шахрайствам, знання банківського
законодавства.
▪ Спеціалізація в галузі банківських операцій з практичними навичками
управління готівковими потоками та фінансовою звітністю.
▪ До свід роботи з банківськими програмами, включаючи 1С, для ефективного
обслуговування клієнтів.
▪ Кваліфікація оператора поштового зв'язку з вмінням обробки відправлень
та консультування з тарифів.
▪ Високий рівень знань з банківського законодавства, сприяння безпеці
фінансових операцій.

Молодший спеціаліст (гуманітарні науки)
Коледж МВПУ зв'язку / Київ / 2008
Спеціаліст з банківських операцій: підготовка до роботи у фінансових
установах з о сновними навичками управління касовими операціями,
виконання фінансових транзакцій, обслуговування банківських рахунків,
відкриття депозитів та кредитів, оформлення фінансової документації, робота
з банківськими програмами (включаючи 1С), контроль грошових потоків і
запобігання фінансовим шахрайствам, знання банківського законодавства.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: