- Файл
Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/14748868/
Офіс-менеджер
- Розглядає посади:
- Офіс-менеджер, Менеджер з продажу, Помічник керівника
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Ходорева
[
m
Київ, 04128
ОФІС-МЕНЕДЖЕР, ПОМІЧНИК КЕРІВНИКА
ПРО СЕБЕ
З моїм до свідом у сфері фінансів та бухгалтерії, я впевнено володію
програмами 1С бухгалтерії, Excel та іншими офісними програмами. Мої
профе сійні обов'язки включають ведення обліку фінансових операцій,
нарахування заробітної плати, виконання касових операцій та проведення
звірки з по стачальниками. У ролі помічника керівника я значно покращила
свої навички комунікації та організації, демонструючи ефективну взаємодію з
контрагентами та клієнтами.
Відточила навички комунікації та організації, працюючи помічником
НАВИЧКИ керівника. Зацікавлена в приєднанні до вашої команди для вне сення свого
вкладу в її успіх.
Впевнений користувач
Excel: створення
таблиць, використання ДОСВІД РОБОТИ
формул, зведених
таблиць, аналіз даних,
ведення фінансових
звітів. Офіс-менеджер, помічник керівника
ТОВ "Лаковер" / Київ / квіт 2024 - Зараз
Робота в 1С Обов’язки офіс-менеджера:
Бухгалтерія: облік
фінансових операцій, ▪ Організація ефективної роботи офісу (замовлення канцелярії, контроль
ведення первинної чистоти, координація роботи кур'єрів).
документації, ▪ Ведення діловодства: облік вхідної та вихідної коре спонденції, оформлення
нарахування заробітної договорів і внутрішніх документів.
плати, контроль оплат.
▪ Робота з по стачальниками та підрядниками (замовлення по слуг, контроль
виконання договорів, оплата рахунків).
Володіння різними
комп’ютерними ▪ Взаємодія з бухгалтерією: ведення первинної документації (рахунки, акти,
програмами: текстові накладні, договори), вне сення даних в 1С.
редактори (Word), ▪ Контроль оплати рахунків, оформлення звітів та актів звірки з
поштові сервіси контрагентами.
(Outlook), CRM-
▪ Організація робочого проце су для співробітників (управління графіком
системи, банківські зустрічей, бронювання переговорних кімнат).
програми. Обов’язки помічника керівника:
▪ Планування та координація робочого графіка керівника.
Вміння домовлятися з
по стачальниками: ▪ Організація ділових зустрічей, переговорів та поїздок.
проведення переговорів, ▪ Контроль виконання доручень керівника.
узгодження умов
співпраці, контроль ▪ Обробка вхідної інформації та комунікація з партнерами, клієнтами,
виконання договорів. співробітниками.
▪ Підготовка звітів та інших документів.
Фінансовий облік:
ведення касових
операцій, контроль Фінансист-касир
дебіторської та ТОВ "Статус Буд-2" / Київ / лист 2021 - лют 2024
кредиторської
заборговано сті, звірка з Обов’язки фінансиста-касира в будівельній компанії:
контрагентами. ▪ Ведення касових операцій, приймання та видача готівкових коштів.
▪ Прийом готівки від клієнтів при продажу квартир, оформлення необхідної
документації.
▪ Виїзди з клієнтами до нотаріуса для оформлення угод купівлі-продажу
квартир.
▪ Нарахування заробітної плати працівникам та виплати через касу.
▪ Видача заробітної плати працівникам, включаючи виплати за актами
виконаних робіт для підрядників через 1С.
▪ Нарахування відрядних витрат співробітникам.
▪ Видача коштів за службовими заявками.
▪ Формування фінансових звітів в Excel, аналіз витрат і доходів.
▪ Проведення звірок актів виконаних робіт з підрядниками та контрагентами.
▪ Контроль касової дисципліни, ведення касової книги та підготовка
звітно сті для бухгалтерії.
ФОП Ходорева Людмила Наумівна
( Роздрібна торгівля ) / Київ / черв 2022 - груд 2024
Контролер-касир сектора касових операцій
"Ощад Банк" / Київ / вер 2019 - серп 2021
Обов’язки контролера-касира в Ощадбанку:
▪ Прийом, видача та облік готівкових коштів (робота з клієнтами,
проведення касових операцій).
▪ Обслуговування клієнтів: проведення платежів, переказів, поповнення
депозитів, видача кредитів.
▪ Робота з банківськими рахунками: відкриття, закриття, оформлення
виписок та довідок.
▪ Консультування клієнтів з фінансових по слуг банку.
▪ Обмін валют згідно з внутрішніми нормативами та вимогами НБУ.
▪ Оформлення та ведення касової документації (звітність, касові книги,
інкасація).
▪ Контроль за касовою дисципліною та відповідність операцій нормативним
вимогам.
▪ Інкасація готівки та передача коштів до сховища банку.
▪ Робота з терміналами та банкоматами: поповнення, обслуговування,
усунення технічних збоїв.
▪ Перевірка платіжних документів на предмет підробок і відповідність
стандартам безпеки.
О С В І ТА
Училище МВПУ зв'язку / Київ / 2007
▪ Спеціаліст з банківських операцій: підготовка до роботи у фінансових
установах з о сновними навичками управління касовими операціями,
виконання фінансових транзакцій, обслуговування банківських рахунків,
відкриття депозитів та кредитів, оформлення фінансової документації,
робота з банківськими програмами (включаючи 1С), контроль грошових
потоків і запобігання фінансовим шахрайствам, знання банківського
законодавства.
▪ Спеціалізація в галузі банківських операцій з практичними навичками
управління готівковими потоками та фінансовою звітністю.
▪ До свід роботи з банківськими програмами, включаючи 1С, для ефективного
обслуговування клієнтів.
▪ Кваліфікація оператора поштового зв'язку з вмінням обробки відправлень
та консультування з тарифів.
▪ Високий рівень знань з банківського законодавства, сприяння безпеці
фінансових операцій.
Молодший спеціаліст (гуманітарні науки)
Коледж МВПУ зв'язку / Київ / 2008
Спеціаліст з банківських операцій: підготовка до роботи у фінансових
установах з о сновними навичками управління касовими операціями,
виконання фінансових транзакцій, обслуговування банківських рахунків,
відкриття депозитів та кредитів, оформлення фінансової документації, робота
з банківськими програмами (включаючи 1С), контроль грошових потоків і
запобігання фінансовим шахрайствам, знання банківського законодавства.
Інші резюме цього кандидата
Розглядає посади: Офіс-менеджер, Помічник керівника, Менеджер по роботі з клієнтами, ще 6 посад
Київ
Людмила Ходорева m Київ, 04128 ОФІС-МЕНЕДЖЕР, ПОМІЧНИК КЕРІВНИКА ПРО СЕБЕ З моїм до свідом у сфері фінансів та бухгалтерії, я впевнено володію програмами 1С бухгалтерії, Excel та іншими офісними...
Схожі кандидати
-
Офіс-менеджер
Київ -
Няня в сім’ю, вчитель, вихователь, доглядальниця, офісний працівник
Київ, Дніпро , ще 3 міста -
Адміністратор рецепції
25000 грн, Київ -
Помічник керівника
35000 грн, Київ -
Помічник керівника
Київ -
Помічник керівника
Київ